همه آنچه باید درباره مویک مینی 2 کوادکوپتر جدید DJI بدانید!

همه آنچه باید درباه مویک مینی 2 بدانید!

قیمت، مشخصات و همه آنچه باید در مورد پهپاد Mavic Mini 2 بدانید!

با توجه به شایعاتی که در سایت های خبری و همچنین شایعات مختلفی که وجود دارد، گویا محصول بعدی که DJI روانه بازار می کند، کوادکوپتر مویک مینی 2 می باشد. نسخه دوم Mavic Mini که گویا فیلم های 4K را به مینی پهپادهای DJI می آورد. با یک نگاه به نسخه اصلی مویک مینی، میتوان گفت که شرکت سازنده در ورژن جدید چه قابلیت هایی برای این مولتی روتور در نظر می گیرد.

DJI Mavic Mini 2 release date 1400x500 1

طراحی مویک مینی 2

مویک مینی اصلی یک پهاد کوچک و سبک وزن بوده که بسیاری از کاربران نسبت به وزن و حجم آن انتقاد کرده اند. چرا که در باد شدید عملیات کنترل آن را اندکی برای خلبان دشوار می کرد. لذا در سری دوم مویک مینی مطمئنا سنسورهای بیشتری به کار گرفته می شود تا بتوانند یک پرواز بسیار هوشمندانه را ارائه دهند.

قیمت DJI Mavic Mini 2

ما اندکی در عمق این موضوع فرو رفته ایم، که DJI این محصول جدید خود را در چه بازه قیمتی عرضه می کند و مطمئنا اگر از فیلم های 4K پشتیبانی کند و قابلیت شناسایی موانع را داشته باشد، افزایش قیمت 50 دلاری نسبت به نسخه اصلی را دارد. یعنی با قیمت 549 دلار فروش مویک مینی 2 آغاز می شود.

دوربین 4K در مویک مینی

یکی از اشکالات مویک مینی اصلی دوربین آن می  باشد که قادر به ثبت فیلم های 4K نمی باشد. اما به احتمال زیاد در سری جدید یعنی مویک مینی 2 شاهد این شاهکار خواهیم بود. بنابراین در آینده شاهد یک سنسور بزرگتر در مینی پرنده های مویک خواهیم بود، این سنسور وزن پرنده را افزایش می دهد و برای جبران آن به احتمال زیاد کمپانی از یک باتری با ظرفیت کمتر به کار می گیرد. همانطور که در سری جدید اوزمو پاکت یعنی اوزمو پاکت 2 مشاهده می کنید، DJI از یک حلقه قرمز دور سنسور به کار گرفته که نشان دهنده ارتقاع دوربین می باشد. بنابراین انتظار می رود که علامت گذاری مشابه با Osmo Pocket را در سری Mavic Mini 2 مشاهده کنیم.

باتری سبک تر و کنترلر جدید

به احتمال زیاد کمپانی از یک باتری 2250 میلی آمپر برای این پرنده در نظر بگیرد، و این موضوع کمی کاربران را نگران می کند. یعنی احتمال کاهش زمان پرواز که البته با کاهش وزن پرنده می تواند این کاهش ظرفیت را در باتری جبران کند. اما یک پهپاد خوب با این قابلیت ها نمی تواند وزنی کمتر از 250 گرم داشته باشد.

تاریخ انتشار مویک مینی 2

با اینکه هنوز خبر دقیقی از زمان انتشار Mavic Mini 2 به دست ما نرسیده اما با توجه به اینکه ورژن قبلی یعنی مویک مینی در تاریخ 30 اکتبر 2019 به بازار عرضه شد. احتمال اینکه نسخه دوم یعنی DJI Mavic Mini 2 در اواسط نوامبر 2020 انتشار شود زیاد است. برای اطلاع از وضعیت این هواپیمای بدون سرنشین همچنان فروشگاه دی جی آی لند، نمایندگی فروش هلی شات را دنبال کنید.

logo.djiland

 

دی جی آی لند
نمایندگی DJI

دی جی آی لند نمایندگی و مرکز فروش تخصصی محصولات DJI با ارزانترین قیمت در ایران به همراه قطعات و لوازم یدکی همراه با آموزش ها و خدمات پس از فروش

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *