مینی 3 پرو با قابلیت های کامل

مینی 3 پرو یک پهپاد دوربین دار با کیفیت 4K، تصاویر 48 مگاپیکسل و زیر 249 گرم است

هلی شات مینی 3 پرو با قابلیت های کامل

DJI می‌گوید مویک مینی 3 پرو خود را برای انجام نهایت کاری که یک پهپاد زیر 249 گرمی می‌تواند انجام دهد منتشر کرده است. این دوربین مجهز به برخی از بهترین ویژگی‌های هوایی این شرکت به همراه سنسور 1/1.3 اینچی است که عکس‌های 48 مگاپیکسلی و ویدیوهای 4K تا 60 فریم در ثانیه می‌گیرد.

از آنجایی که DJI Mini 3 Pro کمتر از 249 گرم وزن دارد، استفاده از آن در بسیاری از مناطق و کشورها بدون محدودیت است. این بدان معناست که اپراتورها مجبور به ثبت آن نخواهند بود، اگرچه هنوز هم ملزم به رعایت قوانین محلی پرواز هواپیماهای بدون سرنشین هستند. اکثر پهپادهای با این اندازه کوچک از نظر ویژگی‌ها خیلی پیشرفته نیستند، اما دی جی آی سعی کرده همه جوانب را در نظر بگیرد و یک محصول کاملا حرفه ای روانه بازار کند.

مینی 3 پرو پهپاد جیبی دی جی آی

این کوادکوپتر جدید بسیاری از ویژگی‌های پیشرفته‌تر پهپاد DJI را با وجود اندازه کوچک ارائه می‌کند، از جمله عکس‌های 48 مگاپیکسلی، ویدیوی 4K با حداکثر سرعت 60 فریم در ثانیه، ردیابی سوژه با Active Track، سنجش موانع سه جهته، و چرخش گیمبال 90 درجه. که می تواند در جهت عمودی عکاسی کند و باتری ای که می تواند پرواز را تا 34 دقیقه حفظ کند.

فیلم برداری حرفه ای با مینی 3 پرو

DJI می‌گوید: مویک مینی 3 پرو با ویژگی‌های داخلی بیشتری نسبت به سایر پهپادهای DJI در اندازه‌اش ساخته شده است. به لطف عملکرد پرواز بهتر، سیستم دوربین، عمر باتری و ویژگی‌های هوشمندی که قبلاً فقط در سری‌های مویک و مویک ایر موجود بودند.

دوربین 48 مگاپیکسلی 4K

دی جی آی، مینی 3 را به دوربینی مجهز کرده تا محتوایی با کیفیت بالا ایجاد کند. این دوربین از یک سنسور CMOS 1/1.3 اینچی با ISO بومی دوگانه استفاده می‌کند، ویژگی‌ای که خود DJI در معرفی محصول به آن اشاره می‌کند و معمولاً فقط در دوربین‌های سینمایی و چند دوربین بدون آینه اختصاصی موجود است.

دوربین مینی 3 پرو

این سنسور که عکس‌های 48 مگاپیکسلی می‌گیرد، پشت لنزی با دیافراگم f/1.7 قرار گرفته است که به آن اجازه می‌دهد در شرایط نوری کمتر نسبت به دوربین‌های دیگر، بدون اینکه مجبور به افزایش ISO و در نتیجه نویز باشد، عکس‌برداری کند. با توجه به این نکته، DJI می‌گوید که عملکرد تصویر را با پیکسل‌های 2.4 میکرومتری که جزئیات بیشتری را ثبت می‌کنند، بهبود بخشیده است، که به‌ویژه در نور کم و شب مفید است.

دوربین مویک مینی 3 پرو

این دوربین 90 درجه می چرخد ​​که به خلبانان امکان می دهد دوربین را جهت گرفتن عکس و فیلم در جهت پرتره بدون نیاز به زوم، برش یا ایجاد دوخت چند تصویری، جهت دهند. در صورت تمایل، مینی 3 می تواند به صورت دیجیتالی 2 برابر با کیفیت 4K، سه برابر در 2.7K و 4 برابر در فول اچ دی زوم کند.

این دوربین همچنین از فیلمبرداری HDR با سرعت 30 فریم در ثانیه پشتیبانی می کند. علاوه بر این، خلبانان می‌توانند با تنظیمات رنگ طبیعی دوربین یا با فرمت DJI D-Cinelike عکس‌برداری کنند، اگرچه شرکت نمی‌گوید که پروفایل‌های گزارش در Mini 3 در دسترس خواهند بود.

سیستم تشخیص موانع و زمان پرواز بیشتر

DJI Mini 3 از حسگر سه جهته موانع این شرکت استفاده می کند که از حسگرهای بصری جلو، عقب و پایین تشکیل شده است. این حسگرها همچنین سیستم‌های کمک خلبان پیشرفته (APAS) 4.0 را فعال می‌کنند که به‌طور خودکار مسیر امن‌تری را در حین پرواز در اطراف موانع شناسایی و پیدا می‌کند.

سیستم تشخیص موانع مینی 3 پرو

علاوه بر این، این سنسورها کل مجموعه نرم‌افزارهای FocusTrack را فعال می‌کنند که به کاربران اجازه می‌دهد سوژه‌ای را انتخاب کنند که پهپاد به طور خودکار در مرکز کادر در طول پرواز نگه می‌دارد و در عین حال به طور خودکار یک مسیر پروازی امن را برنامه‌ریزی کند. پهپاد مویک مینی 3 پرو اولین دستگاه از سری مینی است که APAS و FocusTrack را ادغام می کند.

زمان پرواز مینی 3 پرو

عمر باتری مویک مینی 3 پرو با وجود اندازه کوچک آن تا 34 دقیقه افزایش می یابد. برای کسانی که به زمان پرواز طولانی تری نیاز دارند، DJI همچنین گزینه باتری پروازی طولانی را ارائه می دهد که مدت زمان پرواز را به 47 دقیقه افزایش می دهد، اما وزن پهپاد را بیش از 249 گرم افزایش می دهد و در نتیجه در همه کشورها یا مناطق در دسترس نخواهد بود.

یک کنترلر جدید نسبت به سری قبل

DJI همچنین کنترلر جدید DJI RC را همراه با مویک مینی 3 پرو عرضه می کند. این کنترلر جدید کوچک و سبک است اما دارای یک صفحه نمایش لمسی داخلی 5.5 اینچی است که با برنامه DJI Fly از قبل نصب شده است. این کنترلر مستقل است و نیازی به استفاده از تلفن هوشمند خلبان ندارد.

کنترلر جدید مینی 3 پرو

قیمت مینی 3 پرو و خرید آن

مویک مینی 3 پرو با قیمت 669 دلار بدون کنترلر در دسترس خواهد بود و مقرون به صرفه ترین گزینه برای کسانی است که قبلاً یک مدل سازگار برای کنترل پهپاد دارند. برای دریافت کنترلر DJI RC-N1 با پهپاد باید ۷۵۹ دلار هزینه کنید. مینی 3 پرو را می توان با کنترلر جدید DJI RC به قیمت 909 دلار خریداری نمایید.

دی جی آی لوازم جانبی ضروری برای مویک مینی 3 پرو در نظر گرفته که می توانید تمامی آنها را از فروشگاه ما به صورت آنلاین یا حضوری خریداری نمایید.

logo.djiland

 

دی جی آی لند
نمایندگی DJI

دی جی آی لند نمایندگی و مرکز فروش تخصصی محصولات DJI با ارزانترین قیمت در ایران به همراه قطعات و لوازم یدکی همراه با آموزش ها و خدمات پس از فروش

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *