MAVIC3-PRO-DJI-2

سه محصول جدید DJI به زودی عرضه می شوند

3 محصول جدید DJI – مویک 3 پرو، دوربین رونین و دوربین اکشن 2

شعار DJI نشان از انتشار سه محصول جدید خود در روزهای آینده می دهد، “Good Things Come In Threes” شعار جدید دی جی آی است که می گوید چیزهای خوب سه تایی می آیند. اگر آگاه باشید، شایعات زیادی از انتشار مویک 3 پرو در میان بود.

dji mavic 3 pro scaled

DJI قصد دارد که در تاریخ های معین سه محصول جدید خود را به طور رسمی معرفی کند. همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، DJI قصد دارد تا در تاریخ 20 اکتبر، 27 اکتبر و 5 نوامبر سه محصول جدید خود را به ترتیب دوربین جدید رونین، دوربین اکشن 2 و همچنین هلی شات بسیار حرفه ای مویک 3 پرو را روانه بازار کند. همانطور که مشاهده می کنید هر تاریخی که DJI به اشتراک گذاشته است، با یک آیکون متناسب با محصول مربوطه همراه است.

تاریخ 20 اکتبر با یک دکمه ضبط برجسته می شود، آیکون پایه شارژ مربوط به تاریخ 27 اکتبر می باشد و آیکون 5 نوامبر هم نشانگر شارژ باتری کوادکوپتر می باشد.

20 اکتبر: تاریخ انتشار دوربین DJI Ronin و سیستم گیمبال پیشرفته

ما از اطلاعات فاش شده قبلی می دانیم که DJI در حال کار بر روی اولین دوربین حرفه ای کامل به همراه سیستم گیمبال خود است که به طور یکپارچه ساخته می شوند. پس از ثبت این اختراع، دوربین دی جی آی رونین مانند یک جانور واقعی به نظر می رسد. پرونده ثبت اختراع می گوید این سیستم می تواند با سرعت 8K/60fps و 4K/120fps عکس های خام (RAW) بگیرد، به این معنی که DJI چیزی حتی قوی تر از دوربین های Zenmuse X7 در دست ساخت دارد.

dji ronin djiland com a

مدتی است تصاویری از دوربین جدید رونین از طریق وب سایت های خبری و فضای مجازی به بیرون درز پیدا کرده است، بنابراین منطقی به نظر می رسد که فرض کنیم دوربین جدید DJI اکنون آماده انتشار باشد.

27 اکتبر: راه اندازی دوربین اکشن 2 – DJI Action 2

طبق گفته جاسپر النز، افشاگر DJI ، نماد دوم DJI به اشتراک گذاشته شده به اتصال دهنده اصلی دوربین اکشن 2 اشاره می کند. ما در حال حاضر می دانیم که جدیدترین دوربین اکشن DJI دارای طراحی ماژولار جدید و جالب است. اخیراً یک کاربر YouTube به طور تصادفی دوربین Action 2 را در یک ویدئو نشان داد. 

dji action 2 camera accessories

DJI این دوربین را با سنسور CMOS 1/1.7 اینچی و دیافراگم f/2.8 عرضه می کند. چشم انداز وسیعی از 155 درجه انتظار می رود ، که پیشرفت قابل ملاحظه ای نسبت به FOV 145 درجه مدل اصلی خواهد بود. دی جی آی اکشن 2 قادر به ضبط فیلم 4K با سرعت 60 فریم بر ثانیه است. همچنین به شما امکان می دهد ویدیوی 2.7K با سرعت 120 فریم بر ثانیه یا 4 برابر اسلوموشن با سرعت 4K 120 فریم بر ثانیه ضبط کنید. کیفیت تصویری 12 مگاپیکسل است. برای اطلاعات بیشتر منتظر باشید تا در پایان ماه اکتبر دوربین ورزشی اکشن 2 به طور رسمی معرفی شود.

5 نوامبر: تاریخ انتشار پهپاد مویک 3

و اما بالاخره DJI تاریخ انتشار رسمی پهپاد پر حرف و حدیث خود را اعلام کرده است. 5 نوامبر روز معرفی رسمی پهپاد حرفه ای Mavic 3 pro می باشد که بدون شک مویک 2 پرو پرچمدار حال حاضر پهپادهای Mavic را بازنشست می کند. تصاویری از این محصول قبلا در طبیعت مشاهده شد که ظاهری زیبا و درخشان دارد.

M3P

انتظار می رود که DJI Mavic 3 مجهز به موارد زیر باشد:

یک سیستم اجتناب از موانع همه جانبه
یک سیستم تشخیص مادون قرمز
یک گیمبال 3 محور کاملا تثبیت شده با یک دوربین تله فوتو و زاویه دید گسترده که قادر به ضبط ویدئو 5.2K و 20 مگاپیکسل است
وزن 920 گرم
و حداکثر 46 دقیقه دوام پرواز با یک بار شارژ داشته باشد

دوربین اصلی Mavic 3 یک سنسور میکرو سه چهارم (M4/3) است، مشابه آنچه در دوربین حرفه ای DJI Zenmuse X5S که برای پهپادهای حرفه ای اینسپایر 2 طراحی شده است. دوربین ثانویه دارای سنسور inch اینچی است و انتظار می رود از زوم 7 برابر پشتیبانی کند.

mavic 3 new photos 1

گمانه زنی هایی وجود دارد که می گوید مویک 3 پرو در سه نسخه عرضه شود: مدل اصلی ، مدل کمبو و مدل برتر یا Mavic 3 Cine. برای DJI چند هفته شلوغ در راه است و دی جی آی لند شما را از تمامی اخبار و حواشی این محصولات آگاه می کند. اگر شما هم مشتاق خرید پهپاد مویک 3 پرو هستید همچنان خبرهای ما را رصد کنید.

logo.djiland

 

دی جی آی لند
نمایندگی DJI

دی جی آی لند نمایندگی و مرکز فروش تخصصی محصولات DJI با ارزانترین قیمت در ایران به همراه قطعات و لوازم یدکی همراه با آموزش ها و خدمات پس از فروش

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *