رونمایی از مویک 3 کلاسیک

مویک 3 کلاسیک رونمایی شد – ارزانتر از مویک 3 و بدون دوربین تله فوتو

رونمایی از مویک 3 کلاسیک با قیمت 1470 دلار و بدون دوربین تله فوتو

پهپاد مویک 3 یک سال پیش با قیمت 2050 دلار آمریکا برای مدل پایه معرفی شد. اما اکنون DJI از نسخه جدید این پهپاد یعنی مویک 3 کلاسیک رونمایی کرده که اگرچه نسبت به Mavic 3 قیمت آن کمی کاهش یافته است، اما ممکن است هنوز برای برخی مشتریان بسیار گران باشد. یا شاید هم کاربران به مدل کلاسیک مویک 3 علاقمند شوند.

رونمایی از مویک 3 کلاسیک

اما سوال این است که دلیل دی جی ای از این کاهش قیمت چیست؟ مطمئنا DJI اهداف به خصوصی برای این کار خود دارد. اما این اقدام دلایل واضحی هم دارد که مهمترین آنها حذف کدک ویدئویی Apple ProRes HQ 422 و کنار گذاشتن دوربین تله فوتو است. فیلم بردران حرفه ای که به دنبال یک هلی شات قدر برای تهیه محتوای هوایی خود بودند، تمرکز ویژه ای بر مویک 3 سین داشتند تا شاید از فرمت Apple ProRes HQ 422 برای ثبت فیلم های با کیفیت استفاده کنند.

دی جی آی تشخیص داده کاربرانی وجود دارد که در عین علاقمند بودن به مویک 3 به دوربین تله فوتو آن نیازی ندارند و از طرفی دیگر هم پرداخت 2050 دلار برای بسیاری از مشتریان وسوسه آور است. با این وجود با حذف دوربین تله فوتو و کدک Apple ProRes تنوعی در آپشن های سری مویک 3 ایجاد کرده تا راحت تر بتوانید خرید کنید.

اگر چه مویک 3 کلاسیک دوربین تله فوتو با لنز 162 میلی متر را از دست داده، اما هنوز هم برای خودش کم نیست. هنوز هم دوربینی با برند Hasselblad با سنسور عالی 20 مگاپیکسلی 4/3 اینچ و لنز 24 میلی‌متری با دیافراگم متغیر f/2.8 تا f/11 دارد که می تواند به اکثر نیازهای شما کاربرانی که قصد تهیه کلیپ های هوایی را در هر زمینه ای دارید پاسخ دهد. دوربین Mavic 3 Classic همچنین می‌تواند عکس‌ها را در ۱۲ بیت RAW و فیلم‌ها را با D-Log ۱۰ بیتی بگیرد.

رونمایی از مویک 3 کلاسیک

در مورد کیفیت فیلم های مویک 3 کلاسیک، می‌تواند تا 5.1K/24-50fps فیلم برداری کند.شما همچنین می توانید فیلم های DCI 4K با حداکثر سرعت 120 فریم در ثانیه و 1080p با حداکثر سرعت 200 فریم در ثانیه برای اسلوموشن ضبط کنید. کدک های H.264 و H.265 با نرخ بیت 200 مگابیت در ثانیه پشتیبانی می شوند. فضای داخلی این هلی شات 8 گیگابایت است که البته برای ارتقاع آن می توانید از اسلات کارت میکرو اس دی استفاده کنید.

ویژگی های پرواز یکسان است – با یک بار شارژ تا 46 دقیقه در محدوده 30 کیلومتر می توانید پرواز کنید. پهپاد از همان باتری مویک 3 استفاده می کند. این پهپاد با کنترلرهای موجود DJI RC-N1، RC و RC Pro پشتیبانی می کند و به لطف سیستم +O3 می تواند ویدیوی HD را تا 15 کیلومتر برای اپراتور ارسال کند. اگر یکی از این کنترل‌ها را دارید، می‌توانید پهپاد را بدون هیچ کنترلری با قیمت 1470 دلار خریداری کنید.

دوربین برای حفظ پایداری خود و مهار لرزش ها بر روی همان گیمبال 3 قرار گرفته است. این کوادکوپتر همچنین با مجموعه حسگرهای یکسانی در همه جهات برای جلوگیری از موانع ارائه می شود. در شرایط آرام، پهپاد می تواند به سرعت 21 متر بر ثانیه (75 کیلومتر در ساعت) برسد، اگرچه در اتحادیه اروپا این سرعت به 19 متر در ثانیه محدود شده است. و در جو نامساعد هوا پهپاد می تواند با بادهایی به سرعت 12 متر بر ثانیه مقابله کند.

این پهپاد مصرفی با همان وزن 895 گرم، طراحی تاشو و قیمت به صرفه ای که اکنون به دست آورده می تواند به محبوب ترین پهپاد مصرفی شرکت DJI تبدیل شود. برای خرید مویک 3 کلاسیک و دیگر کوادکوپترهای DJI به دی جی آی لند مراجعه کنید.

logo.djiland

 

دی جی آی لند
نمایندگی DJI

دی جی آی لند نمایندگی و مرکز فروش تخصصی محصولات DJI با ارزانترین قیمت در ایران به همراه قطعات و لوازم یدکی همراه با آموزش ها و خدمات پس از فروش

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *