معرفی پهپاد سونی Airpeak - اولین پهپاد شرکت سونی

معرفی پهپاد سونی ایرپک – Sony Airpeak

سونی با AirPeak وارد عرصه پهپادهای فیلم برداری می شود

شرکت سونی یکی از برترین تولید کننده های دوربین های فیلم برداری و تلفن های هوشمند و برندی نام آشنا در تکنولوژی و صنعت می باشد که قصد دارد به زودی اولین اقدام خود در عرصه تولید هواپیماهای بدون سرنشین یا همان پهپادها را به همگان معرفی کند. پهپادی که طی یک سال گذشته شایعاتی مبنی بر انتشار آن وجود دارد و تصاویری از آن به بیرون درز پیدا کرده که نشان از اهداف بالای این کمپانی برای قدم گذاشتن در این راه می دهد.

sony airpeak

ایرپک اولین کوادکوپتر دوربین دار برای حمل دوربین های بدون آینه آلفا است که در نمایشگاه بین المللی CES این هفته مورد تحسین کاربران قرار گرفت. این شرکت قول می دهد که کوادکوپتر Airpeak “پرواز دقیق ، پایدار” و ایجاد ثبات را برای تصویربرداری هوایی و فیلم فراهم می کند. اما فراتر از آن، ما چیزهای زیادی را به طور قطع نمی دانیم.

سونی پس از اعلام اهداف خود برای ورود به این عرصه در سال گذشته، جزئیات بیشتری از پهپاد دوربین دار Airpeak که در آینده ارائه خواهد شد را در شبکه های مجازی انتشار کرد. ایرپک یک کوادکوپتر بزرگتر است که دارای تجهیزات فرود جمع شونده است و بیشتر شبیه پهپاد صنعتی DJI نظیر ماتریس ها است تا یک کوادکوپتر باریک Mavic. این پرنده به یک گیمبال سه محوره مجهز شده که می تواند دوربین های سونی A7 تمام فریم را برای کاربردهای خاص و عملیات پیشرفته حمل کند. و می توان گفت یک گزینه عالی برای تهیه کنندگان هالیوود و تمامی سینماهای جهان و برنامه های تلویزیونی نظیر برنامه های ورزشی و غیره می باشد.

sony airpeak b

از تصاویر می توان دریافت که مواد فیبر کربن به عنوان بخشی از ساخت و ساز این هلی شات می باشد و این هواپیما دارای یک دوربین روی صفحه است – بنابراین خلبان همیشه می تواند جهتی را که به سمت آن حرکت می کند ببیند. همچنین یک صفحه از سنسورهای تشخیص موانع که برای یک پهپاد فیلم برداری و پیشرفته ضروی می باشند. یک فیلم تیزر نشان می دهد که Airpeak از اپراتورهای دوتایی پشتیبانی می کند، یک خلبان برای کنترل کوادکوپتر و یک فیلمبردار برای کار با دوربین – این ویژگی مورد انتظار در مدل های پیشرفته است. هنگام کار در یک محیط تولید، یک خلبان که کنترل حرکت های کوادکوپتر را در دست دارد، نقشی فراتر از کنترل کننده دوربین را ایفا می کند. 

ما تنها تصاویر اندکی از این هواپیمای بدون سرنشین Sony در اختیار داریم و جزئیات بیشتری از آن را نمی توانیم شناسایی کنیم. مطمئنا یکی از سوالات کاربران در رابطه با این محصول سازگاری این پهپاد با دوربین های مختلف می باشد، همان ویژگی که کوادکوپترهای سری ماتریس شرکت DJI از آن بهره می برند. اما هنوز معلوم نیست که این کوادکوپتر دوربین هایی به غیر از سونی را پشتیبانی کند. با دسترسی به این دستگاه ما جزئیات بیشتری از آن را در اختیار علاقمندان قرار می دهیم.

برای جزیئات بیشتر همچنان فروشگاه دی جی آی لند نمایندگی کوادکوپترDJI در ایران را رصد کنید.

logo.djiland

 

دی جی آی لند
نمایندگی DJI

دی جی آی لند نمایندگی و مرکز فروش تخصصی محصولات DJI با ارزانترین قیمت در ایران به همراه قطعات و لوازم یدکی همراه با آموزش ها و خدمات پس از فروش

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *