بررسی کوادکوپترهای مویک - کدام یک از پهپادهای مویک را خرید کنیم

مقایسه کوادکوپترهای مویک – کدام هلی شات مویک را خریداری کنیم؟

مقایسه پهپادهای سری Mavic – کدام یک از کوادکوپترهای مویک را خریداری کنیم؟

کوادکوپترهای مویک از سری محصولات حرفه ای و با کیفیت شرکت DJI می باشند که برای فیلم برداری از جشن ها و مراسمات در آتلیه ها و برای ساخت تیزرهای تبلیغاتی مورد استفاده قرار می گیرند. پهپادهایی که مجهز به دوربین های هاسلبلاد با کیفیت 4K هستند و زمان پرواز بالایی برای فیلم برداری و تصویربرداری طولانی مدت دارند. هلی شات های سری DJI Mavic دارای ویژگی های مهیج و حالت های پرواز سرگرم کننده برای کاربران مبتدی و خلبانان حرفه ای می باشد.
ما در این مطلب به صورت کلی تمامی پهپادهای سری مویک را با هم مقایسه می کنیم، مویک ایر 2 با مویک ایر ، مویک 2 پرو با مویک ایر 2، مویک مینی با مویک ایر 2 که با مطالعه این مطلب می توانید بهترین هلی شات را برای ماجراجویی های خود انتخاب کنید. عکاسان حرفه ای برای ثبت کارهای پیشرفته می توانند محصولات پیشرفته تری مانند کوادکوپتر اینسپایر و پهپادهای صنعتی ماتریس را خرید کنند اما قیمت مناسبی که کوادکوپترهای مویک و فانتوم در میان محصولات شرکت دی جی ای دارند باعث شده تا مشتریان همچنان مشتاق خرید این محصولات باشند.

 

 

  مویک ایر 2 مویک مینی مویک 2 پرو مویک 2 زوم مویک ایر مویک پرو پلاتینیوم
طراحی تاشو تاشو تاشو تاشو تاشو تاشو
وزن 570 گرم 249 گرم 907 گرم 905 گرم 430 گرم 734 گرم
ابعاد 18×9.7×8.4 سانتی متر 14×8.2×5.7 سانتی متر 21.4×9.1×8.4 سانتی متر 21.4×9.1×8.4 سانتی متر 16.8×8.3×4.9 سانتی متر 19.8×8.3×8.3 سانتی متر
گیمبال سه محوره سه محوره سه محوره سه محوره سه محوره سه محوره
کیفیت فیلم 4K/60fps با بیت ریت 120mbps 2.7K/30fps با بیت ریت 40mbps 4K/30fps با بیت ریت 100mbps 4K/30fps با بیت ریت 100mbps 4K/30fps با بیت ریت 100mbps 4K/30fps با بیت ریت 60mbps
سنسور دوربین CMOS 1/2 inch با تصاویر 48 مگاپیکسل CMOS 1/2.3 inch با تصاویر 12 مگاپیکسل CMOS 1 inch با تصاویر 20 مگاپیکسل CMOS 1/2.3 inch با تصاویر 12 مگاپیکسل CMOS 1/2.3 inch با تصاویر 12 مگاپیکسل CMOS 1/2.3 inch با تصاویر 12.70 مگاپیکسل
برد مسافتی 10 کیلومتر (FCC) 4 کیلومتر (FCC) 8 کیلومتر (FCC) 8 کیلومتر (FCC) 4 کیلومتر (FCC) 7 کیلومتر (FCC)
زمان پرواز 34 ددقیقه 30 دقیقه 31 دقیقه 31 دقیقه 21 دقیقه 30 دقیقه
قیمت 799 دلار 399 دلار 1599 دلار 1349 دلار 919 دلار 1149 دلار

کوادکوپترهای مویک djiland com c

1- DJI Mavic Air 2

هلی شات مویک ایر 2 جدیدترین مجموعه از سری Mavic کمپانی دی جی ای می باشد که قابلیت های جدیدی مانند فیلم های هایپرلپس 8K، عکس های 48 مگاپیکسل و فیلم های 4K با سرعت 60 فریم بر ثانیه و بیت ریت 120 مگابیت بر ثانیه ساخته شده است. Mavic Air 2 با توجه به اینکه قابلیت های فیلم برداری و حالت های پروازی را ارتقاع می بخشد در مقایسه با مویک ایر اصلی بسیار عالی است.

کوادکوپترهای مویک djiland com h

مشخصات مویک ایر 2

– طراحی Mavic Air 2

DJI Mavic Air 2 از یک طراحی تاشو با قابلیت حمل بالا بهره می برد که در تمامی کوادکوپترهای مویک مشاهده می شود. وزن این پرنده هدایت پذیر و کنترل از راه دور حدود 570 گرم می باشد، اما هنوز هم به راحتی در کف دستان شما جای می گیرد.

– عملکرد دوربین مویک ایر 2

1- دوربین 4K و گیمبال 3 محور

برای اولین بار در سری Mavic پهپاد مویک ایر 2 از فیلم های 4K با سرعت 60 فریم بر ثانیه و بیت ریت 120 مگابیت بر ثانیه بهره می برد. فیلم ها با استفاده از فناوری گیمبال 3 محوره به ثبات بی نظیر دست می یابند. شاید مهمترین ویژگی این نسخه از مویک ایر همین کیفیت ویدئوی آن باشد که فلیم برداران حرفه ای را مشتاق خرید این دستگاه می کند.

2- تصاویر 48 مگاپیکسل

Mavic Air 2 با ثبت تصاویر 48 مگاپیکسل عکس های هوایی را به سطح بعدی می برد. کمپانی به این منظور از لنز ثابت معادل 28 میلی متر با دیافراگم F/2.8 استفاده می کند تا عکس هایی با مگاپیسل بالا برای کارهای حرفه ای به ثبت برساند.

3- ویژگی SmartPhoto

SmartPhoto یکی دیگر از ویژگی های جدید معرفی شده با Mavic Air 2 است که ترکیبی از ویژگی های HDR ، Hyperlight و تشخیص صحنه را برای بهینه سازی تصاویر و عکاسی مشابه تلفن های هوشمند امروزی ارائه می دهد. این ویژگی زمانی عالی است که قصد دارید پس از تصویر برداری رسانه های خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

4- پانورامای HDR

این پیشرفته ترین حالت پانوراما در هر هواپیمای بدون سرنشین DJI است و عکس هایی با زاویه دید گسترده و با دامنه پویای چشمگیر تولید می کند. برای ثبت این تصاویر به صورت دستی نیاز به مهارت های زیادی می باشد.

– عملکرد پرواز

حداکثر 34 دقیقه زمان پرواز

مویک ایر 2 طولانی ترین زمان پرواز در سری پهپادهای مویک را دارد و 34 دقیقه پرواز مداوم را با یک بار شارژ ارائه می دهد. البته پک کمبو مویک ایر 2 هم دارای 3 عدد باتری پرواز می باشد که همواره تصویر برداری و پرواز با هلی شات را دوام می بخشد.

سایر قابلیت های مویک ایر 2

1- هایپرلپس 8K

انتقال زمان و حرکت را با فیلم های هایپرلپس خیره کننده 8K نشان دهید. Mavic Air 2 چهار حالت Hyperlapse مختلف برای ایجاد عکس های حرفه ای فراهم می کند که نیازی به ویرایش قبل از  ارسال ندارند.

2- قابلیت Active Track 3.0

ActiveTrack 3.0 بهترین فناوری ردیابی سوژه در هواپیماهای بدون سرنشین DJI است. شما می توانید موضوعات سرعتی را با بهبود سیستم اجتناب از موانع ردیابی کنید.

3- Spotlight 2.0

این حالت پرواز هوشمند به شما امکان کنترل کامل Mavic Air 2 را می دهد در حالی که همزمان سوژه شما را ردیابی می کند آنها را در مرکز قاب نگه می دارد.

4- ویژگی پیشرفته POI 3.0

اگر می خواهید مواردی مانند افراد ، اتومبیل ها یا قایق ها را ردیابی کنید ، POI 3.0 از فناوری موقعیت یابی پیشرفته برای نگه داشتن Mavic Air 2 در اطراف یک شی و گردش به دور آن استفاده می کند.

5- تکنولوژی انتقال ویدئوی OcuSync 3.0

هنگام مقایسه مویک 2 با Mavic Air ، تفاوت زیادی در انتقال ویدیو وجود دارد. مویک ایر 2 دارای نسل جدید OcuSync 2.0 است که انتقال ویدئو را تا 10 کیلومتر ارائه می دهد و وضوح تصویر FHD 1080p را مستقیماً از پهپاد ارائه می دهد.

6- APAS 3.0

هلی شات مویک ایر 2 دارای بهترین تکنولوژی جلوگیری از مانع نسبت به تمامی هواپیماهای بدون سرنشین DJI می باشد. تکنولوژی که مولتی روتور را از تمامی جهات محافظت می کند.

7- کنترلر جدید

Mavic Air 2 دارای ریموت کنترل جدید و طراحی پیشرفته ای است. تلفن هوشمند شما را می توان در بالای ریموت نصب کرد و در هنگام پرواز نمای دید بهتری به شما می دهد.

توصیه کاربران برای خرید مویک ایر 2

مویک ایر 2 در مقایسه با Mavic Air از سنسور 1/2 اینچی بزرگتر برخوردار است و از ویژگی های چشمگیر دوربین و عملکرد پرواز برخوردار است. با ثبت عکسهای 48 مگاپیکسلی ، Hyperlapse 8K ، ویدئوی 4K / 60fps با سرعت 120 مگابیت در ثانیه ، قابلیت ActiveTrack 3.0 و موارد دیگر برای عکاسان حرفه ای مناسب می باشد. این یک پهپاد استثنایی است که با قیمتی باورنکردنی در دسترس است.

 

کوادکوپترهای مویک djiland com b

 

مویک مینی

Mavic Mini یک پهپاد قابل حمل مناسب برای مبتدیان است و ویژگی های مهیج را برای یک هیجان بی پایان ارائه می دهد. مویک مینی سبکترین و قابل حمل ترین پهپاد در ترکیب سری Mavic است. همراه با برنامه جدید DJI Fly  تجربه پرواز ساده و شهودی را ارائه می دهد.

کوادکوپترهای مویک djiland com l

ویژگی های مویک مینی

طراحی قابل حمل و تاشو

Mavic Mini زیر 250 گرم وزن دارد و آن را به سبکترین پهپاد سری Mavic تبدیل می کند. طراحی سبک ، قابل حمل و تاشو نیز مویک مینی را در رده پایین ترین وزن هواپیماهای بدون سرنشین قرار می دهد که ممکن است در بسیاری از کشورها آن را از مقررات خاصی معاف کند.

عملکرد دوربین

دوربین 2.7K و گیمبال 3 محوره

پهپاد مویک مینی از گیمبال های 3 محوره برای پایداری بیشتر و ثبت صحنه های سینمایی استفاده می کند. Mavic Mini همچنین از عکسهای هوایی 12 مگاپیکسل و فیلم های 2.7K پشتیبانی می کند ، که با اطمینان حاصل از عکس هایی با کریستال شفاف و مناسب برای رسانه های اجتماعی کمک می کند.

عملکرد پرواز

حداکثر 30 دقیقه وقت پرواز

با توجه به طراحی سبک آن ، شما می توانید تا 30 دقیقه از مویک مینی لذت ببرید. این زمان پرواز گسترده به معنای آن است که می توانید از هر ماجراجویی بیشتر بهره مند شوید.

سایر قابلیت های مویک مینی

1. برنامه DJI Fly

برنامه جدید DJI Fly از الگوهای Creator استفاده می کند تا کاربران بتوانند فقط با چند ضربه ویدیوهای عالی تولید کنند. این برنامه برای کاربرانی که تجربه مناسبی برای ویرایش فیلم ها ندارند مناسب می باشد، و گزینه های خلاقانه ای برای تبدیل هر فیلم به کلیپ ارزشمند ارائه می دهد. با این نرم افزار می توانید تصاویر و فیلم های ثبت شده را با افکت های مختلف ویرایش کرده و در شبکه های مجازی به اشتراک بگذرید.

2- کنترل از راه دور اختصاصی

از یک فرستنده رادیویی اختصاصی برای هدایت کواد کوپتر مویک مینی استفاده می کنند که فید ویدئویی HD از فاصله 4 کیلومتر دریافت می کند.

3- سنسور ویژن و GPS

مویک مینی به لطف حسگر ویژن رو به پایین و عملکرد GPS می تواند دقیقاً در داخل و خارج از خانه معلق باشد.

توصیه کاربران برای خرید مویک مینی

Mavic Mini کوچکترین ، سبکترین و قابل حمل ترین پهپاد از سری مویک DJI است. بسته بندی شده با ویژگی های چشمگیر ، عکس هایی که به نظر می رسد از مجموعه هالیوود آمده اند در دسترس همه است. اگر به دنبال یک هواپیمای بدون سرنشین بسیار راحت و پر کاربرد و با عملیات پرواز فوق العاده ساده هستید ، از این مینی پهپاد استفاده کنید.

 

کوادکوپترهای مویک djiland com d

مویک 2

مویک 2 آنچه در دنیای سینمای هوایی ممکن است با عملکردهای استثنایی و قابلیت های ویژه ممکن می سازد و از ویژگی های هوشمندانه بهره می برد.

کوادکوپترهای مویک djiland com k

ویژگی های مویک 2

Mavic 2 با استفاده از فناوری های تصویربرداری خیره کننده و قابلیت پرواز پیشرفته ، دنیای سینمایی هوایی را تغییر داد. اما تفاوت های قابل توجهی بین دو نسخه Mavic 2 وجود دارد.

طراحی تاشو (هر دو نسخه زوم و پرو)

مانند همه هواپیماهای بدون سرنشین سری مویک، مویک 2 از طراحی قابل حمل و تاشو بهره می برد.

عملکرد دوربین

1. دوربین 4K و گیمبال 3 محوره

هر دو مویک 2 پرو و مویک 2 زوم از جدیدترین فناوری gimbal 3 محوره DJI بهره می برند و تقریباً در هر شرایطی از فیلم های صاف اطمینان حاصل می کنند.

2- سنسور تصویر برداری

مویک 2 پرو در میان کوادکوپترهای مویک دارای بزرگترین سنسور تصویر برداری می باشد. دوربین مویک 2 پرو دارای سنسور CMOS 1 اینچ می باشد  و عملکرد بهتری با نور کم و دامنه ISO گسترده تر ارائه می دهد. مشخصات رنگی 10 بیتی Dlog-M دامنه پویای بالاتری را برای تصاویر هوایی با فک رها می کند.

3- فیلم HDR

با پشتیبانی از فیلم های 4K و 10 بیتی با جزئیات واضح تر را ضبط می کند، و فیلم های شما را جذاب تر می کند.

4- لنزهای بزرگنمایی نوری

با کمک یک سنسور 12 مگاپیکسلی با بزرگنمایی حداکثر 4 برابر ، هلی شات مویک 2 زوم در هنگام عکسبرداری چشم اندازهای خلاقانه زیادی برای شما ارائه می دهد.

5- فوکوس خودکار هیبریدی

این سیستم ردیابی فوکوس خودکار جدید در Mavic 2 Zoom باعث می شود که افراد حتی در هنگام بزرگنمایی و بزرگنمایی، واضح به نظر بیایند.

عملکرد پرواز

1- 31 دقیقه حداکثر زمان پرواز

هر دو مویک 2 پرو و زوم حداکثر 31 دقیقه زمان پرواز را دارند که طولانی ترین زمان پرواز برای هر یک از هواپیماهای بدون سرنشین سری مویک بعد از مویک ایر 2 است.

2- پرواز ساکت

Mavic 2 با استفاده از ترکیبی از کنترل سرعت های درایو سینوسی FOC با پروانه های کم صدا برای ارائه یک عملکرد پرواز بسیار آرام است.

سایر قابلیت های مویک 2

1- دالی زوم یا Dolly Zoom

برای یک چشم انداز جدید سینمایی ، دالی زوم یک QuickShot جدید برای مویک 2 زوم است که جلوه ای منحصر به فرد به فیلم شما می دهد.

2- عکسهای با وضوح فوق العاده

سوپر رزولوشن که منحصراً برای مویک 2 زوم ایجاد شده است ، عکاسی چشم انداز شما را با وضوح و جزئیات استثنایی به واقعیت می رساند.

3- سنجش موانع همه کاره

سنسورهای مانع برای ایمنی بیشتر پرواز در همه طرف پهپادها قرار دارند. کمپانی از حسگرهای موانع سنچ و سنسورهای مادون قرمز در بدنه این کوادکوپتر به کار گرفته که می تواند تمامی موانع را شناسایی و با رعایت فاصله از کنار آنها عبور کند.

4- انتقال ویدئو OcuSync 2.0

مویک 2 زوم و پرو در واقع اولین سری از پهپادهای مویک و فانتوم می باشند که از تکنولوژی OcuSync 2.0 برای انتقال و دریافت فیلم ها استفاده می کند.

توصیه کاربران برای خرید هلی شات مویک 2

Mavic 2 از فناوری ها و نوآوری های پیشرفته کمپانی DJI برای تصویر برداری و فیلم برداری استفاده می کند. این پهپاد مملو از ویژگی های پیشرفته ای است که نتایج واقعاً استثنایی را به عکاسان حرفه ای ارائه می دهد.

 

کوادکوپترهای مویک djiland com g

مویک ایر

هلی شات مویک ایر ماجراهای سفر شما را به یک فیلم 4K / 30fps تبدیل می کند. دیگر پهپاد شرکت دی جی ای که به کاربران حق انتخاب داده تا رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنند.
(مویک ایر دیگر تولید نمی شود و به جای آن نسخه دوم این محصول یعنی مویک ایر 2 در سال 2020 روانه بازار شده است.)

کوادکوپترهای مویک djiland com m

ویژگی های مویک ایر

طراحی Mavic Air

مویک ایر یک پهپاد تاشو با 430 گرم وزن می باشد و آماده است تا شما را به هر جایی که ماجراجویی شما می رود ببرد. این پهپاد در ابعادی به طول، عرض و ارتفاع 16.8×8.3×4.9 سانتی متر ساخته شده که با چند رنگ مختلف عرضه شد.

عملکرد دوربین مویک ایر

دوربین 4K با گیمبال سه محوره


مویک ایر همچنین به یک گیمبال 3 محوره مجهز می باشد که فیلم های صاف و سینمایی تولید می کند. این که آیا شما در حال کوهپیمایی در کوهستان هستید یا یک غروب زیبا را ضبط کرده اید ، هر ثانیه از ماجراجویی شما می تواند در فیلم های خیره کننده 4K / 30fps با سرعت 100 مگابیت بر ثانیه ضبط شود.

عملکرد پرواز مویک ایر

21 دقیقه حداکثر زمان پرواز

باتری های هوشمند پرواز لیتیومی با چگالی بالا ساخته شده اند و تا 21 دقیقه زمان پرواز را در اختیار کاربران قرار می دهند.

سایر قابلیت های مویک ایر

1- پانوراماهای کره ای 32MP

مویک ایر 25 عکس را در عرض چند ثانیه به هم وصل می کند تا پانوراماهای خیره کننده 32 مگاپیکسل و کره ای را خلق کند.

2- ویژگی SmartCapture

کاربران می توانند Mavic Air را با دست خود راه اندازی و کنترل کنند ، از یک صحنه سرگرم کننده و خلاقانه عکس و فیلم بگیرند.

3- سه سنسور ویژن

Mavic با داشتن سنسورهای دوگانه ویژن رو به جلو ، عقب و رو به پایین ، عملکرد پرواز مطمئن و قابل اطمینان را ارائه می دهد.

توصیه کاربران برای خرید مویک ایر

هواپیمای بدون سرنشین مویک ایر یک هواپیمای بدون سرنشین قابل حمل و کاربردی است که عملکرد پرواز بسیار خوبی را برای مبتدیان و کاربران هواپیماهای بدون سرنشین با تجربه ارائه می دهد. این هواپیمای بدون سرنشین فوق العاده قابل حمل برای مسافران مناسب است و از نظر امکانات پروازی ایده آل می باشد. (مویک ایر دیگر تولید نمی شود و به جای آن می توانید مویک ایر 2 را برای بررسی و خرید انتخاب کنید)

 

کوادکوپترهای مویک djiland com f

مویک پرو پلاتینیوم

ما از میان محصولات سری مویک پرو هلی شات Mavic Pro Platinum را انتخاب کرده ایم، چونکه در مقایسه با مویک پرو پرواز طولانی تری دارد و پروازی ساکت تر ارائه می دهد. راز این پرواز آرام مویک پرو پلاتینیوم را می توان در ملخ های آن جستجو کرد. (مویک پرو پلاتینیوم همانند مویک ایر تولید آن از سوی کمپانی DJI متوقف شد)

کوادکوپترهای مویک djiland com n

ویژگی های مویک پرو پلاتینیوم

طراحی تاشو و براق

Mavic Pro Platinum دارای یک پایان نقره ای براق و بازوهای تاشو است. برای حمل و نقل آسان می تواند به راحتی در بیشتر کیفهای مسافرتی جای بگیرد.

عملکرد دوربین مویک پرو پلاتینیوم

دوربین 4K و گیمبال سه محوره

قابلیت تصویربرداری مویک پرو پلاتینیوم شامل فیلم های 4K / 30fps و همچنین تصاویر JPG و RAW است.

عملکرد پرواز مویک پلاتینیوم

1- حداکثر 30 دقیقه زمان پرواز

اصلاح موتوری و تغیراتی که در ملخ های مویک پرو پلاتینیوم به وجود آمده باعث شده تا این کوادکوپتر زمان پرواز 30 دقیقه ای ارائه دهد.

2- پرواز ساکت

سر و صدای هواپیما 60 درصد نسبت به Mavic Pro کاهش یافته است. با تشکر از عملکرد چشمگیر کنترل صدا ، به کاربران تجربه پرواز آرام و لذت بخش داده می شود.

سایر قابلیت های مویک پرو پلاتینیوم

1- فرایند انتقال OcuSync

این فناوری به شما امکان می دهد تا در محدوده 7 کیلومتری پرواز کنید ، همچنین از ضبط ویدیوی 1080p و 720p پشتیبانی می کنید.

2- سنسورهای رو به جلو و رو به پایین

مویک پرو پلاتینیوم دارای سنسورهای دید به جلو و رو به پایین است که بدون استفاده از موقعیت ماهواره ای موقعیت پرنده را ثابت می کنند. این بدان معناست که Mavic Pro Platinum می تواند دقیقاً در موقعیتی که تیکاف کرده اید فرود بیاید.

3- حالت سه پایه

این ویژگی برای عکس گرفتن ایده آل است که به شما امکان می دهد مویک پرو پلاتینیوم را با حرکات آهسته و دقیق کنترل کنید. این که آیا شما در حال انجام مانورهای پرواز پیچیده برای عکس مناسب هستید یا به سادگی به دنبال کنترل پرنده و دوربین در حال پرواز هستید ، حالت Tripod کنترل بیشتری بر هواپیمای بدون سرنشین شما می دهد.

توصیه کاربران برای خرید مویک پرو پلاتینیوم

مویک پلاتینیوم یک انتخاب عالی برای کاربرانی است که می خواهند یک پهپاد با کارایی بالا و تجربه پرواز لذت بخش داشته باشند.

توجه!( Mavic Pro Platinum دیگر تولید نمی شود. عکاسی هوایی خود را با Mavic 2. به سطح بعدی برسانید.)

خرید پهپاد های مویک از نمایندگی DJI

علاقمندان به خرید پهپاد از میان محصولات کمپانی دی جی ای می توانند کوادکوپتر مورد علاقه خود را هم اکنون از همین فروشگاه که نمایندگی رسمی کمپانی DJI می باشد به همراه لوازم جانبی تهیه و خریداری کنند.  همچنین عکاسان و فیلم برداران حرفه ای می توانند تجهیزات فیلم برداری مورد نیاز خود را از همین نمایندگی خرید کنند.

 

logo.djiland

 

دی جی آی لند
نمایندگی DJI

دی جی آی لند نمایندگی و مرکز فروش تخصصی محصولات DJI با ارزانترین قیمت در ایران به همراه قطعات و لوازم یدکی همراه با آموزش ها و خدمات پس از فروش

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *