DJI Mavic Air 2 Active Track vs Skydio 2

مقایسه ردیابی سوژه Active trac در مویک ایر 2 با اسکای دیو 2

مقایسه ActiveTrack یا دنبال کردن سوژه در مویک ایر 2 با اسکای دیو 2

تعقیب سوژه یکی از ویژگی های خوب یک هلی شات می باشد که کار اپراتور را برای فیلم برداری آسان می کند. با این ویژگی می توانید تمرکز بیشتری بر روی نحوه فیلم برداری و تصویر برداری داشته باشید. کوادکوپتر به صورت خودکار همراه با سوژه انتخابی شما حرکت می کند و شما هم با خیال راحت بر تنظیمات فیلم برداری و تصویر برداری نظارت داشته باشید. آیتمی که هر چند در مویک مینی ضعیف بوده اما DJI در کوادکوپتر میان رده خود یعنی مویک ایر 2 تا حدودی وضعیت آن را بهتر کرده. در این ویدئویی برای شما آماده کرده ایم که به مقایسه ردیابی سوژه در Skydio 2 و Mavic Air 2 می پردازد.

 

ویدئو مقایسه ActiveTrack یا دنبال کردن سوژه در مویک ایر 2 با اسکای دیو 2

کمپانی دی جی ای همزمان با ساخت نسخه جدید مویک ایر تمامی قابلیت های آن را ارتقاع داده که از مهمترین آنها می توان به ویژگی ActiveTrack اشاره کرد که دی جی آی از نسخه 3.0 برای مویک ایر 2 به کار گرفته تا بتواند با دقت بیشتری وسایل نقلیه، افراد و غیره را دنبال کند. اسکای دیو 2 هم یک یک هلی شات حرفه ای می باشد که در این زمینه نمایش خوبی داشته و اکنون در این بررسی می خواهیم تا این قابلیت را برای آنها بررسی کنیم و ثابت کنیم که Mavic Air 2 بهتر سوژه را تعقیب می کند یا Skydio 2 محصول حرفه ای کمپانی اسکای دیو!

دی جی آی در مویک ایر 2 علاوه بر استفاده از Active Track 3.0 از یک فناوری دیگر هم برای این کوادکوپتر در نظر گرفته است که Spotlight 2.0 می باشد و باعث می شود تا سوژه مورد نظر شما تحت هر شرایط و سرعتی که در حال حرکت هست در کادر دوربین باقی بماند. بررسی ها حاکی از آن است که Active Track در پهپاد اسکای دیو پیشرفته تر می باشد به نحوه ای که قادر به دنبال کردن یک سوژه در میان شاخ و برگ های درخت می باشد و این یعنی یک ردیابی حرفه ای در مکان های شلوغ و پرترافیک. بررسی های بیشتر از مویک ایر و اسکادیو 2 در فروشگاه دی جی آی لند ارائه شده که با مطالعه آنها می توانید نسبت به این پرنده های فیلم برداری به آگاهی بیشتری دست یابید. شما می توانید نسبت به خرید مویک ایر 2 از همینجا یعنی djiland اقدام کنید.

logo.djiland

 

دی جی آی لند
نمایندگی DJI

دی جی آی لند نمایندگی و مرکز فروش تخصصی محصولات DJI با ارزانترین قیمت در ایران به همراه قطعات و لوازم یدکی همراه با آموزش ها و خدمات پس از فروش

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *