روز پرایم دی و کوادکوپترهای مویک با تخفیف ویژه

روز پرایم دی و کوادکوپترهای مویک با تخفیف ویژه

روز “پرایم دی” DJI و حراج سه پهپاد حرفه ای این کمپانی با تخفیف ویژه

همانطور که می دانید، فروشگاه بزرگ آمازون هر ساله یک روز Prime Day یا پرایم دی در نظر می گیرد که در آن روز علاقمندان می توانند، کالاهای مورد نظر خود را با قیمت باورنکردنی خریداری کنند. این روز را با جمعه سیاه اشتباه نگیرید، آمازون پرایم برعکس جمعه سیاه که 24 ساعت طول می کشد، حدود 36 ساعت به طول می انجامد و فرصت بیشتری برای خرید در اختیار خریداران قرار می دهد.

Best DJI deals on Amazon Prime Day 2019

تاریخ دقیق پرایم دی سال 2020

روز پرایم دی در سال 2020 از نیمه شب 13 اکتبر شروع می شود و تا 14 اکتبر ادامه دارد. کاربرانی که قبلا در فروشگاه آنلاین آمازون عضو بوده اند و حق عضویت پرداخت کرده اند اکنون می توانند، از تخفیفات ویژه و باورنکردنی این وب سایت بهرمند شوند. آمازون برای هر کاربر یک محصول دارد و بیش از یک میلیون محصول مختلف در این نمایش یا رویداد بزرگ با تخفیف 20 درصد به فروش می رسند.

اکنون DJI هم با توجه به اوضاع کنونی و ویروس کووید 19 که بازار جهانی را فلج کرده و تمامی امور اقتصادی را مورد تاثیر خود قرار داده، می خواهد تا در این اوضاع نابسامان یک فرصت ایده آل به علاقمندان بدهد تا خرید های مورد نظر خود را انجام دهند. DJI Prime شامل سه معامله بزرگ می شود که از کوادکوپترهای پر فروش شرکت DJI می باشند.
دی جی ای قصد دارد تا سه محصول پرفروش خود یعنی مویک مینی کمبو، مویک ایر 2 و مویک 2 پرو را با 100 دلار تخفیف ویژه به مشتریان خود بفروشد.

پهپادهای مویک مطمئنا در روز پرایم دی سایت آمازون هم از بیشترین تخفیف برخوردار می شوند. روز Prime Day می تواند بهترین زمان برای خرید کوادکوپتر باشد که خریداران از بیشترین تخفیف بهره می برند.

جزئیات بیشتر از DJI Prime Day و تخفیفات آن

در روز پرایم دی که برای اولین بار در سال 2015 به مناسبت بیستمین سالگرد افتتاح شرکت آمازون برگزار شده، این شرکت بیشترین درصد فروش را تجربه کرده و در سال های بعد علاقمندان بی صبرانه منتظر روز Prime Day بوده اند. و امسال شرکت DJI هم قصد دارد تا در چنین روزی تخفیفات ویژه ای به مشتریان ارائه دهد تا با هزینه کمتر محصول مورد دلخواه خود را خریداری کنند. در واقع پرایم دی حراجستان مخصوصی است که خریداران می توانند، مقداری از هزینه خرید را پس انداز کنند. کاربرانی که قصد خرید در روز پرایم دی را داشته باشند، باید سالانه یا ماهانه حق عضویت پرداخت کنند.

کوادکوپترهایی که در روز پرایم دی DJI می توانید خریداری کنید

اما مشتریان می توانند سه محصول حرفه ای مویک مینی کمبو، مویک ایر 2 و مویک 2 پرو را خرید کنند، که با تخفیف 100 دلاری در روز پرایم دی به فروش می رسند. این لیست می تواند ترکیبی از بهترین کوادکوپترهای شرکت DJI باشد که بهترین فرصت برای خرید این محصولات با کمترین قیمت و در واقع بیشترین تخفیف از سوی DJI می باشد.

مویک مینی کمبو

مویک مینی از پهپادهای تاشو، دوربین دار و مینی پرنده های شرکت DJI می باشد که امکان فیلم برداری و تصویر برداری با آن را دارید. قیمت فروش پک استاندارد این هلی شات 399 دلار می باشد، اما در Prime Day شما می توانید پک Mavic Mini Combo را با قیمت 399 دلار خریداری کنید که شامل اقلام اضافی نسبت به پک استاندارد می باشد. پک کمبو از تجهیزات اضافی نظیر 3 عدد باتری، ملخ های اضافی، گارد ملخ های قفسه ای و یک کیف حمل می باشد.

مویک ایر 2

دومین محصولی که در روز “Prime Day” دی جی ای قرار است با تخفیف ویژه به فروش برود، مویک ایر 2 کمبو می باشد که در این رویداد تخفیف 24% را تجربه می کند. شما می توانید در این روز Mavic Air 2 را با قیمت 699 دلار خریداری کنید. مویک ایر 2 در واقع نسخه ارتقاع یافته Mavic Air می باشد که با قابلیت های ویژه به بازار عرضه شد و می توان گفت یک رقیب جدی برای سری پرنده های مویک 2 می باشد که دوربین 4K دارد و زمان پرواز بیش از 34 دقیقه ارائه می دهد.

مویک 2 پرو

Mavic 2 Pro سومین محصول از لیست معاملات پهپادی Prime day می باشد که با تخفیف 8% در این رویداد ارائه می شود. مویک 2 پرو در روز پرایم دی 130 دلار تخفیف دارد، یعنی اگر قبلا شما این محصول را با قیمت 1729 دلار خریداری می کردید، اکنون می توانید آن را با قیمت 1599 دلار خریداری کنید و 130 دلار پس انداز محاسبه می شود. مویک 2 پرو به عنوان یک کوادکوپتر دوربین دار از سال 2018 تا کنون بیشترین درصد فروش را در میان تمامی پهپادهای صنعتی و فیلم برداری این کمپانی داشته است.

سایر اخبار و مطالب مربوط به کوادکوپترهای DJI را از فروشگاه دی جی ای لند نمایندگی DJI رصد کنید.

logo.djiland

 

دی جی آی لند
نمایندگی DJI

دی جی آی لند نمایندگی و مرکز فروش تخصصی محصولات DJI با ارزانترین قیمت در ایران به همراه قطعات و لوازم یدکی همراه با آموزش ها و خدمات پس از فروش

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *