نحوه انجام حرکت Rocket با مویک مینی - پرواز عمود با کوادکوپتر Mavic mini

نحوه انجام حرکات Rocket با مویک مینی

چگونه حرکات Rocket را با مویک مینی انجام دهیم

DJI Mavic Mini دارای ویژگی Quick Shoot می باشد که با استفاده از آن به چند حالت از پیش تعین شده و برنامه ریزی شده پرواز می کند. مویک مینی از محصولات سال 2019 کمپانی دی جی ای می باشد که با ترفنده های کاربردی برای فیلم برداری حرفه ای هنگام تفریح و طبیعت گردی روانه بازار شد. زمان پرواز این پرنده 30 دقیقه می باشد که با این زمان شما می توانید ویدئوهای 2.7K را تهیه کنید. مویک مینی قابل مقایسه با مویک 2 پرو یا کوادکوپترهای فانتوم این شرکت نمی باشد اما این نکته را فراموش نکنید که قیمت هر کدام از پهپادهای فانتوم و مویک حدود دو تا سه برابر Mavic Mini می باشد.

اما چگونه باید پرنده را بر اساس مد Rocket پرواز دهیم که و همزمان از آن بخواهیم که بر روی یک سوژه تمرکز داشته باشد. برای فراگرفتن این قابلیت باید از طریق برنامه DJI Fly اقدام کنید. بنابراین شما باید این نرم افزار کنترل پرواز که با سری مویک سازگار می باشد را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید.
بعد از روشن کردن کوادکوپتر و اتصال آن به کنترل از راه دو اکنون میتوانید از برنامه DJI Fly بخش Quickshot گزینه Rocket یا پرواز عمود را فعال کنید تا هلی شات به صورت کاملا عمود از نقطه تیکاف خود کنده شود. توجه داشته باشید برای تنظیم حداکثر ارتفاع می توانید بعد از انتخاب گزینه Rocket حداکثر ارتفاع پرنده را تعین کنید تا از سقف دلخواه شما فراتر نرود.
بعد از اینکه ارتفاع پرواز را تنظیم کرده اید اکنون می توانید از طریق فید ویدئویی که دوربین برای شما ارسال می کند سوژه یا نقطه مورد نظر خود را سلکت کنید و دکمه Start را فشار دهید. برای بازگشت پرنده و کنسل کردن پرواز می توانید دکه کنسل (X) را فشار دهید تا پرنده به صورت اتوماتیک به خانه باز گردد.

شما به همین راحتی می توانید هواپیمای بدون سرنشین خود را از طریق Rocket پرواز دهید. برای این پرنده همچنین حالت های دیگری هم در نظر گرفته شده که از طریق QuickShot می توانید به آنها دسترسی پیدا کنید. دی جی آی لند به عنوان نمایندگی خرید پهپاد DJI در ایران تمامی خدمات مربوط به محصولات این کمپانی را ارائه می دهد.

دانلود فایل ویدئو با کیفیت 720

logo.djiland

 

دی جی آی لند
نمایندگی DJI

دی جی آی لند نمایندگی و مرکز فروش تخصصی محصولات DJI با ارزانترین قیمت در ایران به همراه قطعات و لوازم یدکی همراه با آموزش ها و خدمات پس از فروش

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *