بررسی اجمالی مویک 3 کلاسیک

بررسی اجمالی مویک 3 کلاسیک

بررسی اجمالی مویک 3 کلاسیک

دی جی آی لند به عنوان نمایندگی محصولات دی جی آی در این بخش می خواهد به بررسی اجمالی هلی شات حرفه ای مویک 3 کلاسیک بپردازد که به عنوان نسخه اقتصادی Mavic 3 عرضه شد. روز چهارشنبه، 2 نوامبر 2022 شرکت DJI جدیدترین پهپاد خود را به نام Mavic 3 Classic معرفی کرد. همانطور که ما انتظار داشتیم، این نسخه کمی ساده و ارزان‌تر از نسخه اصلی بود، پس آیا آن را بهتر می‌کند؟ بررسی ما را در زیر بخوانید تا دریابید که آیا مویک 3 کلاسیک پهپاد مناسب شماست یا خیر.

بررسی اجمالی مویک 3 کلاسیک

ویژگی های برجسته مویک 3 کلاسیک:

تصاویر حرفه ای: مجهز به دوربین Hasselblad با سنسور بزرگ میکرو 4/3
ویدئو با وضوح بالا: 5.1K با سرعت 50 فریم در ثانیه
فیلمبرداری فوق العاده روان 4K با سرعت 120 فریم در ثانیه
– حداکثر سرعت 75 کیلومتر در ساعت
– با یک بار شارژ کمتر از 46 دقیقه پرواز می کند
– تصاویر سینمایی: به لطف عملکردهای هوشمند مانند Hyperlapse، FocusTrack یا Mastershots

همه چیزهایی که در مویک 3 وجود دارند با برداشت کمتری از جیب شما ارائه می شوند

مویک 3 کلاسیک قرار است به نقطه قیمتی بین دو پهپاد مویک 3 اصلی و مویک مینی 3 پرو برسد. برای استفاده های حرفه ای از پهپادهای سری مویک مینی و مویک ایر به جرات می توان گفت که بهتر عمل می کند. دی جی آی لنز زوم را کنار گذاشت و دوربین اصلی Hasselblad 4/3 20 MP را روی گیمبال گذاشت.
Mavic 3 Classic با استفاده از باتری‌های مشابه و سیستم انتقال تصویر +O3 و زمان پرواز 46 دقیقه کاملا خود را با برادر بزرگترش مطابقت می دهد. و در اخر همانند مویک 3 معمولی با کنترل‌کننده‌های RC-N1، RC و RC Pro کار می‌کند.

بنابراین شما بهترین و اصلی ترین قابلیت های Mavic 3 را دریافت می‌کنید اما با قیمت بسیار پایین‌تری که از 1469 دلار شروع می‌شود. در صورت خریدترکیب مویک 3 کلاسیک و کنترلر RC هم باید 1749 دلار پرداخت کنید. حتی مانند Mavic 3 پرواز می کند، که من احساس می کنم نباید از آن غافلگیر می شدم. به محض اینکه برای اولین بار آن را پرواز دادم، همان احساسات را در من ایجاد کرد. من فقط آن قابلیت زوم 7 برابر را برای بزرگنمایی نداشتم، که متوجه شدم آن را هم از دست داده ام.

با این حال، اگر فقط در حال فیلمبرداری هستید، به خصوص در پروازهایی که به ActiveTrack نیاز دارند، دوربین دوم را از دست نخواهید داد. من در تمام پروازها و ثبت های حرفه ای با مویک 3 فقط چند بار بوده که برای فیلمبرداری به آن لنز تله فوتو نیاز داشته ام. در حالی که داشتن آن خوب بود، اما بدون آن هم می توانم عکس های با کیفیتی بگیرم.

ActiveTrack 5.0 به شما امکان می دهد سوژه های خود را بدون دردسر ردیابی کنید. سپس APAS به شما این آرامش را می دهد که با Mavic 3 Classic از موانعی که ممکن است آنها را تشخیص ندهید دوری کنید. این یک بررسی عجیب است، چرا که خیلی اجمالی است و دلیل آن هم این است که تغیرات زیادی نسبت به نسخه معمولی مشاهده نمی کنیم.

اگر به دنبال یک پهپاد حرفه ای با قیمت مناسب هستید می توانید مویک 3 کلاسیک را انتخاب کنید که تمامی قابلیت های یک پهپاد خوب مانند مویک 3 در آن گنجانده شده است. در رابطه با مویک 3 کلاسیک هم کاربران نظرات متفاوتی دارند که بسیاری از آنها معتقد هستند که عرضه مویک ایر 3 می توانست گزینه بهتری برای یک محصول جدید دی جی ای بود. دی جی ای لند به عنوان نمایندگی پهپاد DJI در ایران تمامی محصولات این شرکت را با بهترین خدمات به مشتریان عرضه می کند.

logo.djiland

 

دی جی آی لند
نمایندگی DJI

دی جی آی لند نمایندگی و مرکز فروش تخصصی محصولات DJI با ارزانترین قیمت در ایران به همراه قطعات و لوازم یدکی همراه با آموزش ها و خدمات پس از فروش

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *