نحوه انجام پرواز مدور یا Circle با مویک مینی - مود Circle مویک مینی

نحوه انجام حرکت Circle در مویک مینی

چگونگی استفاده از مود Quickshot و حالت Circle

مثل مطالب گذشته ما در این محتوا قصد داریم تا نحوه صحیح انجام حرکت Circle یکی دیگر از حالت های Quickshot پهپاد مویک مینی را برای شما ارائه دهیم. برای انجام حرکات قبل از هر کاری نیاز است که برنامه DJI Fly را بر روی تلفن هوشمند یا تبلت خود نصب کرده و با ریموت کنترل یک اتصال فعال داشته باشید. Mavic mini دارای قابلیت Quickshot  می باشد که با استفاده از آن می توانید سه حالت Circle، Rocket، Dronie و Helix را فرا بگیرید. ما در این مطلب قصد داریم به صورت ویدئویی به شما آموزش دهیم تا مد Circle را فرا بگیرید.

مد Circle: پرواز مدور به دور یک سوژه دلخواه

ابتدا هلی شات خود را در ارتفاع مناسب به حالت شناور در بیاورید. سپس برنامه DJI Fly را بر روی تلفن هوشمند خود اجرا کنید و از پنل کاربری آن گزینه Quickshot را باز کنید. در پنجره ای که کنار آن باز می شود شما با چند قابلیت جدید روبرو می شوید که یکی از آنها مد Circle می باشد. هنگامی که این گزینه را لمس کنید یک فید ویدئویی زنده از دوربین برای شما ارسال می شود که با استفاده از آن می توانید نقطه یا سوژه مورد نظر خود را برای دوربین مشخص کنید. پس از سلکت کردن سوژه می توانید جهت چرخش را هم انتخاب کنید و دکمه استارت را فشار دهید. اکنون کوادکوپتر مویک مینی به صورت اتوماتیک حرکات مدور به دور سوژه را فرا می گیرد و با فشردن یک دکمه هم می توانید آن را به خانه باز گردانید.

دانلود فایل ویدئو با کیفیت 720

logo.djiland

 

دی جی آی لند
نمایندگی DJI

دی جی آی لند نمایندگی و مرکز فروش تخصصی محصولات DJI با ارزانترین قیمت در ایران به همراه قطعات و لوازم یدکی همراه با آموزش ها و خدمات پس از فروش

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *