آنباکسینگ مویک 3 - جعبه گشایی Dji Mavic 3

جعبه گشایی مویک 3 – محتویات هر بسته بندی

جعبه گشایی Mavic 3، پهپاد دوربین دار و پرچمدار جدید DJI

بررسی اجمالی

مویک 3 بالاخره آمد! با ویژگی‌های قدرتمندی مانند 46 دقیقه زمان پرواز، دوربین هاسلبلاد با سنسور 4/3 CMOS، انتقال +O3 و موارد دیگر تصویربرداری هوایی در سطح حرفه‌ای ارائه می‌دهد. با ما همراه باشید تا DJI Mavic 3 را جعبه گشایی کنیم و همه چیزهایی را که همراه با این پهپاد قدرتمند در هر سه ترکیب ارائه می شود به شما نشان دهیم. ما همچنین برخی از عملکردها و ویژگی های این پهپاد فیلم برداری را برای شما معرفی می کنیم که برای بیشتر سازندگان حرفه ای ضروری است. 

مویک 3 استاندارد

unboxing dji mavic 3

مویک 3 استاندارد با موارد زیر ارائه می شود:

مویک 3 (1 عدد)
ریموت کنترل DJI RC-N1 (1عدد)
جوی استیک ریموت کنترل DJI RC-N1 (1عدد)
کابل RC ریموت DJI RC-N1 – رابط اتصال USB C (1عدد)
کابل RC ریموت DJI RC-N1 – رابط اتصال میکرو USB (1عدد)
کابل RC ریموت DJI RC-N1 – رابط لایتینگ (1عدد)
باتری پرواز مویک 3 (1 عدد)
ملخ های کم سر و صدا (3 جفت)
شارژر قابل حمل 65 وات (1 عدد)
کاور گیمبال و مویک 3 (1 عدد)
کابل اتصال نوع C (1عدد)

مویک 3 کمبو

unboxing dji mavic 3

مویک 3 کمبو با اقلام زیر ارائه می شود:

مویک 3 (1 عدد)
ریموت کنترل DJI RC-N1 (1عدد)
جوی استیک ریموت کنترل DJI RC-N1 (1عدد)
کابل RC ریموت DJI RC-N1 – رابط اتصال USB C (1عدد)
کابل RC ریموت DJI RC-N1 – رابط اتصال میکرو USB (1عدد)
کابل RC ریموت DJI RC-N1 – رابط لایتینگ (1عدد)
باتری پرواز مویک 3 (3 عدد)
ملخ های کم سر و صدا (6 جفت)
شارژر قابل حمل 65 وات (1 عدد)
کاور گیمبال و مویک 3 (1 عدد)
کابل اتصال نوع C (1عدد)
هاب شارژر مویک 3 (1 عدد)
مجموعه فیلترهای (ND4/8/16/32) (1 عدد)
کیف حمل قابل تبدیل (1 عدد)

مویک 3 سین پرمیوم کمبو

unboxing dji mavic 3

تمام چیزهایی که همراه مویک پریمیوم کمبو عرضه می شود:

مویک 3 سین (1 عدد)
ریموت کنترل DJI RC Pro (1عدد)
جوی استیک ریموت کنترل DJI RC Pro (1عدد)
کابل Lightspeed 10Gbps (1عدد)
باتری پرواز مویک 3 (3 عدد)
ملخ های کم سر و صدا (6 جفت)
شارژر قابل حمل 65 وات (1 عدد)
کاور گیمبال و مویک 3 (1 عدد)
کابل اتصال نوع C (1عدد)
هاب شارژر مویک 3 (1 عدد)
مجموعه فیلترهای (ND4/8/16/32) (1 عدد)
مجموعه فیلترهای (ND64/128/256/512) (1 عدد)
کیف حمل قابل تبدیل (1 عدد)

پک استاندارد Mavic 3 هر آنچه را که یک کاربر حرفه ای نیاز دارد را ارائه می دهد. اگر می‌خواهید از هر پرواز کمی بیشتر بهره ببرید، پک کمبو مویک 3 (Mavic 3 Fly More Combo) را خریداری کنید، که به شما دو باتری اضافی، مجموعه فیلترهای ND، ملخ‌های اضافی و کیف حمل قابل تبدیل DJI را می‌دهد، کیف حمل قابل تبدیل مویک 3 با طراحی خلاقانه‌ای که دارد به شما امکان می‌دهد بین دو حالت شانه و کوله پشتی جابجا شوید.

اما اگر به‌دنبال تصویربرداری در سطح حرفه‌ای و بدون نقص هستید، به سراغ مویک 3 سین پریمیوم کمبو (DJI Mavic 3 Cine Premium Combo) بروید. این پک شامل پهپاد Mavic 3 Cine است که دارای 1 ترابایت حافظه داخلی و امکان فیلم برداری با فرمت محبوب Apple ProRes 422 HQ است. این به شما انعطاف بیشتری برای ویرایش فیلم و ثبت نتایج شگفت انگیز می دهد. این پک همچنین شامل ریموت هوشمند DJI RC Pro، نسل جدید کنترلر هوشمند است که صفحه نمایشی با روشنایی بالا و شفاف ارائه می دهد.

طراحی ظاهری مویک 3

هلی شات DJI Mavic 3 در یک نگاه: کاربرانی که با نسخه قبلی Mavic آشنا هستند، متوجه برخی به روز رسانی های اصلی طراحی خواهند شد. اولاً، DJI M3 جدید در مقایسه با مویک 2 پرو پرچمدار قبلی مویک رنگ تیره‌تری دارد. همچنین کمی آیرودینامیک‌تر است، با طراحی مجدد تغیرات قابل توجهی در باتری و ملخ‌های جدید مشاهده می شود که برای پرواز ایمن‌تر و آرام‌تر اتخاذ شده اند. اگر به درستی دقت کنید، مشاهده می کنید که بازوهای مویک 3 نسبت قبل باریک تر شده اند.

جعبه گشایی مویک 3 - ظاهر Mavic 3

در قلب مویک 3 یک دوربین L2D-20c Hasselblad با سنسور CMOS 4/3 قرار دارد. دوربین های برند سوئدی به دلیل کیفیت بالا و رنگ‌های غنی و طبیعی که به هر پهپادی از جمله مویک 3 ظرفیت تصویربرداری در سطح حرفه‌ای را می‌بخشد، مشهور هستند.

جعبه گشایی مویک 3 - نوع دوربین

ویژگی های برجسته مویک 3

تصویر برداری انقلابی: سیستم دوربین دوگانه مویک 3 آن را به یک تغییر دهنده واقعی بازی برای تصویربرداری هوایی تبدیل کرده است. دوربین اول 4/3 CMOS Hasselblad است که می‌تواند عکس‌های 20 مگاپیکسلی بگیرد و محدوده دینامیکی 12.8 استاپ و دیافراگم قابل تنظیم f/2.8 تاf/11 در فاصله کانونی معادل 24 میلی‌متر ارائه می‌دهد. Mavic 3 همچنین دارای یک دوربین تله سنسور 1/2 اینچی است که زوم هیبریدی تا 28 برابر را ارائه می دهد. این به شما امکان می‌دهد حتی از راه دور به راحتی چیزی را ببینید و برنامه‌ریزی کنید.

جعبه گشایی مویک 3 - دوربین دوگانه

سیستم پرواز قدرتمند

بعد از عملکرد دوربین مویک 3 تنها چیزی که قابل توجه است، عملکرد پرواز آن است. به لطف سیستم حمل و نقل تازه ارتقا یافته O3+، کوادکوپتر مویک 3 می تواند تا حداکثر 15 کیلومتر پرواز کند. همچنین دارای ویژگی های ایمنی قدرتمندی مانند سنجش موانع همه جانبه، بازگشت پیشرفته به خانه و APAS 5.0 است که به این معنی است که می توانید زمان بیشتری را برای لذت بردن از پروازها و ثبت تصاویر خیره کننده صرف کنید.

جعبه گشایی مویک 3 - پرقدرت در پرواز

پرواز ایمن با سیستم تشخیص موانع همه جانبه

پهپاد مویک 3 از سیستم اجتناب از همه جانبه بهره می برد که به آن امکان می دهد موانع را در همه جهات شناسایی کرده و از آن اجتناب کند. این نتیجه چندین حسگر دید با زاویه دید وسیع و یک کامپیوتر محاسباتی بینایی با کارایی بالا است که به کاربران امکان می‌دهد فیلم‌های صاف را ضبط کنند و با خیال راحت پرواز کنند، فرقی نمی کند در یک فضای باز پرواز می کنید یا جنگلی انبوه از درختان بلند.

جعبه گشایی مویک 3 - سیستم اجتناب از موانع

سیستم انتقال تصویر +O3

مویک 3 دارای سیستم حمل و نقل رادیویی +O3 است، آخرین نسخه از فناوری انتقال رادیویی قدرتمند DJI. با وجود این سیستم است که Mavic 3 می‌تواند حداکثر برد انتقال 15 کیلومتر و فید زنده 1080p/60fps را ارائه دهد.

جعبه گشایی مویک 3 - انتقال تصویر O3+

بازگشت به خانه بی نظیر است

عملکرد بازگشت به خانه به طور قابل توجهی برای مویک 3 به‌روزرسانی شده است. با RTH پیشرفته، پهپاد در مسیری بهینه زمانی که با باتری کم در حال پرواز است با اطمینان و ایمن به نقطه اصلی خود باز می‌گردد. نسخه‌های قبلی RTH به پهپاد دستور می‌داد که ابتدا مستقیماً تا یک ارتفاع معین پرواز کند، سپس به نقطه اصلی پرواز کند و پس از آن فرود بیاید. به لطف تشخیص پیشرفته‌تر موانع و آگاهی از محیط، Mavic 3 مستقیماً بدون ارتفاع گرفتن به نقطه اصلی پرواز می‌کند و از موانع در مسیر اجتناب می‌کند.

جعبه گشایی مویک 3 - بازگشت به خانه

فیلم های Apple ProRes 422 HQ

مویک 3 سین فیلم های Apple ProRes 422 HQ را ارائه می‌کند که اطلاعات بصری بیشتری را با کیفیت بالاتر ضبط می‌کند تا امکانات بیشتری را هنگام ویرایش فراهم کند.

جعبه گشایی مویک 3 - فیلم های apple prores 422 hq

اگر قصد خرید پهپاد مویک 3 را دارید، دی جی آی لند به عنوان وارد کننده رسمی محصولات شرکت DJI آماده است تا این پهپاد را در سه پک مختلف یعنی مویک 3 استاندارد، مویک 3 کمبو و مویک 3 سین پریمیوم کمبو به مشتریان خود با بهترین قیمت عرضه کند.

logo.djiland

 

دی جی آی لند
نمایندگی DJI

دی جی آی لند نمایندگی و مرکز فروش تخصصی محصولات DJI با ارزانترین قیمت در ایران به همراه قطعات و لوازم یدکی همراه با آموزش ها و خدمات پس از فروش

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *