قابلیت Active Track 3.0 یا دنبال کردن سوژه با مویک ایر 2

قابلیت Active Track 3.0 در مویک ایر 2

استفاده از قابلیت Active Track یا ردیابی سوژه در مویک ایر

کوادکوپتر مویک ایر 2 جدیدترین محصول کمپانی دی جی آی در سال 2020 می باشد که تا هفته آینده به بازار می آید. اما تمامی قابلیت های این مولتی روتور برای نسخه جدید ارتقاع یافته و از بهترین تکنولوژی ها و سیستم های پرواز هوشمند برای یک پرواز ایده آل بهره می برد. یکی از ویژگی های خوب این محصول قابلیت Active Track 3.0 می باشد که نسخه 2.0 آن را در سری محصولات مویک 2 پرو و زوم مشاهده کردیم. این یک حالت هوشمندانه است که به دوربین اجازه می دهد تا به صورت هوشمندانه حرکات سوژه مورد دلخواه خود را زیر نظر بگیرد. اما استفاده از نسخه جدید این فناوری خود یک راه حل اساسی برای دنبال کردن سوژه هایی است که با سرعت بالا یک مسیر پیچیده را طی می کنند.

dji mavic air 2 drone مویک ایر 2

 

طبق ویدئوهایی که از این محصول مشاهده کرده ایم Mavic Air 2 در حال دنبال کردن یک دوچرخه سوار می باشد که در مسیر های پیچیده کوهستانی با سرعت بالا در حال حرکت است. برخی شایعات از قیمت پهپاد می گویند که احتمالا با قیمت 1000 دلار روانه بازار شود.

اما قابلیت Active Track در چه جاهایی استفاده مفید دارد؟

هنگامی که کاربر می خواهد بر روی یک سوژه یا نقطه مورد دلخواه مانور اساسی دهد مطمئنا همزمان  با کنترل پهپاد نمی تواند بر تنظیمات دوربین نظارت خوبی داشته باشد که دی جی آی برای حل این مشکل از ویژگی Active Track 3.0 در این محصول جدید خود به کار گرفته است تا بتواند به صورت اتوماتیک سوژه مورد دلخواه خود را دنبال کند. همانطور که در بالا هم آورده شد این قابلیت در این نسخه از Mavic Air ارتقاع یافته و از تمامی جهات می تواند یک سوژه را دنبال کند. برای استفاده از این ویژگی ابتدا از فید ویدئویی زنده که دوربین برای شما ارسال می کند سوژه مورد نظر را انتخاب کنید سپس به آن دستور دهید تا به صورت اتوماتیک آن را دنبال کند. دی جی آی از این ویژگی قبلا در لرزشگیرهای Ronin-SC خود به کار گرفته است. برای اینکه Active Track 3.0 برای مویک ایر 2 یک موفقیت به حساب بیاید باید ردیابی موضوعی دوربین را با رقیب خود یعنی Skydio مطابقت دهد.

تاریخ معرفی و  جزئیات خرید مویک ایر 2

مویک ایر 2 به یک دوربین 4K و 60 فریم بر ثانیه مجهز شده که دوام شارژی 34 دقیقه دارد و از قابلیت های ویژه ای برای آن در نظر گرفته اند. اطلاعاتی که از این محصول به بیرون درز پیدا کرده می گوید که تا چند روز آینده این هلی شات DJI معرفی و روانه بازار می شود که در اولین فرصت شما می توانید آن را از همین جا یعنی فروشگاه دی جی آی لند با قیمت مناسب تهیه و خریداری کنید.

logo.djiland

 

دی جی آی لند
نمایندگی DJI

دی جی آی لند نمایندگی و مرکز فروش تخصصی محصولات DJI با ارزانترین قیمت در ایران به همراه قطعات و لوازم یدکی همراه با آموزش ها و خدمات پس از فروش

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *