آموزش رفع مشکل باتری مویک ایر 2

آموزش رفع مشکل باتری مویک ایر 2

رفع مشکل باتری مویک ایر 2

از آنجایی که DJI مویک ایر 2 را بدون هیچ گونه نقص و عیبی معرفی کرده ولی گویا این هواپیمای بدون سرنشین معایبی هم دارد. ما قبلا در رابطه با مشکل دوربین Mavic Air 2 گفته ایم که احتمال می رود با بروزرسانی سیستم عامل کوادکوپتر این مشکل بر طرف شود. اما علاوه بر دوربین گویا باتری مویک ایر 2 هم هنگام شارژ و فعالسازی مشکلاتی دارد که در ادامه خواهیم گفت که چگونه این مشکل را برطرف کنید.
برای اولین شارژ شما احتمالا قصد دارید که از هاب شارژر استفاده کنید که نیاز به آداپتور دارد، اما ما توصیه می کنیم از شارژر اصلی باتری استفاده کنید.

به طور پیش فرض تمامی باتری های لیتیومی در طول حمل غیر فعال می شوند. بنابراین قبل از استفاده از آن باید باتری را فعال کنید. باتری ها در واقع در حالت Hibernate قرار می گیرند. هنگامی که کاربران با این مشکل روبرو می شوند سوالاتی برای آنها پیش می آید، آیا باتری خراب است؟ آیا باید آنرا برگردانیم؟
ما به شما می گوییم که نگران این مسئله نباشید و با استفاده از راه حل های مناسب این مشکل را برطرف کنید. این یک مسئله عادی می باشد که باتری قبل از حمل و نگهداری در حالت خواب قرار می گیرد که برای فعال کردن آن باید اقداماتی انجام داد. با دنبال کردن دستورالعمل های ارائه شده در دفترچه راهنما باتری را به شارژ کامل برسانید و سپس از آن استفاده کنید.

اما اولین مشکل هنگامی رخ می دهد که شما برای اولین بار دکمه پاور باتری را فشار می دهید ولی باتری روشن نمی شود و شما نمی توانید آن را شارژ کنید. اما راه حل چیست؟ برای حل این مشکل باتری را با استفاده از شارژر اصلی باتری شارژ کنید.

دومین سناریویی که شما با آن روبرو می شوید بعد از روشن کردن باتری نمی توانید آن را شارژ  کنید. و در این حالت چراغ نشانگر شارژ باتری رنگ قرمز را نشان می دهد. در این حالت اگر باتری را بر روی هواپیما درج کنید از طریق برنامه پیغام خطا برای شما ارسال می شود.

راه حل رفع مشکل شارژ باتری مویک ایر 2

برای رفع این مشکل باتری را بر روی کوادکوپتر قرار دهید، آن را روشن کرده و به مدت 3 دقیقه صبر کنید. سپس دستگاه را خاموش کنید، باتری را جدا کرده و به مدت 3 دقیقه آن را به حال خودش بگذارید. اکنون می توانید باتری را با استفاده از شارژر اصلی آن شارژ  کنید. 

نکته:اما گاهی اوقات می توانید با آپدیت کردن فریمور باتری از خطای برنامه جلوگیری کنید!

هلی شات مویک ایر 2 از محصولات حرفه ای سال 2020 کمپانی DJI می باشد که با قابلیت های ایده آل پرنده ای مناسب برای فیلم برداری و تصویر برداری هوایی در آتلیه ها، جشن ها و تمامی مناسبت ها می باشد. ما به عنون نمایندگی محصولات شرکت دی جی ای در ایران تمامی خدمات و پشتیبانی های این محصول نظیر آموزش پرواز با مویک ایر 2، تهیه قطعات یدکی این محصول و شرایط فروش فوق العاده را به شما مشتریان و کاربران عزیز ارائه می دهیم.

logo.djiland

 

دی جی آی لند
نمایندگی DJI

دی جی آی لند نمایندگی و مرکز فروش تخصصی محصولات DJI با ارزانترین قیمت در ایران به همراه قطعات و لوازم یدکی همراه با آموزش ها و خدمات پس از فروش

این مطلب را به اشتراک بگذارید

1 دیدگاه دربارهٔ «آموزش رفع مشکل باتری مویک ایر 2»

  1. ادریس بهرام پور

    مشکلی که بنده با آن مواجه هستم کاهش شارژ باتری های پس از حدود 2 روز به بعد است !! پس از شارژ کامل و پس از چند روز بدون استفاده بودن متوجه شده ام که حدود 20 تا 30 درصد باتری خالی شده است !! بدون استفاده !!!!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *