معرفی بهترین شرکت های فروش پهپاد سمپاش و محصولات برتر آنها

برترین شرکت های فروش پهپاد سمپاش

معرفی بهترین کمپانی های فروش پهپاد سمپاش و محصولات آنها

تکنولوژی استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین روز به روز در حال گسترش می باشد و شاهد افزایش کارایی این محصولات هستیم. در این میان کمپانی های سازنده به فکر کشاورزان هم بوده اند و با ساخت سمپاش هوایی به کشاورزان کمک می کنند تا تمامی مراحل کاشت تا برداشت محصولات خود را به صورت حرفه ای مدیریت کنند. استفاده از ماشین آلات زمینی برای سمپاشی مزارع به محصولات صدمه های زیادی وارد می کرد اما به صورت هوایی دیگر شاهد شکستن درختان یا له شدن مزارع نیستیم.

شرکت های فروش پهپاد سمپاش djiland com f
اما برترین کمپانی تولید کننده سمپاش های هوایی می تواند DJI با محصولاتی نظیر آگراس تی 16، MG 1S و MG 1P باشد. این کمپانی چینی یک تولید کننده برتر هلی شات و دوربین  های فیلم برداری می باشد که بهترین خدمات را به کاربران ارائه می دهند. علاوه بر دی جی ای شرکت های دیگر نظیر HSE در این عرصه فعالیت میکنند که در آینده شاهد رقابت کمپانی های مختلف در عرصه ساخت ماشین آلات کشاورزی هوایی هستیم. محاسبات انجام شده نشان داده که استفاده از سمپاش های هوایی در مقایسه با سمپاش های زمینی به صرفه تر بوده و سرعت عمل آنها قابل مقایسه نمی باشد. در ادامه معرفی برترین شرکت های فروش پهپاد سمپاش برای شما توضیح می دهیم که بهترین سمپاش هوایی چند هکتار در ساعت سمپاشی می  کند؟ همچنین با مطالعه این مقاله می توانید جواب تمامی سوالات خود را در این زمینه دریافت کنید.

شرکت های فروش پهپاد سمپاش djiland com b

1- کمپانی دی جی آی و بهترین پهپادهای سمپاشی آن

شرکت چینی DJI با قدمت 20 ساله ای که تا الآن دارد یک برند معروف در بازار جهانی میباشد که هر چند محصولات آن قیمت بالایی دارند اما کیفیت بی نظیری داشته اند و در اکثر فعالیت های هوایی نظیر فیلم برداری و کاربردهای صنعتی به بشر خدمات رسانی کرده اند. شرکتی که کوادکوپترهای صنعتی نظیر ماتریس و پهپادهای مویک، فانتوم و اینسپایر را برای فیلم برداری حرفه ای روانه بازار کرد.

اگراس تی 16 با تانکر 16 لیتری

گرانترین پهپاد این کمپانی تا به امروز اگراس تی 16 می باشد که قابلیت حمل حجم زیادی از مایعات و آفت کش ها و سموم کشاورزی را دارد. محصولی که به چند دوربین مجهز شده و این امکان را به اپراتور می دهد که به صورت آنلاین بر نحوه پاشش سموم نظارت داشته باشند. این هواپیمای بدون سرنشین از نوع هگزاکوپتر یا 6 روتوره می باشد که با استفاده از 8 نازل عملیات سمپاشی را انجام می دهد. حجم تانکر دستگاه 16 لیتر یا 16 کیلوگرم می باشد که در قسمت مرکزی پهپاد قرار می گیرد. قدرت حمل بالایی که این مولتی روتور دارد باعث می شود تا با هر بار پرواز متراژ وسیعی از مزارع را سمپاشی کند.

شرکت های فروش پهپاد سمپاش djiland com g
کمپانی از پیشرفته ترین تکنولوژی ها برای سمپاش تی 16 در نظر گرفته و با استفاده از سیستم های RTK و رادار پیشرفته اپراتور می تواند بعد از هر بار اتمام شارژ یا فرود آمدن هگزاکوپتر از همان نقطه ای که عملیات سمپاشی قطع شده دوباره سمپاشی را از سر بگیرد. علاوه بر این قابلیت های موثر کاربران همچنین میتوانند یک مسیر پیش فرض را برای Agras T16 تعریف کنند تا به صورت اتوماتیک بر روی آن مسیر سمپاشی کند. عرض پاشش برای این دستگاه به 6.5 متر رسید و حدود 2 متر نسبت به سری قبلی افزایش داشت. میزان پاشش 4.8 لیتر در دقیقه است و در یک ساعت حدود 10 هکتار را سمپاشی می کند. زمانی که این پرنده می تواند در آسمان بماند حدود 18 دقیقه می باشد.

اکتاکوپتر ام جی 1 پی (DJI MG 1P)

دیگر محصول پیشرفته شرکت DJI اکتاکوپتر ام جی وان پی با تانکر قابل تعویض 10 لیتری می باشد. این محصول که قبل از تی 16 روانه بازار شد از تمامی ویژگی های یک محصول حرفه ای بهره می برد. این هواپیمای کنترل از راه دور و سمپاشی قابلیت توانایی حمل 10 لیتر از مایعات حاوی سموم کشاورزی و سایر آفت کش ها را دارد. این پهپاد کشاورزی از یک طراحی پیشرفته و IP43 بهره می برد که از نفوذ آب و گردخاک به درون دستگاه جلوگیری می کنند، یعنی شما می توانید پس از انجام سمپاشی دستگاه خود را به راحتی با آب بشویید. ام جی وان پی از سنسورهای اجتناب از موانع بهره می برد که به راحتی موانع را تشخیص می دهند و از برخورد پهپاد با آنها جلوگیری می کنند. این محصول همچنین دارای دوربین FPV یا نمایش زنده می باشد که در طول پرواز تصاویر و فیلم هایی از مزارع تهیه کرده و به صورت لحظه ای آنها را برای اپراتور ارسال می کند. فلایت کنترل اکتاکوپتر MG 1P در صورت خراب شدن و از کار افتادن هر کدام از روتورها ایمنی پرنده را برای بازگشت به خانه تضمین می کند.

شرکت های فروش پهپاد سمپاش djiland com h

اکتاکوپتر MG 1S مدلی دیگر از سمپاش های DJI MG

در واقع مدل 1P ارتقا یافته 1S می باشد که در بالا به تمامی قابلیت های آن اشاره کرده ایم. اما DJI MG 1S با همان طراحی ابعاد و وزن می تواند حدود 1 کیلومتر در حالت FCC پرواز کند، چیزی که در MG 1P به 3 کیلومتر افزایش یافت. ام جی وان اس فاقد دوربین FPV برای نمایش لحظه ای می باشد که همین عوامل باعث شده اند تا این سمپاش هوایی با ارزش  کمتری نسبت به مدل P روانه بازار شد. پهپاد از همان تانکر 10 لیتری بهره می برد و با یک بار شارژ باتری می توانید حدود 10 دقیقه با آن سمپاشی کنید.

شرکت های فروش پهپاد سمپاش djiland com k

2- کمپانی HSE دیگر سازنده پهپادهای سمپاشی

یکی دیگر از شرکت هایی که در زمینه ساخت و فروش پهپاد سمپاش فعالیت دارد کمپانی آمریکایی HSE می باشد که توانسته محصولات متنوع با قابلیت های گسترده به دست مشتریان برساند. این شرکت آمریکایی چند سالی است که در این زمینه به فعالیت پرداخته و شاهد موفقیت های آن در این عرصه هستیم. بررسی ها نشان می دهد که این کمپانی می تواند رقیب سرسختی برای سمپاش های دی جی ای باشد.

پهپاد کشاورزی M8A Pro با تانکر 20 لیتری

این یک محصول حرفه ای از کمپای HSE می باشد که برای بذرپاشی و سمپاشی مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع از این محصول می توان برای بذرپاشی دقیق که یکی از عوامل موثر در کشاورزی می باشد استفاده کرد. از ویژگی های مهم M8A می توان به نازل های قابل تعویض، پروزا خودمختار، قابلیت اسکن کردن و دنبال کردن زمین برای فعالیت های هوشمندانه، اسپری های 2 در یک، پاشش اتوماتیک و غیره اشاره کرد. اچ اس ای برای این هواپیمای بدون سرنشین خود و البته پهپاد بذرپاش و سمپاش ام 8 ای پرو از یک جعبه سیاه در نظر گرفته که تمامی اطلاعات پرواز را در خود ذخیره می کند. این مولتی روتور از فیبر کربن و  آلومینیوم مخصوص هوافضا ساخته شده و با طراحی تاشویی که دارد در کمترین زمان آماده پرواز می شود.
این دستگاه یک مولتی روتور 8 روتوره می باشد که تانکر آن ظرفیت 20 لیتر مایع یا 20 کیلوگرمی آفت کش را دارد و در سه حالت به صورت اتوماتیک فرود می آید. حالت اول هنگامی که از محدوده پرواز خارج شود، حالت دوم هنگامی که سوخت آن رو به اتمام باشد و حالت سوم هنگامی که تانکر خالی شود این مولتی روتور به صورت اتوماتیک به خانه باز می گردد. شعاع پاشش یا اسپری برای این محصول 6 تا 9 متر می باشد.

شرکت های فروش پهپاد سمپاش djiland com l
مدل دیگر از این پهپادهای سمپاش توسط شرکت HSE روانه بازار شده که جدیدترین آنها هگزاکوپتر M6A PRO G200 می باشد که از ویژگی های بسیار کاربردی نظیر اتوماتیک و قابل برنامه ریزی، رادار تشخیص موانع، حالت A-B برای پرواز آسان، ایستگاه زمینی آسان برای پرواز، کنترل اسپری کاملاً اتوماتیک (SmartSpray)، پمپ های پیشرفته و دوگانه، نازلهای قابل تعویض، بازگشت خودکار به خانه، بدنه مهر و موم شده برای شستشوی آسان و غیره اشاره کرد.

3- شرکت چینی XAG

یک کمپانی چینی که توسط جاستین گونگ تاسیس شده از رقابت با DJI می گوید و قصد دارد تا محصولات خود در بازارهای ژاپن، کره  جنوبی، استرالیا و تمامی کشورهای آسیایی به نرخ فروش بالایی دست یابند بلکه بتواند با دی جی ای یک رقابت جدی داشته باشد. این کمپانی علاوه بر ساخت سمپاش های هوایی در زمینه ساخت سمپاش های زمینی و بدون سرنشین فعالیت می کند که دستگاهای کاملا هوشمندانه و پرکاربرد طراحی می کند. نمونه این ماشین آلات کشاورزی میتوان به R80 JetSprayer اشاره کرد که به صورت زمینی سمپاشی میکند. اما این نکته را فراموش نکنید که کمپانی ژاک یک رهبر حرفه ای در صنعت ماشین آلات کشاورزی میباشد که  توسط دولت چین هم پشتیبانی می شود. XAG نه تنها با DJI که دو سوم بخش پهپادهای تجاری جهان را در دست دارد رقابت می کند بلکه به عنوان رقیب جدی Ehang، سازنده تاکسی های هوایی به حساب می آید.

پهپاد سمپاش XAG P با بهترین قابلیت ها و پرواز هوشمندانه

برترین پهپاد سمپاش این کمپانی هم XAG می باشد. سری XAG P نوعی سیستم اسپری هوایی است که برای محافظت از گیاهان طراحی شده است. این امکان را برای هر کاربر فراهم می کند که پس از یک آموزش کوتاه ، با استفاده از عملیات ساده اما هوشمند ، با خیال راحت و مؤثر مزارع خود ر ا سمپاشی کند. از ویژگی های این سمپاش هوایی می توان به پرواز خودمختار، موقعیت یابی RTK، درجه حفاظت IP67، هوش کشاورزی XAI، مخزن مایع هوشمند و غیره اشاره کرد. با اندکی توجه به این محصول و قابلیت های هوشمندانه ای که هنگام پرواز دارد متوجه این نکته خواهیم شد که ادعای این کمپانی برای رقابت با دی جی آی بی جهت نیست. 

شرکت های فروش پهپاد سمپاش djiland com d

کمپانی های مختلف دیگری هم وجود دارد که در عرصه ساخت این هواپیماهای بدون سرنشین و سمپاشی فعالیت دارند اما نتوانسته اند رقیب جدی برای شرکت DJI یا حتی XAG و HSE به حساب آیند. در حال حاضر سه کمپانی دی جی ای و اچ اس ای و ژاگ به عنوان شرکت های برتر فروش پهپادهای سمپاشی توانسته اند محصولاتی با کیفیت و پرکاربرد روانه بازار کنند. مشتریان می توانند برای خرید پهپاد سمپاش از فروشگاه دی جی آی لند نمایندگی رسمی کوادکوپتر DJI در ایران اقدام کنند. این نمایندگی تمامی محصولات این کمپانی را به همراه بهترین خدمات به مشتریان و علاقمندان خود می فروشد.

برترین شرکت تولید پهپاد سمپاش؟

DJI

بهترین پهپاد سمپاش؟

آگراس تی 16 ساخت کمپانی dji

پهپاد سمپاش ارزان قیمت ارزش خرید دارد؟

خیر

قیمت پهپاد سمپاش؟

در بازار همه مدل پهپاد سمپاش وجود دارد. بستگی به کیفیت و توان پرواز قیمت آنها نیز متفاوت هستند.

پهپاد سمپاش از کجا خریداری کنیم؟

از دی جی آی لند نمایندگی dji و وارد کننده پهپاد در ایران

logo.djiland

 

دی جی آی لند
نمایندگی DJI

دی جی آی لند نمایندگی و مرکز فروش تخصصی محصولات DJI با ارزانترین قیمت در ایران به همراه قطعات و لوازم یدکی همراه با آموزش ها و خدمات پس از فروش

این مطلب را به اشتراک بگذارید

3 دیدگاه دربارهٔ «برترین شرکت های فروش پهپاد سمپاش»

  1. وحید سرفراز

    سلام من هفتاد هکتار زمین کشاورزی دارم مخواستم یک پهباد سمپاشی به خرم لط راهنمایم کنی و چقد
    پول لازیم است تا من بتوانم پهباد بخرم ممنونم اگر جوابم را بدین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *