هابسان با پهپاد 49 گرمی زینو مینی پرو DJI را اذیت می کند

هابسان با پهپاد 4K و 249 گرمی خود DJI را اذیت می کند!

زینو مینی پرو رقیب جدی DJI و سری مویک مینی

کمپانی هابسان پس از چندین ماه تاخیر در تولید پهپادهای خود اکنون قصد آزار کمپانی DJI را دارد و زینو مینی پرو را با 249 گرم وزن، فیلم های 4K و پروازهای 40 دقیقه ای روانه بازار می کند. یک پهپاد جدید زیر 250 گرم درحال ورود به بازار است و مشخصات آن حداقل روی کاغذ بسیار وسوسه انگیز به نظر می رسد. اما آیا می تواند با مویک مینی 2 رقابت کند؟

مینی پرو Zino mini Pro

هابسان (Hubsan)، سازنده پهپاد مستقر در چین که عمدتاً با کوادکوپترهای اسباب بازی تا زمان عرضه Zino در سال 2018 معروف بود، بی سر و صدا در حال عرضه یک شگفتی به بازار جهانی می باشد. خبری که شاید برای DJI خوشایند نباشد. چرا که در تمامی زمینه ها به توانایی های مویک مینی 2 دسته یافته و در اندکی از موارد هم نظیر مدت زمان پرواز ایده آل عمل کرده است.

Zino Mini Pro با وزن 249 گرم، فوق العاده سبک وزن برای علاقه مندان است که به تازگی شروع به کشف دنیای پهپادها می کنند، یا علاقمندانی که نمی خواهند وارد مراحل نظارتی پیچیده ای شوند.(در اکثر کشورها پهپادهای زیر 250 گرم نیاز به ثبت نام ندارند).

مشخصات و ویژگی های هابسان زینو مینی پرو

در اینجا لیستی کامل از مشخصات فنی Zino Mini Pro و ویژگی های فاش شده توسط Hubsan آورده شده است:

حسگر تصویر CMOS 1/1.3 اینچ
48M پیکسل کیفیت تصاویر
2.4um اندازه هر پیکسل
دیافراگم فوق العاده بزرگ f / 1.85
بزرگنمایی 6 برابر
فیلم های 4K با سرعت 30 فریم بر ثانیه
حالت HDR
کدک رمزگذاری H.265 با سرعت 200 مگابیت بر ثانیه
سیستم انتقال تصویر Syncleas.3.0 با کیفیت 1080 پیکسل
10 کیلومتر محدوده پرواز
پهنای باند بی سیم 20 مگابیت بر ثانیه
حداکثر زمان پرواز 40 دقیقه
249 گرم وزن
قابلیت تشخیص موانع از جلو، عقب و پایین
ردیابی سوژه با ATVT 3.0

در حال حاضر، این مشخصات Zino Mini Pro را در جایی بین مویک مینی 2 و مویک ایر 2 قرار می دهد. زینو مینی پرو در تمامی زمینه هایی که برای یک کاربر تفریحی مهم است نظیر فیلم های 4K، تصاویر 48 مگاپیکسل یا پروازهای طولانی 40 دقیقه نمره عالی دارد. سنسورها و قابلیت تشخیص موانع برای ردیابی سوژه، این پهپاد زیر 250 گرم را به سطح کاملا جدیدی می رساند.

بنابراین ، آیا DJI باید نگران باشد؟

اگرچه این ویژگی ها روی کاغذ عالی به نظر می رسند و اگر هابسان بخواهد آنچه را که درویدئوهای درز شده ادعا می کند تحویل دهد، قطعاً برای DJI ناخوشایند است، ما هنوز نمی دانیم عملکرد پرنده کوچک آنها در دنیای واقعی چگونه است. به عنوان مثال دیگر کوادکوپترهای محبوب هابسان، +Zino 2 و +Zino Pro ، به دلیل اشکالات نرم افزاری و مشکلات برنامه پهپاد، نظرات مختلفی را از کاربران دریافت کرده اند.

logo.djiland

 

دی جی آی لند
نمایندگی DJI

دی جی آی لند نمایندگی و مرکز فروش تخصصی محصولات DJI با ارزانترین قیمت در ایران به همراه قطعات و لوازم یدکی همراه با آموزش ها و خدمات پس از فروش

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *