لوازم جانبی ضروری مویک مینی 3 پرو

لوازم جانبی ضروری برای مویک مینی 3 پرو

لوازم جانبی ضروری مویک مینی 3 پرو که باید داشته باشید

اگر شما هم می خواهید میزان بهره وری از پهپاد مویک مینی 3 پرو جدید خود را افزایش دهید، بهتر است تا لوازم جانبی ضروری این پهپاد را بشناسید. اگر عازم یک سفر طولانی می شوید و قصد دارید که با مینی 3 پرو خاطرات خود را ثبت کنید، لازم است تا لوازمی را همراه خود داشته باشید. لوازم جانبی راه حل بسیار خوبی برای گسترش قابلیت های خلاقانه مویک مینی 3 پرو هستند و کمک می کنند تا پرواز و تهیه محتوای عالی آسانتر از همیشه شود.

mini3 musthave

DJI Mini 3 Pro از جمله پهپادهای مینی شرکت DJI به حساب می آید که با ویژگی هایی همچون زمان پرواز 34 دقیقه، فیلم های 4K/60fps و اجتناب از موانع سه جانبه ساخته شده است. اما یک نکته جالب در این پهپاد نهفته است، و آن هم سازگاری با یک باتری پلاس برای پروازهای طولانی تا سقف 46 دقیقه است. اگر شما هم می خواهید مینی 3 پرو خود را طعم دار کنید، این لیست لوازم جانبی مورد نیاز کوادکوپتر مینی 3 پرو را بررسی کنید.

از آنجایی که تعداد زیادی لوازم جانبی برای این هلی شات وجود دارد، ما آنها را به چهار دسته تقسیم کرده ایم، تا خرید این لوازم جانبی را بر اساس نیازتان برای شما آسان کنیم.

– لوازم جانبی دوربین
– لوازم جانبی باتری و برقی
– لوازم جانبی ایمنی
– کیت های لوازم جانبی

ما به طور معمول این لیست را بروز خواهیم کرد، بنابراین دوباره این لیست را بررسی کنید تا لوازم جانبی جدید که وارد بازار می شوند را بشناسید.

لوازم جانبی دوربین

با خرید لوازم جانبی دوربین مینی 3 پرو عکس های خود را کامل کنید و همانند یک حرفه ای عکسبرداری کنید. لوازم جانبی دوربین از جمله فیلترها راهی عالی برای دستیابی به تطبیق پذیری خلاقانه و بهره مندی بیشتر از Mini 3 Pro شما هستند.

1. لنز واید مینی 3 پرو

ما همیشه به دنبال این بودیم که وسعت بیشتری از یک منظره را در کادر دوربین بگنجانیم تا جزئیات بیشتری را ثبت کنیم. این لنز با زاویه دید عریض به شما کمک می‌کند تا محتوای پویا را ثبت کنید و برای ثبت مناظر وسیع و عکس‌های با زاویه باز ایده‌آل است.

لنز زاویه باز مویک مینی 3 پرو

2. مجموعه فیلتر ND

با مجموعه فیلتر ND مویک مینی 3 پرو که برای تنظیم سرعت شاتر، نوردهی و روشنایی ایده‌آل طراحی شده است، مطمئن شوید که هر عکسی که می‌گیرید کاملاً در معرض نوردهی قرار می‌گیرد. با گزینه‌های ND16، ND64 و ND256، فیلتر ND مناسب برای گرفتن عکس های عالی، بدون توجه به شرایط نوری، خواهید داشت.

ست مجموعه فیلتر های ND

لوازم جانبی باتری و شارژ مویک مینی 3 پرو

استفاده طولانی مدت از مویک مینی 3 پرو را با لوازم برقی و باتری تقویت کنید. از باتری‌های جایگزین گرفته تا شارژرها و موارد دیگر، ما هر آنچه را که برای ادامه یک پرواز طولانی و هیجان انگیز نیاز دارید، داریم. مطمئنا شما هم دوست دارید زمان بیشتری با DJI Mini 3 Pro پرواز کنید و عکس های بیشتری و فیلم های طولانی تری به ثبت برسانید. اما عدم وجود باتری های اضافه پرواز را متوقف کرده و شما را مجبور می کند تا فرود بیایید. لوازم برقی و باتری مینی 3 پرو عبارتند از موارد زیر:

1. باتری هوشمندپرواز پلاس

دی جی ای زمان پرواز مینی 3 پرو را با یک باتری پلاس تا 47 دقیقه بهبود بخشیده است. Mini 3 pro علاوه بر باتری اصلی از یک باتری پلاس هم پشتیبانی می کند که قادر است تا 47 دقیقه بدون وقفه پرواز کند. شاید یکی از عوامل اصلی محبوبیت این پهپاد در بین کاربران همین زمان پرواز بالای آن است. با وجود چنین تایم پروازی می توانید از هر پرواز حداکثر بهره را ببرید. البته زمان پرواز با باتری اصلی مویک مینی 3 پرو برابر با 34 دقیقه در حالت فول شارژ است.

باتری هوشمند پرواز پلاس مویک مینی 3 پرو

2. هاب شارژ دو طرفه

حداکثر سه باتری هوشمند پرواز مویک مینی 3 پرو را می توانید با این هاب شارژ دو طرفه شارژ کنید. این یک راه حل بسیار خوب برای شارژ سریع باتری ها اضافه و ذخیره نیرو است. مطمئنا برای شارژ هر باتری مینی 3 پرو بیش از 60 دقیقه زمان لازم است. اما با خرید هاب شارژ مویک مینی 3 پرو می تواید حداکثر سه باتری را به صورت همزمان شارژ کنید.

هاب شارژر دوکاناله مویک مینی 3 پرو

3. شارژر ماشینی UGREEN سازگار با مویک مینی 3 پرو

یکی از دیگر لوازم جانبی ضروری مویک مینی 3 پرو شارژ ماشینی آن است. در مواقعی که دسترسی به برق شهری ندارد یا در حال رانندگی هستید می توانید با این شارژ ماشینی فوق العاده سریع UGREEN به راحتی مینی 3 پرو خود را شارژ کنید. مویک مینی 3 پرو بر خلاف دیگر کوادکوپترهای DJI از داشتن شارژ ماشینی مخصوص محروم می باشد.

شارژر ماشینی Ugreen مخصوص مویک مینی 3 پرو

4. پاور بانک مویک مینی 3 پرو

در لیست لوازم جانبی ضروری مویک مینی 3 پرو یک پاور بانک هم قرار دارد. هنگامی که به منبع شارژ دسترسی ندارید و شارژ باتری شما هم به اتمام رسیده می توانید از این پاور بانک برای شارژ باتری مینی 3 پرو خود استفاده کنید.یک پاور بانک 10000 میلی آمپر بر ساعت در حالت فول شارژ می تواند حدود 4 مرتبه باتری Mini 3 Pro را شارژ کند. با پورت های USB-C و USB-A، از پاور بانک می توان برای شارژ گوشی هوشمند، کنترل از راه دور و حتی خود پهپاد Mini 3 Pro استفاده کرد.

لوازم جانبی ایمنی مویک مینی 3 پرو

اگر شما هم به فکر کاهش خسارت هستید می توانید با خرید لوازم زیر ایمنی پهپاد را بهبود دهید و از بروز خسارت های احتمالی جلوگیری کنید. لوازمی نظیر کیفت حمل، ریفرش کار

1. DJI Car Refresh

DJI care refresh یک طرح حفاظتی جامع و قابل اعتماد است که محصولات DJI را برای طیف وسیعی از آسیب های تصادفی و خسارت های طبیعی محافظت می کند. با DJI Care Refresh بدون استرس پرواز کنید. DJI Care Refresh برای DJI Mini 3 Pro با تعمیر و جایگزینی قطعات آسیب دیده شما را در کمترین زمان ممکن پهپاد شما را آماده پرواز می کند و پوشش تصادفی آسیب را برای هر گونه آسیب فراهم می‌کنید. البته در ایران ارائه چنین خدماتی از سوی DJI به کاربران شاید امکان پذیر نباشد. برای اطلاع بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید.

dji care REfresh پهپاد مویک مینی 3 پرو

2. کیف مینی DJI

هنگامی که در حال راه رفتن هستید برای اینکه پهپاد خود را به صورت ایمن حمل کنید، می توانید از کیف حمل DJI که مخصوص پهپادهای مینی DJI است استفاده کنید. شما میتوانید هلی شات مویک مینی 3 پرو و سایر لوازم جانبی آن را در این کیف شیک و جمع و جور نگهداری و حمل کنید. این بهترین ابزار برای نگهداری از پهپاد شما در مواقعی است که از آن استفاده نمی کنید.

کیف حمل پهپادهای مینی DJI

3. گارد ملخ مویک مینی 3 پرو

اگر هنوز یک خلبان مبتدی هستید و اشتیاق زیادی برای پرواز دارید، بهتر است قبل از آن کمی هم به فکر ایمنی پهپاد خود باشید. ملخ ها از بخش های بسیار حساس پهپاد هستند که کمترین فشار یا ضربات هم می توانند در حالت استاندارد آنها تغیر ایجاد کنند که در نتیجه آن کنترل کوادکوپتر برای شما دشوار می شود. گارد ملخ مویک مینی 3 پرو راه حل بسیار خوبی برای محافظت از پروانه های کوادکوپتر است.

کیت های لوازم جانبی مویک مینی 3 پرو

نمی توانید تشخیص دهید که کدام لوازم جانبی را باید در اولویت قرار دهید. با خرید یک بسته لوازم جانبی همه جانبه کار خود را آسان کنید. در واقع این کیت ها شامل لوازم جانبی ضروری مینی 3 پرو هستند که شما می توانید به صورت یکجا خریداری کنید. کیت های لوازم جانبی DJI Mini 3 Pro به عبارت زیر هستند:

1. کیت DJI Mini 3 Pro Fly More Kit

2 عدد باتری هوشمند پرواز، یک هاب شارژ دو طرفه، پروانه های یدکی، کابل شارژ، و یک کیف شانه بسیار شیک را به صورت یکجا با قیمت 260 دلار خریداری کنید.  این یک صرفه جویی بزرگ در مقایسه با خرید هر یک از این لوازم جانبی به صورت جداگانه است. در واقع شما حدود 150 دلار سود می کنید.

کیت لوازم جانبی DJI Mini 3 Pro Fly More Kit

2. کیت DJI Mini 3 Pro Fly More Kit Plus

هر آنچه در کیت استاندارد یعنی DJI Mini 3 Pro Fly More Kit با یک تفاوت مهم دریافت خواهید کرد. این تغیر جایگزینی باتری هوشمند پرواز پلاس به جای باتری هوشمند پرواز استاندارد است. باتری فوق العاده ای که دارای زمان پرواز 47 دقیقه با یک بار شارژ کامل است.

کیت لوازم جانبی DJI Mini 3 Pro Fly More Kit Plus

اینها مهمترین لوازم جانبی مویک مینی 3 پرو هستند که لازم است تا آنها را داشته باشید. با وجود چنین لوازم مهمی می توانید میزان بهره وری از پهپاد و کیفیت تصویر برداری و فیلم برداری را بهبود ببخشید. همچنین از بروز خسارت های مالی تا حدود زیادی جلوگیری کنید. برای خرید کوادکوپتر تامین قطعات و هر گونه تعمیر اختصاصی محصولات DJI به فروشگاه دی جی آی لند مراجعه کنید.

logo.djiland

 

دی جی آی لند
نمایندگی DJI

دی جی آی لند نمایندگی و مرکز فروش تخصصی محصولات DJI با ارزانترین قیمت در ایران به همراه قطعات و لوازم یدکی همراه با آموزش ها و خدمات پس از فروش

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *