دوربین و مشخصات فنی اکوادکوپتر مویک ایر 2 لو رفت!

دوربین و مشخصات فنی اکوادکوپتر مویک ایر 2 لو رفت!

تا کمتر از 12 ساعت به رونمایی رسمی مویک ایر 2 باقی مانده است. اما از همین الان تصاویر و مشخصات فنی این هلی شات توسط افشاگر برزیلی یعنی OsitaLV منتشر شده است.
طبق تصاویری که OsitaLV در حساب توییتری خود از پکیج کوادکوپتر DJI Mavic Air 2 Combo منتشر کرده، شامل کوادکوپتر، کیف کوادکوپتر، ملخ ها، باتری ها و.. در این تصویر دیده می شود. همچنین یک تصویر از مشخصات فنی این پهپاد منتشر کرده که به قیمت و دوربین آن اشاره می کند.

طبق تصویری منتشر شده توسط این افشاگر DJI Mavic Air 2 طبق روال همیشگی در دو نسخه کمبو و استاندارد عرضه می شود. پک استاندارد با قیمت 4.999 یوان ( 706 دلار ) و پک کمبو با قیمت 6.999 یوان ( 949 دلار ) به بازار عرضه می شود.

و اما دوربین که یکی از مهمترین آیتم های مورد نظر مشتریان کوادکوپتر هست. آن طور که مشخصات  فاش شده این هلی شات نشان می دهد دارای دوربین 4K با قابلیت ضبط ویدئو با 60FPS و سرعت 120 مگابایت بر ثانیه، عکس و فیلم های HDR با نرخ 240 فریم بر ثانیه با سرعت 1080P می باشد.

از دیگر مشخصات مویک ایر 2 کمبو به برد 10 کیلومتر، زمان پرواز 34 دقیقه ، سیستم بازگشت هوشمند به خانه، طیف گسترده ای از حالت های پرواز هوشمند، سیستم وای فای، OcuSnyc 2.0 و چراغ فرود LED اشاره کرد.

اگر به این مشخصات و افشاگری ها اعتماد ندارید پس 12 ساعت دیگر صبر کنید و مشخصات مویک ایر 2 کمبو را از دی جی آی مشاهده و بررسی کنید.

 

logo.djiland

 

دی جی آی لند
نمایندگی DJI

دی جی آی لند نمایندگی و مرکز فروش تخصصی محصولات DJI با ارزانترین قیمت در ایران به همراه قطعات و لوازم یدکی همراه با آموزش ها و خدمات پس از فروش

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *