معرفی قاب محافظ مغناطیسی دوربین اکشن 2

دی جی آی قاب محافظ مغناطیسی دوربین اکشن 2 را معرفی کرد

معرفی کیس یا قاب محافظ مغناطیسی دوربین اکشن 2

کمپانی DJI از کیس مغناطیسی دوربین اکشن 2 رونمایی کرد. دوربین های اکشن شرکت دی جی ای نظیر DJI Action 2 با توجه به کیفیت مناسب در فیلم برداری و ارائه بهترین خدمات از محصولات حرفه ای DJI به حساب می آیند. دی جی ای پس از معرفی دوربین اکشن 2 در تاریخ 28 اکتبر 2021 با قابلیت فیلم برداری 4K/120fps اکنون از کیس یا همان محافظ مغناطیسی اکشن 2 رونمایی کرد.

معرفی قاب محافظ مغناطیسی دوربین اکشن 2

قاب محافظ مغناطیسی DJI Action 2 از آسیب دیدن دوربین در اثر ضربه، خراش و خط خوردگی جلوگیری می کند. یک قاب اضافی که با ماژول صفحه نمایش لمسی جلو و ماژول باتری سازگار است. این محافظ مغناطیسی از یک پلیمر مقاوم در برابر حرارت ساخته شده است و به کاهش دمای سطحی به منظور افزایش طول فیلمبرداری در شرایط عادی از طریق مدیریت حرارت دستگاه کمک می کند.

دوربین دی جی آی اکشن 2 از فلز ساخته شده تا گرمای قطعات داخلی را به سرعت دفع کند. این باعث می‌شود بعد از ضبط‌های ویدیویی طولانی احساس گرما کنید. DJI Action 2 دارای مدیریت دمای داخلی است که به طور خودکار یک پیام ارسال می کند و زمانی که دمای دوربین به حد غیر مجاز برسد، ضبط را متوقف می کند. قاب محافظ مغناطیسی از یک پلیمر مقاوم در برابر حرارت ساخته شده است تا حساسیت دوربین را نسبت به دمای بالا کاهش دهد و در شرایط عادی امکان فیلم برداری طولانی مدت را مهیا کند.

جدول زیر حداکثر زمان قابل فیلم برداری را زمانی که دمای توقف خودکار فیلم برداری روی High تنظیم شده است، نشان می دهد. ما در تنظیمات مختلف فیلم برداری از 1080/30fps تا 4K/120fps و حالت های تثبیت زمانی در حالی که قاب مغناطیسی روی دوربین نصب شده بود داده های زیر را ثبت کردیم. داده ها در یک محیط بدون باد در داخل خانه (در دمای 25 درجه سانتیگراد) اندازه گیری شده اند.

جالب است بدانید که دوربین اکشن 2 تا زمانی که سطح باتری به صفر برسد، همچنان ضبط می کند.

بروزرسانی سیستم عامل برای تشخیص قاب محافظ مغناطیسی

دوربین ورزشی دی جی آی اکشن 2 پس از به روز رسانی سیستم عامل به نسخه 01.03.30.20 به طور خودکار قاب محافظ مغناطیسی نصب شده را شناسایی می کند. به محض تشخیص، صفحه لمسی واحد دوربین “قاب محافظ مغناطیسی نصب شده” را نشان می دهد و مدیریت حرارتی را فعال می کند که طول ضبط را در شرایط عادی افزایش می دهد.

معرفی قاب محافظ مغناطیسی دوربین اکشن 2

نصب قاب محافظ مغناطیسی Action 2

برای نصب قاب محافظ مغناطیسی اکشن 2 کار بسیار سختی پیش رو ندارد. اگر کمی به این قاب توجه کنید، خیلی راحت می توانید تشخیص دهید که باید دهانه دوربین به کدام سمت باشد. اما جهت اطلاع باید لنز دوربین به سمت دهانه دایره ای قاب مغناطیسی قرار بگیرد. علاوه بر این مطمئن شوید که دسترسی خود به دکمه های دوربین را قطع نکنید. پس از چسباندن قاب محافظ، اکنون DJI Action 2 را روشن کرده و پیغام “قاب محافظ مغناطیسی نصب شده است” روی صفحه نمایش لمسی ظاهر می شود.

معرفی قاب محافظ مغناطیسی دوربین اکشن 2

پوشش محافظ را به صفحه نمایش لمسی جلو یا ماژول باتری وصل کنید

کانکتور USB-C و دکمه‌های دو طرف ماژول را با دریچه‌های کیس و شیار کارت microSD را با دهانه مربوط به قاب هماهنگ کنید.

قاب محافظ مغناطیسی تأثیری بر استفاده از لوازم جانبی ندارد. پس از مونتاژ، می توانید به راحتی از لوازم جانبی مانند طناب مغناطیسی، پایه آداپتور اتصال توپی مغناطیسی و پایه آداپتور مغناطیسی استفاده کنید.

معرفی قاب محافظ مغناطیسی دوربین اکشن 2

توجه: هنگام استفاده از هدبند مغناطیسی اکشن 2 محافظ مغناطیسی آن را بردارید.

پوشش محافظ صفحه نمایش لمسی جلو یا ماژول باتری، ماژول را در بر گرفته است. توصیه می شود در حالی که ماژول به دوربین وصل است مانند شکل زیر، پوشش محافظ را بردارید.

شرکت DJI این قاب محافظ اکشن 2 را به صورت رایگان به مشتریانی که قبلا اکشن 2 را خریداری کرده اند، ارائه می دهد. اما برای مشتریانی که در ایران این محصول را خریداری کرده اند، شرایط متفاوت است. برای اطلاعات بیشتر در این مورد با ما تماس بگیرید.

دی جی ای لند نمایندگی رسمی محصولات شرکت DJI نظیر پهپاد DJI ، دوربین، گیمبال و دیگر تجهیزات فیلم برداری هوایی و زمینی می باشد.

logo.djiland

 

دی جی آی لند
نمایندگی DJI

دی جی آی لند نمایندگی و مرکز فروش تخصصی محصولات DJI با ارزانترین قیمت در ایران به همراه قطعات و لوازم یدکی همراه با آموزش ها و خدمات پس از فروش

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *