مینی اس ای در بازار آمریکا زیر 300 دلار عرضه می شود

مینی اس ای هم اکنون در ایالات متحده قابل خریداری است

کوادکوپتر مینی اس ای در آمریکا با قیمت کمتر از 300 دلار عرضه می شود

پهپاد مینی اس ای هم اکنون در ایالات متحده آمریکا قابل خریداری می باشد. محصولی از کمپانی DJI که چند ماه اخیر شایعاتی مبنی بر انتشار آن وجود دارد و هر روز منتظر انتشار این محصول هستیم. اما هنوز خبری از ورود آن به تمامی مارکت ها نمی باشد. آمریکا اولین میزبان این مینی پهپاد DJI می باشد که طبق منابع مختلف این پهپاد با قیمت زیر 300 دلار معامله می شود.

dji mini se 1

مینی اس ای یک پهپاد زیر 250 گرم است که با قیمت کمتر از 300 دلار هم اکنون در ایالات متحده آمریکا در دسترس خریداران قرار گرفته است. Mini SE نسخه جدیدتری از مویک مینی اصلی است که تمامی قابلیت ها و ویژگی های نسخه قبلی را به ارث برده است. اما مینی اس ای ارزان تر است و از یک بدنه محکم تر بهره می برد.

در حال حاضر این هواپیمای بدون سرنشین و مینی تنها در ایالات متحده آمریکا عرضه می شود که حداکثر زمان پرواز آن 30 دقیقه و برد انتقال آن 4 کیلومتر است. دوربین سه محوره آن که از نظر مکانیکی تثبیت شده است می تواند عکسهای 12 مگاپیکسلی و فیلم های با وضوح 2.7K HD را ضبط کند.

انتظار می رفت که آمریکا اولین کشوری باشد که پهپاد مینی اس ای در آن عرضه شود. چرا که مشخصات ابتدایی آن از Walmart منتشر شده است. همچنین گمانه زنی هایی مبنی بر این وجود داشت که DJI قصد ندارد این هواپیمای بدون سرنشین را به آمریکای شمالی و اروپا صادر کند.

dji mini se bestbuy

مینی اس ای یک پهپاد مینی ارزان قیمت و زیر 250 گرم است که برای خلبانان سطح حرفه ای تولید شده و در ابتدا هیچ برنامه ای برای فروش این پهپاد در آمریکای شمالی و اروپا(به جز روسیه) وجود ندارد. نسخه پیشرفته تر این محصول هم مویک مینی 2 هست که می تواند فیلم های 4K ضبط کند و تا 10 کیلومتر برد مفید طبق قوانین و مقررات محلی دارد.

logo.djiland

 

دی جی آی لند
نمایندگی DJI

دی جی آی لند نمایندگی و مرکز فروش تخصصی محصولات DJI با ارزانترین قیمت در ایران به همراه قطعات و لوازم یدکی همراه با آموزش ها و خدمات پس از فروش

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *