پرواز با DJI FPV جدید در حالت M دشوارتر از آن است که فکر می کنید

پرواز در حالت M با DJI FPV Combo آسان است یا دشوار؟

برای دارندگان DJI FPV Combo: پرواز در حالت M دشوارتر از آن است که فکر می کنید

کمپانی DJI یکی از سرعتی ترین کوادکوپترهای خود را در اوایل مارچ 2021 یعنی DJI FPV Combo به بازار عرضه کرده که نسبت به نسخه قبلی خود امکانات فراتری دارد. اما در این محتوا ما می خواهیم به دشواری های پرواز در حالت M بپردازیم که واقعا دشوارتر از آن چیزی است که شما فکرش را می کنید.

DJI FPV Banner 3

پهپاد جدید دی جی آی اف پی وی افراد زیادی را به دنیای FPV معرفی می کند. این فوق العاده است اما ما برای افرادی که تازه وارد این حوزه شده اند و تازه آن پهپاد جدید را خریداری کرده اند نگرانی هایی داریم. بسیاری از افراد در حال خرید هواپیمای بدون سرنشین جدید DJI FPV هستند. به نظر می رسد این امر مخصوصاً در مورد افرادی که تجربه صفر در هواپیماهای بدون سرنشین دارند یا کسانی که عادت به پایدار نگه داشتن پهپادهای DJI دارند و به دنبال راهی برای ورود به دنیای اول شخص هستند، جایی که خلبان کوادکوپتر را با دید یک هواپیمای واقعی کنترل می کند، صدق می کند. جریان زنده این هلی شات کمترین تاخیر را دارد و بسیار عالی است.
ما یک راهنمای کاملاً جامع برای کمک به مردم در رعایت مقررات و جلوگیری از خرابی ها نوشتیم. اما ما هنوز فکر می کنیم بسیاری از مردم سقوط خواهند کرد. کوادکوپترهای DJI فوق العاده پایدار و آسان برای پرواز هستند. این فوق العاده است اما برای بچه های جدید این بلوک نیز می تواند منجر به اعتماد به نفس بیش از حد شود. هر کسی می تواند به راحتی در حالت “N” پرواز کند. در واقع ، ما داستانی در مورد کودک 4 ساله نوشتیم که می تواند این کار را انجام دهد. حالت “S” اگر با سرعت کار کنید کمی دشوارتر است ، اما اگر توجه کرده باشید پرواز بسیار آسان است.

دو حالت M برای DJI FPV در دسترس است

DJI FPV در حالت کاملا دستی آسان نیست. اگرچه کلید سوئیچ کنترلر با برچسب N ، S و M مشخص شده است ، اما در واقع دو حالت M وجود دارد. اولین حالت محدود حالت M است که در ابتدا می توانید به آن دسترسی پیدا کنید. هر چند در این حالت کاملا آزاد نیستید، اما این شما را آگاه می کند که حالت کاملا دستی چگونه است. اگر با استفاده از شبیه ساز DJI FPV Combo پرواز کرده اید، هر سقوط در آن می تواند یک خرابی در زندگی واقعی باشد. بنابراین باید یا کاملا آماده باشید برای کنترل دقیق پرواز یا آماده پذیرفتن هر خسارتی باشید.

Remote Control 2 e1614668888272

قیمت 1299 دلار برای DJI FPV combo ارزان نیست. یک مشکل یا یک خرابی که خودتان قادر به تعمیر آن نیستید. آیا DJI قطعات جانبی این دستگاه را به صورت جداگانه می فروشد؟ این پهپاد DJI دارای طراحی مادولار می باشد که خیلی راحت می توانید بیشتر قسمت های آن را تعویض کنید. اگر در هنگام پرواز با حالت M متوجه شده اید که توانایی کنترل کوادکوپتر را ندارید، بازگشت به حالت N یا توقف پهپاد با ترمز اضطراری و همچنین فشردن دکمه RTH می توانید از بروز خسارت های جدی خودداری کنید.

با این وجود توصیه می شود در حالت N و S بیشتر پرواز کنید تا تجربه کافی برای هدایت کردن کوادکوپتر را در حالت M به دست بیاورید. برای اولین تجربه خود در حالت M توصیه می شود ویژگی attitude limit را نگه دارید تا بتوانید ایمنی بهتری داشته باشید. همانطور که می دانید در این حالت پروازی سنسورهای تشخیص موانع و همچنین دیگر فناوری هایی که ایمنی کوادکوپتر را تقویت می کنند غیر فعال هستند، با این وجود کنترل کوادکوپتر به طور کامل در دستان شما و جوی استیک های ریموت قرار دارد.

برای اطلاعات بیشتر از این محصول به فروشگاه دی جی آی لند نمایندگی DJI در ایران مراجعه کنید.

logo.djiland

 

دی جی آی لند
نمایندگی DJI

دی جی آی لند نمایندگی و مرکز فروش تخصصی محصولات DJI با ارزانترین قیمت در ایران به همراه قطعات و لوازم یدکی همراه با آموزش ها و خدمات پس از فروش

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *