وقتی شامپانزه با کوادکوپتر پرواز می کند!

وقتی شامپانزه با کوادکوپتر پرواز می کند!

شامپانزه ها در حال پرواز با کوادکوپتر، باور کردنی نیست!

شاید برای شما هم کمی دور از انتظار باشد اما من، علاوه بر اینکه این ویدئو را در فضای مجازی و از طریق یک اکانت اینستا مشاهده کرده ام بارها دیده ام که شامپانزه ها در حال کنترل کوادکوپترها با استفاده از یک کنترل از راه دور می باشند. در روبروی شامپانزه یک پهپاد را مشاهده کردم که به صورت شناور بود و رو به شامپانزه یک تصویر به ثبت رساند که نشان می دهد شامپانزه در حال کنترل کوادکوپتر می باشد. این پست که توسط Kodyantle در فضای مجازی منتشر شده، همچنان باور نکردنی است که آیا واقعا شامپانزه ها در حال کنترل این هواپیمای بدون سرنشین هستند؟ کدی انتل در تاریخ اکتبر 2019 این ویدئو را منتشر کرده که در این ویدئو شامپانزه ها در حال بررسی یک هلی شات آتل ایوو 2 هستند، پهپادی که گویا برای ماموریت های ضد شکار ساخته شده و کیفیت ویدئویی 8K دارد.

ezgif 6 d9d1b46969ef

اکنون نگاهی به این پست بیندازیم جایی که انتل می گوید برادران شامپانزه، والی و سوگیوا پهپاد جدید را که به زودی در سفرهای سالانه برای محافظت از حیات وحش در آفریقا همراه ما هستند را بررسی می کنند. این هواپیمای بدون سرنشین آتل ایوو برای بررسی جنگل های انبوه مناسب می باشد. جنگل هایی انبوه که شاخ و برگ های استوانه ای و شلوغ از دسترسی به تمامی نقاط جلوگیری می کنند. جنگل بوندی دارای جمعیتی بیش از 900 گوریل کوهستانی باقی مانده جهان است. با این وجود می توان به صورت حرفه ای بر فعالیت های غیرقانونی سودجویان در تمامی جنگل های آفریقا و سرتاسر جهان نظارت داشته باشیم. همچنین آنتل میگوید ما می توانیم خیلی سریع بر تمامی مرزهای جنگل نظارت داشته باشیم.

با نگاهی که ما به این ویدئو داشتیم برخی تغیرات که در استیک ها اعمال می کرد بی تدبیر نبوده و گویا اصول استفاده از کنترل از راه دور را می دانست. این واقعیت که هیچ تلفنی متصل نیست چیز بزرگی نیست چرا که ریموت اوتل دارای صفحه نمایش ال سی دی میباشد، اما واقعا شک داریم که شامپانزه قادر به درک تمام اعلاناتی است که درون صفحه نمایش داده می شوند.

ezgif 6 f85aed428d24
بسیار زمان می برد تا یک انسان اصول اولیه پرواز با پهپاد را یاد بگیرد و به درستی از آن استفاده کند. اما از آنجایی که علاقه فراوان آنتل به حیوانات را مشاهده می کنیم دور از انتظار نیست که بتواند به خوبی از حیوانات محافظت کرده و به این حیوان عجیب و غریب و با ارزش اصول پرواز با یک کوادکوپتر را آموزش دهد. مورد دیگر اینجاست که اگر این هواپیمای بدون سرنشین که به وسیله یک شامپانزه به هوا پرواز می شود دچار کرش شود FAA چه واکنشی نشان می دهد؟

ما همچنان دنبال حقیقت ماجرا هستیم که آیا این شامپانزه های برادر قادر به کنترل یک هواپیمای بدون سرنشین هستند؟ آیا هوش و ذکاوت میمون ها تا این اندازه قوی و چاره ساز است. شما کاربران این محتوا را از فروشگاه دی جی آی لند مرکز خرید پهپاد در ایران مطالعه کرده اید.

logo.djiland

 

دی جی آی لند
نمایندگی DJI

دی جی آی لند نمایندگی و مرکز فروش تخصصی محصولات DJI با ارزانترین قیمت در ایران به همراه قطعات و لوازم یدکی همراه با آموزش ها و خدمات پس از فروش

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *