مقایسه دی‌جی‌آی ایر 2S یا مویک ایر 2

مقایسه مویک ایر 2 اس با مویک ایر 2 اصلی

مقایسه هلی شات مویک ایر 2 ورژن اس با مویک ایر 2 اصلی

کمپانی DJI جدیدترین نسخه از پهپادهای ایر (Air) را روانه بازار کرده که بدون شک یکی از بهترینهای این کمپانی می باشد. با یک سنسور 1 اینچی، فیلم های 5.4K، ویژگی جدید MasterShots و موارد دیگر یافتن گزینه ای بهتر از آن کار سختی است. و اکنون ما در این مقاله به برجسته ترین قابلیت های این دو اشاره می کنیم تا خیلی راحت تفاوت میان مویک ایر 2 اس و مویک ایر 2 را دریابید. و همچنین توضیح خواهیم داد که چرا ایر 2 اس یک گزینه نهایی برای فیلمبرداری و طبیعت گردی می باشد.

دی جی آی ایر 2 اس و مویک ایر 2: بروزرسانی های کلیدی

هوشیاری: ایجاد حماسه با MasterShots آسان است.

مدل پهپاد مویک ایر 2 اس مویک ایر 2
عکسبرداری هوشمند Mastershots پشتیبانی نمی شود
QuickShots QuickShots

دی جی ای ایر 2 اس یکی از چشمگیرترین ویژگی های هوشمند DJI را برای سازندگان ارائه می دهد: MasterShots. این ویژگی جدید اساساً به هر کسی این امکان را می دهد تا در طی چند دقیقه و فقط با چند ضربه ، بهترین عکس ها را در هر مکانی ثبت کند.

DJI Air 2S drone MasterShots

می توان MasterShots را تکامل بعدی QuickShots دانست، قابلیتی که در بسیاری از پهپادهای DJI یافت می شود. اما در حالی که QuickShots هر بار فقط یک مسیر پرواز خودکار را ارائه می دهد، MasterShots  حدود 10 تا 15 حالت یا نمایه را ترکیب می کند، که در حالی که دوربین روی موضوعی که شما انتخاب کرده اید تمرکز می کند به ترتیب پرواز می کند. حتی بعد از آن یک ویدیو کلیپ اتوماتیک ایجاد می شود که با موسیقی، فیلتر و افکت های دلخواه ویرایش می شود. بیش از 20 الگو برای انتخاب در دسترس است که همه آنها توسط عکاسان هوایی حرفه ای ایجاد شده اند.

DJI Air 2S MasterShots 696x686 1

این ویژگی مویک ایر 2 اس یک روش بسیار قدرتمند و راحت برای هر کسی است که می تواند تمام عکسهای مورد نظر خود را در هر مکان دریافت کند. با استفاده از Mavic Air 2 ، کاربران برای دستیابی به این نتایج مجبور به استفاده از QuickShots یا پرواز و ضبط دستی بودند که بسیار بیشتر طول می کشد و در برخی موارد به یک خلبان در سطح متخصص احتیاج دارد. چه مبتدی باشید و چه متخصص، می توانید با MasterShots کلیپ های سینمایی بیشماری از هر موضوعی دریافت کنید و وقت بیشتری برای کاوش و خلق داشته باشید.

عملکرد دوربین: سنسور بزرگتر، نتایج بهتر

نوع پهپاد مویک ایر 2 اس مویک ایر 2
نوع سنسور 1 اینچی CMOS 1/2 اینچی CMOS
کیفیت ویدئو 5.4K با سرعت 30 فریم بر ثانیه
4K با سرعت 60 فریم بر ثانیه
2.7K با سرعت 60 فریم بر ثانیه
1080 پیسکل با سرعت 120 فریم بر ثانیه
4K با سرعت 60 فریم بر ثانیه
2.7K با سرعت 60 فریم بر ثانیه
1080 پیکسل با سرعت 240 فریم بر ثانیه

در حالی که در مورد کیفیت فیلمبرداری مویک ایر 2 هنوز یک گزینه قدرتمند و همه کاره است، ایر 2 اس با یک سنسور 1 اینچی CMOS و توانایی فیلمبرداری با وضوح 5.4K سطح پیشرفته تری ارائه می دهد.

حسگر بزرگتر به دلایل زیادی معامله بزرگی است، اما اساساً کیفیت بهتر و جزئیات بیشتر را در هر عکس فراهم می کند. در مرحله اول، توانایی عکسبرداری شبانه ایر 2 اس در مقایسه با مویک ایر 2 به طور قابل توجهی بهبود یافته است. جزئیات و جزئیات بیشتری را می توان در هر دو حالت برجسته و سایه مشاهده کرد، و اطلاعات بصری بیشتر به معنی گزینه های بیشتر هنگام ویرایش فیلم است که شما در اختیار خواهید داشت.

DJI Air 2S drone 1 in sensor

برخی از زیباترین عکس های هواپیماهای بدون سرنشین در نور کم اتفاق می افتد. سناریوهایی مانند طلوع آفتاب ، غروب خورشید یا مناظر شهری تاریک اکنون واضح و با رنگ واضح هستند. این بدان معناست که با استفاده از مویک ایر 2 اس هر لحظه که بخواهید فرصت برای ثبت تصاویر و فیلم های سینمایی فراهم می باشد. 

ایمنی مویک ایر 2 اس: فناوری پیشرفته برای پرواز بدون نگرانی

نوع پهپاد مویک ایر 2 اس مویک ایر 2
نوع سنسور APAS 4.0 APAS 3.0
سیستم تشخیص موانع از 4 جهت جلو، عقب، بالا و پایین
تا سرعت 15 متر بر ثانیه موثر عمل می کند
سیستم تشخیص 3 طرفه رو به جلو، عقب و پایین
تا سرعت 12 متر بر ثانیه موثر عمل می کند

سیستم تشخیص موانع مویک ایر 2 اس در مقایسه با مویک ایر 2 پیشرفته تر می باشد و توانایی درک محیط خود در چهار جهت بالا، پایین، جلو و عقب را دارد. دی جی ای ایر 2 اس همچنین دارای سیستم های پیشرفته کمک خلبان پیشرفته (APAS 4.0) است که به DJI Air 2S اجازه می دهد به طور مستقل از موانع در سناریوهای پیچیده تر و با سرعت بالا جلوگیری کند. این قابلیت های پیشرفته سنجش مانع به این معنی است که ایر 2 اس حتی در هنگام پرواز با سرعت بالا بهتر می تواند به طور خودکار از برخورد با موانع جلوگیری کند. در واقع، این ویژگی حتی هنگام پرواز در حالت S به لطف حسگرهای رو به بالا اضافه شده، کار می کند.

DJI Air 2S drone obstacle sensing

یکی از مزایای سیستم تشخیص موانع برای خلبانان در هر سطح این است که به آنها اجازه می دهد تا بجای نگرانی از محیط اطراف، روی تصویر برداری و فیلم برداری تمرکز کنند. خلبانان همیشه باید از محیط خود آگاه باشند و با خیال راحت پرواز کنند، اما هنگام تلاش برای گرفتن عکس های سینمایی در محیط های پیچیده مانند یک جنگل یا سایر مکان هایی که تراکم موانع زیاد است، سنسورهای تشخیص موانع بسیار ضروری هستند.

سیستم انتقال مویک ایر 2 اس: پرواز بیشتر و مشاهده سریع تر

نوع پهپاد مویک ایر 2 اس مویک ایر 2
سیستم انتقال OcuSync 3.0
12 کیلومتر محدوده انتقال ویدئو با کیفیت 1080 پیکسل
OcoSync 2.0
10 کیلومتر محدوده انتقال با کیفیت 1080 پیکسل

هلی شات ایر 2 اس دارای سیستم انتقال OcuSync 3.0 به روز شده با به روزترین فناوری اکوسینس است. این بدان معنی است که حداکثر برد انتقال از 10 کیلومتر مویک ایر 2 تا 12 کیلومتر و با سیگنال قوی تر افزایش یافته است. آنتن های موجود در مویک ایر 2 اس نیز برای پشتیبانی از دریافت سیگنال دوگانه دو برابر شده و هنگام پرواز پهپاد بالاتر یا جلو ، سیگنال حساس و پایداری را ارائه می دهند.

DJI Air 2S drone transmission 2 696x505 1

هنگام پرواز با کوادکوپتر یک سیگنال انتقال قوی تر کاملاً مهم است. افزایش سیگنال به این معنی است که کاربران می توانند دورتر پرواز کنند و موارد بیشتری را ببینند. این همچنین به معنای افزایش ایمنی است زیرا احتمال از دست رفتن سیگنال کمتر است. و با یک نمایش زنده با تأخیر کم، اپراتورها قادر هستند تصاویر و حرکات دقیق مورد نظر خود را برای یک پرواز بهتر و تجربه فیلمبرداری بدست آورند.

جمع بندی مقایسه مویک ایر 2 اس با مویک ایر 2

با یک سنسور بزرگتر 1 اینچی CMOS ، عملکردهای مستقل ارتقا یافته مانند MasterShots و افزایش ویژگی های ردیابی و ایمنی ، DJI Air 2S واقعا یک پهپاد عالی برای عکاسان حرفه ای در حال توسعه و پیشرفت می باشد. اگرچه مویک ایر 2 اصلی هنوز یک ابزار قدرتمند برای سازندگان هوایی است، اما نسخه جدید ثابت کرده است که گزینه ای قدرتمند تر با توانایی های خیره کننده می باشد. دیگر اطلاعات مهم در رابطه با این محصول را از فروشگاه دی جی آی لند مرکز خرید کوادکوپتر در ایران دریافت کنید.

logo.djiland

 

دی جی آی لند
نمایندگی DJI

دی جی آی لند نمایندگی و مرکز فروش تخصصی محصولات DJI با ارزانترین قیمت در ایران به همراه قطعات و لوازم یدکی همراه با آموزش ها و خدمات پس از فروش

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *