سوالات متداول کاربران درباره مویک مینی 3 پرو

سوالات متداول کاربران درباره مویک مینی 3 پرو

سوالات متداول کاربران درباره هلی شات Dji Mini 3 Pro

کوادکوپتر مویک مینی 3 پرو عنوان سبک ترین و اقتصادی ترین پهپاد DJI را به خود اختصاص داده است. پهپادی که از فیلم های 4k و 60 فریم بر ثانیه پشتیبانی می کند و با یک بار شارژ باتری پلاس حدود 47 دقیقه پرواز مداوم را ارائه می دهد. مینی 3 پرو پهپادی است که با وزن 249 گرم قابلیت های زیادی را در خود گنجانده است. استفاده از سیستم های تشخیص موانع یکی از دیگر بروزرسانی های مهمی بوده که در این پهپاد یافت می شود. ما در این بخش می خواهیم به متداول ترین سوالات کاربران درباره این هلی شات پاسخ دهیم. مطمئنا با مطالعه سوالات متداول کاربران درباره مویک مینی 3 پرو به اکثر سوالات خود در رابطه با این پهپاد خواهید رسید.

سوالات متداول کاربران درباره مویک مینی 3 پرو

مویک مینی 3 پرو چه پیشرفت هایی نسبت به محصولات قبلی دارد؟

در مقایسه با مویک مینی 2 و Mavic Air 2 پیشرفت‌های عمده‌ای در عمر باتری، ویژگی‌های هوشمند، انتقال ویدیو و سیستم دوربین کاملاً ارتقا یافته و همچنین قابلیت‌های جدید اجتناب از موانع دارد.
DJI Mini 3 Pro وزن 249 گرمی و بدنه جمع و جور مویک مینی 2 را به ارث برده است و دارای سنسور دوربین 1/1.3 اینچی است که از HDR بومی پشتیبانی می کند. از تشخیص موانع سه طرفه و APAS 4.0 (سیستم پیشرفته کمک خلبان) کاملا به روز شده پشتیبانی می کند. عمر باتری DJI Mini 3 Pro تا 34 دقیقه افزایش یافته است. البته با باتری پلاس می توانید حدود 47 دقیقه بدون وقفه پرواز کنید.
از انتقال ویدئوی دیجیتال DJI O3 با کیفیت Full HD پشتیبانی می کند و انتقال زنده پایدار را در فواصل تا 12 کیلومتر تضمین می کند. DJI Mini 3 Pro همچنین از عملکردهای هوشمندی مانند FocusTrack، عکسبرداری عمودی واقعی، تایم لپس، MasterShots و انتقال سریع پشتیبانی می کند.

چگونه می توانم مویک مینی 3 پرو را پس از باز کردن جعبه پرواز دهم؟

برای ایمنی حمل و نقل، باتری های DJI Mini 3 Pro قبل از ارسال در حالت خواب قرار می گیرند.
قبل از اولین استفاده، باتری باید کاملاً شارژ شود تا فعال شود.
پس از فعال کردن باتری، دکمه روشن/خاموش را یک بار فشار دهید و دوباره نگه دارید تا هواپیما روشن شود.

چگونه مویک مینی 3 پرو را فعال کنم؟

با کنترل از راه دور DJI RC-N1:
دستگاه تلفن همراه خود را (با اتصال به اینترنت) به کنترل از راه دور متصل کنید، سپس با استفاده از برنامه DJI Fly به مینی 3 پرو متصل شوید. دستورالعمل های درون برنامه را برای فعال کردن Mini 3 Pro دنبال کنید.
با کنترل از راه دور DJI RC:
هنگامی که برای اولین بار از کنترل از راه دور DJI RC استفاده می کنید، برای اتصال به اینترنت به Wi-Fi یا یک هات اسپات تلفن هوشمند متصل شوید و دستورالعمل های درون برنامه را برای فعال کردن DJI RC دنبال کنید. پس از فعال کردن کنترل از راه دور DJI RC، آن را از طریق برنامه DJI Fly به مویک مینی 3 پرو متصل کنید. دستورالعمل های درون برنامه را برای فعال کردن کوادکوپتر دنبال کنید.

آیا مویک مینی 3 پرو ضد آب است؟

نه در حین استفاده از تماس با آب خودداری کنید زیرا ممکن است به دستگاه آسیب برساند. اگر در طول پرواز باران می بارد، لطفاً در سریع ترین زمان ممکن برگردید، فرود بیایید و قبل از استفاده مجدد منتظر بمانید تا هواپیما در داخل و خارج کاملاً خشک شود.

قبل از استفاده از مویک مینی 3 پرو کدام برنامه را باید نصب کنم؟

Mini 3 Pro فقط با برنامه DJI Fly قابل استفاده است. می توانید اپلیکیشن DJI Fly را از قسمت دانلود وبسایت رسمی DJI دانلود کنید.
اگر از DJI RC به عنوان کنترل از راه دور استفاده می کنید، برنامه DJI Fly از قبل نصب شده است.

چرا مویک مینی 3 پرو ظاهری کاملاً جدید دارد؟

طراحی جدید DJI Mini 3 Pro دارای مزایای زیر است:
1. عمر باتری طولانی تر با همان اندازه جمع و جور: طراحی جدید امکان اتصال ملخ های بزرگتر را فراهم می کند و کارایی ملخ ها و هواپیما را بهبود می بخشد و در نتیجه در مصرف باتری صرفه جویی می کند.
2. منطقه تشخیص بزرگتر: طراحی جدید امکان ادغام سنسورها با میدان دید بزرگتر را فراهم می کند و دامنه تشخیص را بیشتر می کند. بنابراین مویک مینی 3 پرو حسگرهای بینایی قدرتمندتری را ارائه می‌کند که انعطاف‌پذیری و ایمنی را در طول پرواز ارتقاء و اجتناب از مانع را بهبود می‌بخشد.
3. عکس های عمودی واقعی و محورهای توسعه یافته: طراحی جدید امکان گرفتن عکس های پرتره را بدون نیاز به برش دیجیتالی فراهم می کند. آزادی حرکت بیشتر گیمبال به معنای امکان عکسبرداری بیشتر و آزادی بیشتر برای خلق فیلم ها و تصاویر ویژه است. حتی هنگام پرواز با حداکثر سرعت در حالی که هواپیما به شدت به سمت جلو متمایل شده است، محدودیت های کمتری در گیمبال و در نتیجه در زاویه عکسبرداری وجود دارد.

چرا سنسورهای دید رو به عقب مویک مینی 3 پرو در بالای پهپاد نصب شده اند؟

DJI Mini 3 Pro از طراحی کاملاً جدیدی برای سنسورهای بینایی استفاده می کند. در نتیجه، هنگام پرواز به عقب، سنسورها توسط ملخ پوشانده نمی شوند. این محدوده تشخیص و عملکرد را بهبود می بخشد تا امنیت بیشتری برای شما فراهم کند.

مقاومت مویک مینی 3 پرو در برابر باد چگونه است؟

مقاومت مینی 3 پرو در برابر باد 10.7 متر بر ثانیه (سطح 5) است.
مقاومت باد به قدرت محرک بستگی دارد. با توجه به وزن کم پهپاد، لرزش های جزئی در بادهای شدید قابل انتظار است. یک درایو قدرتمند تضمین می کند که پهپاد به طور پایدار شناور می شود یا ایمن به نقطه شروع باز می گردد. مویک مینی 3 پرو به طور خودکار گیمبال را کنترل می کند تا کمی تنظیم شود تا مطمئن شود فیلم همیشه پایدار است و تحت تأثیر باد قرار نمی گیرد.

آیا مویک مینی 3 پرو از تنظیمات دستی برای ضبط عکس و فیلم پشتیبانی می کند؟

آره. می توانید به صورت دستی پارامترهای دوربین مانند سرعت شاتر، ایزو و تعادل رنگ سفید را در برنامه DJI Fly تنظیم کنید.

چگونه HDR را در مویک مینی 3 پرو فعال کنم؟

حالت عکس: برای حالت تک عکس، مویک مینی 3 پرو می تواند صحنه را تشخیص دهد و به طور خودکار HDR را برای محدوده دینامیکی بهتر فعال کند.
حالت ویدیو: DJI Mini 3 Pro به طور خودکار HDR را هنگام ضبط ویدیو با سرعت 30 فریم در ثانیه یا کمتر فعال می کند.

کدام وضوح ویدئو از مویک مینی 3 پرو بهترین کیفیت تصویر را ارائه می دهد؟

هنگام عکاسی با سرعت 4K/30 فریم بر ثانیه، مویک مینی 3 پرو می‌تواند کیفیت فیلم را به طور بهینه ارائه دهد که هم محدوده دینامیکی و هم جزئیات تصویر را در نظر می‌گیرد.
اگر به فیلمبرداری نرم تری نیاز دارید، می توانید نرخ فریم را روی 48/50/60 فریم بر ثانیه تنظیم کنید. محدوده دینامیکی در این نرخ فریم کاهش می یابد.

چگونه انتقال ویدئو DJI O3 در مقایسه با OcuSync 2.0 بهبود یافته است؟

سیستم انتقال ویدئو DJI O3 از یک راه حل کاملاً جدید استفاده می کند که اکنون به جای 2 آنتن از 4 آنتن استفاده می کند تا امکان انتقال ویدیوی Full HD در فواصل حداکثر 12 کیلومتری (مطابق با FCC) را فراهم کند. به لطف مقاومت قوی تر در برابر تداخل سیگنال، پایداری انتقال در شهرها و سایر محیط های پیچیده نیز بیشتر بهبود یافته است.

چگونه انتقال سریع در مویک مینی 3 پرو بهبود یافته است؟

انتقال سریع DJI Mini 3 Pro از انتقال عکس و فیلم با سرعت بالا تا 25 مگابایت بر ثانیه پشتیبانی می کند.

حداکثر ارتفاع پرواز DJI Mini 3 Pro چقدر است؟

حداکثر ارتفاع پرواز به خاطر حفظ ایمنی پرواز 500 متر است. این ممکن است در کشورها و مناطق مختلف به دلیل قوانین محلی متفاوت باشد. لطفاً همیشه قبل از پرواز مقررات و قوانین محلی را بررسی کنید.

پروانه های مویک مینی 3 پرو هر چند وقت یک بار نیاز به تعویض دارند؟ چگونه می توانم پروانه ها را عوض کنم؟

قبل از هر پرواز، پروانه ها باید از نظر ترک، سایش، تغییر شکل، زنگ زدگی و شلی پیچ ها بررسی شوند. اگر هر یک از این عوامل مشهود باشد، ضروری است تا آن را برطرف کنید.
دستورالعمل های موجود در دفترچه راهنما را برای تعویض پروانه ها دنبال کنید. برای تعویض پروانه ها از پیچ گوشتی موجود استفاده کنید. لطفا دستورالعمل های ارائه شده را دنبال کنید. دو تیغه و پیچ را از موتور جدا کرده و با پروانه ها و پیچ های جدید همان بسته جایگزین کنید. ملخ های علامت گذاری شده باید روی موتورهای علامت گذاری شده و ملخ های بدون علامت روی موتورهای بدون علامت نصب شوند. قبل از پرواز، از سفت بودن پروانه ها و موتورها مطمئن شوید.

آیا می توانم از شارژرهای USB-C دیگر برای شارژ مویک مینی 3 پرو استفاده کنم؟

آره. برای شارژ سریع دستگاه، توصیه می‌کنیم از شارژر DJI 30W USB-C یا شارژر سازگار دیگری استفاده کنید.

ایستگاه شارژ دو کاناله DJI Mini 3 Pro چه ویژگی هایی دارد؟

ایستگاه شارژ دو طرفه مویک مینی 3 پرو از پروتکل های شارژ سریع USB PD پشتیبانی می کند و می تواند تا سه باتری را پشت سر هم شارژ کند. همچنین می توانید از آن به عنوان پاوربانک برای شارژ دستگاه تلفن همراه یا کنترل از راه دور از طریق درگاه USB-A استفاده کنید.

چگونه فریمور مویک مینی 3 پرو را آپدیت کنم؟

هنگامی که پهپاد را به کنترل از راه دور متصل می کنید. برنامه DJI Fly زمانی که سیستم عامل جدید در دسترس باشد به شما اطلاع می دهد. دستورالعمل ها را برای به روز رسانی سیستم عامل کوادکوپتر، کنترل از راه دور، باتری و سایر قطعات دنبال کنید.

هنگام بروزرسانی فریمور چه عواملی باعث قطع آپدیت می شود؟

1. اگر سطح باتری هواپیما یا کنترل از راه دور کمتر از 20 درصد باشد، بروزرسانی نیمه تمام می ماند.
2. مویک مینی 3 پرو یا کنترل از راه دور در طول به روز رسانی خاموش شود. اگر این اتفاق افتاد، باید کوادکوپتر و کنترل از راه دور را مجددا راه اندازی کنید و دوباره به روز رسانی را اجرا کنید.
3. اتصال اینترنت در حین دانلود سیستم عامل قطع شد.
4. استفاده از برنامه دیگری در حین به روز رسانی سیستم عامل ممکن است منجر به خطا شود.

کدام یک از لوازم جانبی مویک مینی 2 را می توان برای مویک مینی 3 پرو استفاده کرد؟

مویک مینی 3 پرو با کنترل از راه دور DJI RC-N1 و لوازم جانبی مربوطه و همچنین شارژر USB 18W DJI سازگار است. سایر لوازم جانبی مویک مینی 2 با مینی 3 پرو سازگار نیستند.

کدام کنترل از راه دور با DJI Mini 3 Pro سازگار است؟

مویک مینی 3 پرو در حال حاضر از دو کنترل از راه دور پشتیبانی می کند: کنترل از راه دور DJI RC-N1 و کنترل از راه دور DJI RC.

آیا مویک مینی 3 پرو از عینک دی جی آی گاگلز یا DJI Motion Controller پشتیبانی می کند؟

نه

logo.djiland

 

دی جی آی لند
نمایندگی DJI

دی جی آی لند نمایندگی و مرکز فروش تخصصی محصولات DJI با ارزانترین قیمت در ایران به همراه قطعات و لوازم یدکی همراه با آموزش ها و خدمات پس از فروش

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *