مقایسه مویک 3 با مویک 3 سین - DJI mavic 3 vs mavic 3 cine

تفاوت مویک 3 با مویک 3 سین

تفاوت مویک 3 اصلی با مدل Cine

دی جی ای ممکن است طیف وسیعی از پهپادها را در زمینه های مختلف در کارنامه خود داشته باشد، اما این خط Mavic است که نمادی بسیار آشنا در میان پهپادهای DJI است. در جدیدترین رویداد شرکت دی جی آی مویک 3 را به همراه یک سیستم دوربین دوگانه با لنزهای زوم هیبریدی، حافظه SSD، توانایی فیلم‌برداری Apple ProRes و ویژگی‌های خودکار بیشتر معرفی می‌کند.

Mavic 3 vs mavic 3 cine mavicmini com c

از مهمترین تفاوت های مویک 3 و مدل Cine این است که مدل استاندارد تمامی ویژگی های ذکر شده را شامل نمی شود. در قیمت گذاری که اختلاف بسیار است. مویک 3 استاندارد با قیمت 2.199 دلار از فروشگاه dji.store عرضه می شود و Mavic 3 Cine هم قیمت 4.999 دلار را رزرو کره که البته با قابلیت ها و امکانات بیشتری ارائه می شود.

مقایسه عمیق بین مویک 3 و مویک 3 سین. تفاوت های بین این دو پهپاد، از جمله مشخصات عملکرد و آنچه در جعبه وجود دارد، و اینکه کدام یک برای تولید محتوای هوایی شما بهترین است را فاش می کند.

تفاوت اصلی این است که مویک 3 مدل Cine از کدک Apple ProRes 422 HD استفاده می کند و یک SSD داخلی 1 ترابایتی دارد. پکیج Mavic 3 Cine Premium Combo همچنین دارای لوازم جانبی مختلفی است، از جمله کنترلر هوشمند DJI RC Pro و فیلترهای ND اضافی، که در مویک 3 استاندارد و مدل کمبو این هلی شات مشاهده نمی شود.

ویژگی های کلیدی مویک 3 استاندارد و سین

مویک 3 و Mavic 3 Cine اشتراکات زیادی دارند، ویژگی های کلیدی چشمگیر مانند سیستم دوربین دوگانه (سنسور 4/3 CMOS Micro و لنز تله فوتو)، توانایی فیلمبرداری 5.1K/50fps و فیلم های حماسی 4K/120fps، با 46 دقیقه زمان پرواز و مجموعه ای از ویژگی های ایمنی. با وجود این شباهت ها چند تفاوت اساسی هم وجود دارد که مدل Cine مویک 3 را از مدل اصلی متمایز می کند.

Mavic 3 vs mavic 3 cine mavicmini com e


شاید بزرگترین تفاوت این است که Mavic 3 Cine از کدک ویدیویی Apple ProRes 422 HQ استفاده می کند، استاندارد صنعتی برای ویدیوهای با کیفیت بالا و یکی از بهترین فرمت های HD عملی موجود برای فیلمبرداری.
برای تکمیل این موضوع، مویک 3 Cine یک SSD داخلی 1 ترابایتی دارد تا این فایل‌های بزرگ‌تر Apple ProRes را به راحتی ثبت کند. یک کارت microSD نیز می‌تواند برای ارتقاع حافظه ذخیره سازی درج شود.

در مقابل، مویک 3 استاندارد دارای 8 گیگابایت حافظه داخلی و ظرفیت کارت میکرو اس دی است. از Apple ProRes پشتیبانی نمی کند، در عوض از MP4/MOV (MPEG-4 AVC/H.264، HEVC/H.265) استفاده می کند. اتفاقا در Mavic 3 Cine می توان از فرمت های ویدئویی H.264 و H.265 استفاده کرد.

تفاوت در محتویات بسته بندی

بر روی بسته بندی مویک 3 سین Mavic 3 Cine Premium Combo درج می شود که شامل کنترلر هوشمند کاملاً جدید و نسل بعدی DJI RC Pro است. این کنترل از راه دور پیشرفته که برای عکاسی هوایی در سطح حرفه ای طراحی شده، دارای پردازنده نسل جدید، ظرفیت ذخیره سازی افزایش یافته، صفحه نمایش 1000 نیت با نور بالا است، که با فناوری انتقال ویدیوی قدرتمند +O3 ارائه می شود.

Mavic 3 vs mavic 3 cine mavicmini com f

در مقابل مویک 3 در دو پک استاندارد و کمبو عرضه می شود، و از کنترلر DJI RC N1 برای کنترل آن استفاده می کنند. کنترلر RC N1 با تلفن هوشمند شما به راحتی ترکیب می شود تا بتوانید از نمایشگر آن برای مشاهده فیلم ها و تصاویر استفاده کنید. البته مویک 3 با DJI RC Pro هم سازگار است، ولی باید به صورت جداگانه خریداری شود. مویک 3 سین دارای 899 گرم وزن می باشد که 4 گرم سنگین تر از مدل پایه است.

به توجه به تفاوت های ذکر شده در بالا، مخاطبان هدف بین Mavic 3 و Mavic 3 Cine شاید متفاوت باشند. مویک 3 استاندارد مسلماً برای سازندگان محتوای آماتور یا نیمه حرفه‌ای که با این فناوری آشنا هستند و می‌خواهند از آخرین فناوری های این صنعت بهرمند شوند و کیفیت تصاویر و فیلم های خود را بالا ببرند، مناسب‌تر است.

در مقابل، Mavic 3 Cine ماجراجویی شما را جذاب تر می کند و آن را به حوزه فیلمسازان حرفه ای و سینمایی سوق می دهد. قابلیت Apple ProRes و حافظه SSD داخلی 1 ترابایتی آن را به یک پیشنهاد مخصوص تبدیل کرده است. در کل هر دو نسخه مویک 3 یک ابزار تولید محتوا سبک، تاشو و قابل حمل است که می تواند به مدت 46 دقیقه پرواز کند. با این وجود زمان بیشتری برای گرفتن عکس های نفس گیر و پویا در اختیار شما قرار می دهد. 

قیمت ها قابل مقایسه نیست

ویژگی های اضافی مویک 3 سین آن را به پکیج گرانتری نسبت به مویک 3 استاندارد تبدیل می کند. شایان ذکر است که مدل Cine در حال حاضر فقط در بسته بندی Cine Premium Combo موجود است، در حالی که Mavic 3 استاندارد را می توان به صورت جداگانه یا کمبو خریداری کرد.

دی جی ای مویک 3 استاندارد را با قیمت 2099 دلار عرضه می کند و همین مدل را در یک بسته بندی کمبو به قیمت 2.799 دلار که شامل باتری ها و لوازم اضافه می باشد، عرضه می کند. اما مدل Cine این هلی شات تنها در یک پک پرمیوم کمبو با سه عدد باتری، فیلتر های ND، کنترلر DJI RC Pro به قیمت 4.799 دلار عرضه می شود.

محتویات بسته بندی مویک 3 و مویک 3 سین

این تنها قابلیت‌های اضافی نیست که مویک 3 و Mavic 3 Cine را متمایز می‌کند. مدل Cine همچنین با مجموعه گسترده‌تری از لوازم جانبی عرضه می‌شود، از جمله کنترلر DJI RC Pro قدرتمند، فیلترهای ND و بسیاری موارد دیگر که به صورت جداگانه قابل خریداری هستند. جهت سفارش و خرید مویک 3 مدل اصلی و Cine یا حتی لوازم یدکی این هلی شات می توانید از فروشگاه دی جی ای لند مرکز خرید کوادکوپتر در ایران اقدام کنید.

Mavic 3 vs mavic 3 cine mavicmini com a

محتویات بسته بندی مویک 3 مویک 3 کمبو مویک 3 سین
کنترلر DJI RC-N1 1 عدد 1 عدد
کنترلر DJI RC Pro 1 عدد
جوی استیک DJI RC-N1 (جفت) 1 عدد 1 عدد
جوی استیک DJI RC Pro (جفت) 1 عدد
کابل USB-C کنترلر RC-N1 1 عدد 1 عدد
کابل لایتنینگ DJI RC N1 1 “ 1 “
کابل استاندارد میکرو USB کنترلر DJI RC-N1 1 “ 1 “
باتری پرواز مویک 3 1 “ 3 “ 3 عدد
ملخ کم صدای مویک 3 (جفت) 3 “ 6 “ 6 “
شارژ قابل حمل DJI 65W 1 “ 1 “ 1 “
کاور محافظ مویک 3 1 “ 1 “ 1 “
کابل USB Type-C 1 “ 1 “ 1 “
هاب شارژر باتری مویک 3 1 “ 1 “
فیلترهای ND مویک 3 (ND4/8/16/32) 1 “ 1 “
فیلترهای ND مویک 3 (ND64/128/256/512) 1 “
کیف حمل قابل تبدیل مویک 3 1 “ 1 “
کابل دیتای لایت اسپید DJI 10Gbps 1 “

logo.djiland

 

دی جی آی لند
نمایندگی DJI

دی جی آی لند نمایندگی و مرکز فروش تخصصی محصولات DJI با ارزانترین قیمت در ایران به همراه قطعات و لوازم یدکی همراه با آموزش ها و خدمات پس از فروش

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *