شایعات و تاریخ انتشار کوادکوپتر اسپارک 2

تاریخ انتشار و شایعات مربوط به اسپارک 2

Spark 2 شایع است یا حقیقت دارد؟

ما در این مطلب می خواهیم به درستی یا شایع بودن انتشار اسپارک 2 بپردازیم، محصولی که نسخه قبلی آن یعنی اسپارک اصلی به عنوان یکی از برترین پهپادهای سال 2018 شناخته شده و اکنون شایعاتی مبنی بر انتشار نسخه دوم این کوادکوپتر حرفه ای وجود دارد که در این مطلب می خواهیم شما را از حقیقت این ماجرا آگاه کنیم.

dji spark 2 djiland com b

علاقمندان به هواپیماهای بدون سرنشین که هفته گذشته کاملا از انتشار فانتوم 5 ناامید شده اند اکنون باید بدانند که خبرهایی حاکی از انتشار اسپارک 2 وجود دارد که تا حدودی صحت دارند و امیدوار هستیم که DJI تا انتهای 2020 این محصول حرفه ای را روانه بازار کند. از بیشترین احتمالاتی که داده می شود در نحوه ساخت آن می باشد که احتمال می رود به جای بال های ثابت از بال های تاشو استفاده کند.

تاریخ انتشار پهپاد اسپارک 2

شایعات مربوط به ساخت کوادکوپتر Spark 2 به سال 2019 باز می گردد جایی که طبق قرار کمپانی قصد انتشار این محصول را در اواسط 2019 داشته اما همچنان علاقمندان مشتاق خبر انتشار این کوادکوپتر حرفه ای هستند. وقتی که تمامی کاربران برای دیدن اسپارک 2 خیز برداشته بودند دی جی ای به طور غیر منتظره پهپاد مویک مینی را معرفی و روانه بازار کرده و همچنان تاریخ انتشار این محصول را به عقب می راند. بنابراین معلوم نیست که DJI به طور کامل از ساخت این محصول منصرف شده یا آن را در دستور کار خود قرار داده است.

مشخصات فنی اسپارک 2

طبق شایعات موجود در فضای مجازی و چندین سایت خبری که اعلام کرده اند گویا شرکت DJI قصد دارد این محصول حرفه ای را با دوربین پیشرفته برای ثبت فیلم های 4K با سرعت 30 فریم بر ثانیه عرضه کند. علاوه بر این طبق شایعات اسپارک جدید با گیمبال 3 محوره، زوم دیجیتال دو برابر و قابلیت Active Track 2.0 روانه بازار می شود. سایر ویژگی های فنی این محصول به عبارت زیر هستند: 

  • طراحی آیرودینامیک
  • افزایش میزان بیت ویدئو
  • افزایش زمان پرواز تا 18 دقیقه
  • ساخته شده در چند رنگ جدید
  • ساختار جدید باتری
  • حالت های پانوراما جدید

با توجه به قیمت های فشرده بعید نیست که این پهپاد DJI با تکنولوژی رادیویی OcuSync 2.0 روانه بازار شود. طراحی جدید باتری همچنین بدان معنی است که کاربران نمی توانند از باتری های اسپارک اصلی بر روی نسخه جدید استفاده کنند.

آیا انتشار اسپارک 2 درست است؟ این سوالی است که ذهن تمامی علاقمندان را به خود مشغول کرده است. از آنجایی که به نظر می رسد Spark 2 پهپادی است که کاربران منتظر آن هستند اما از سوی DJI تاریخ دقیق و خبر موثقی از آن انتشار نشده است. اما علاقمندانی که نمی توانند همچنان منتظر اسپارک 2 بمانند می توانند تجدید نظر کرده و مویک ایر 2 را برای خرید انتخاب کنند.

برای پیگیری اخبار و حواشی مربوط به کوادکوپتر اسپارک 2 همچنان فروشگاه دی جی ای لند نمایندگی رسمی شرکت DJI در تهران را رصد کنید.

logo.djiland

 

دی جی آی لند
نمایندگی DJI

دی جی آی لند نمایندگی و مرکز فروش تخصصی محصولات DJI با ارزانترین قیمت در ایران به همراه قطعات و لوازم یدکی همراه با آموزش ها و خدمات پس از فروش

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *