مویک ایر 2 با 34 دقیقه زمان پرواز و دوربین 48MP

مویک ایر 2 با 34 دقیقه زمان پرواز و دوربین 48MP

تا کمتر از 8 ساعت دیگر یک هلی شات جدید از کمپانی Dji به نام مویک ایر 2 به طور رسمی رونمایی می شود. محصولی که از چند ماه پیش اخبار و شایعات آن درباره مشخصات فنی آن به بیرون درز شده است. حالا مشخص شده که این محصول DJI Mavic Air 2 می باشد.
طبق اخبار و تصاویری که از این محصول به بیرون درز شده مویک ایر 2 دارای دوربین 48 مگاپیکسل، توان پرواز 34 دقیقه ای است. که در بین سایر محصولات مشابه یک رکورد جدید می باشد. فیلمبرداری 4K ، پرواز با سرعت 68 کیلیومتر در ساعت، 8 کیلومتر برد رادیویی، اتصال به گوشی های هوشمند از مهمترین ویژگی های این کوادکوپتر جدید به شمار می آیند.

مویک ایر 2 با این مشخصات در صورتی که قیمت مناسبی داشته باشد. می تواند به پرفروش ترین پهپاد جهان در سال 2020 تبدیل شود.

این هلی شات دارای ویژگی های مانند ActiveTrack و دستیار پیشرفته خلبان می باشد. که تا 8 ساعت دیگر مشخصات کامل آن بر روی سایت دی جی آی منتشر می شود. 
پهپادی که علاوه بر جبران کردن کاستی نسخه قبل خود یعنی مویک ایر باید بتواند به عنوان یک هلی شات پیشرفته برای سال 2020 با رقبای خود رقابت کند و در عین حالا با وزن کم بتواند مجور پرواز در کشورهای مختلف را بگیرد.

با توجه به تصاویری که از این هلی شات به بیرون درز شده. مویک ایر 2 ظاهر یک پهپاد تاشو با ظاهری مشابه مویک مینی هست.

 

DJI Mavic Air 2 Leaked
1 DJI Mavic Air 2 Leaked
DJI Mavic Air 2 Leaked 2
logo.djiland

 

دی جی آی لند
نمایندگی DJI

دی جی آی لند نمایندگی و مرکز فروش تخصصی محصولات DJI با ارزانترین قیمت در ایران به همراه قطعات و لوازم یدکی همراه با آموزش ها و خدمات پس از فروش

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *