فیلم آموزش نصب گارد ملخ های °360 و قفسه ای مویک مینی

نحوه نصب گارد ملخ های °360 مویک مینی

آموزش نصب محافظ پروانه های °360 هلیشات مویک مینی

کوادکوپتر DJI Mavic Mini از سری محصولات حرفه ای کمپانی دی جی ای می باشد که برای فیلمبرداری حرفه ای به دست کاربران رسیده و رقم فروش بسیار بالایی دارد. قیمت مویک مینی نسبت به قابلیت ها و امکاناتی که ارائه می دهد در میان محصولات DJI زبان زد شده است. اما یکی از نقاط ضعف مویک مینی نداشتن سنسورهای تشخیص موانع می باشد که این مورد بر ایمنی آن چیره شده و تا حدودی کاربران را نگران کرده است.

نصب گارد ملخ های مویک مینی how to attach the 360° propellers guard djiland com 1

در رابطه با همین نگرانی کمپانی گارد ملخ های °360 مخصوص کوادکوپتر طراحی کرده تا به خوبی از ملخ ها محافظت کنند. ما در این محتوا قصد داریم تا به صورت ویدئویی نحوه نصب این گارد ملخ ها را به شما آموزش دهیم. با نصب این گارد ملخ های قفسه ای بدون هیچ نگرانی در فضای بسته با خیال راحت در کنار سوژه مورد دلخواه خود پرواز کنید و نگران شکستن پروانه ها یا آسیب رساندن به افراد، لوازم خانگی، در و دیوار خانه نباشید.
گارد ملخ ها به صورت دو تیکه 23.1 گرمی (در مجموع 46.2 گرم) ساخته شده اند که یکی از آنها مخصوص ملخ های سمت راست و دیگری مخصوص ملخ های سمت چپ می باشد. نصب این محافظ پروانه ای قفسه ای بر روی Mavic Mini بسیار راحت بوده و شما را با چالش روبرو نخواهد کرد.  برای نصب ابتدا دو تیغه پروانه را موازی هم و نوک آنها را در راستای بازوهای مولتی روتور به سمت بدنه آن قرار دهید، سپس بست های پلاستیکی گاردهای قفسه ای را باز کنید و آنها را مطابق ویدئوی آموزشی در جایگاه خود خود قرار دهید. قسمت دوم آن را هم به همین شکل نصب کنید و تیغه ها را به حالت اولیه خود بازگردانید. برای باز کردن محافظ ملخ ها باید برعکس عمل کنید و با احتیاط کامل آنها را از کوادکوپتر جدا کنید.

نکته: مویک مینی در حالت بدون گارد ملخ حدود 249 گرم وزن دارد و مداومت پروازی آن با این وزن اندک حدود 30 دقیقه می باشد اما از آنجایی که این گارد ملخ ها حدود 50 گرم وزن دارند هنگام استفاده از آنها منتظر کاهش چند دقیقه ای مداومت پروازی هلی شات باشید.
شما می توانید این گارد ملخ های مویک مینی و تمامی قطعات یدکی این پهپاد را از همین جا یعنی نمایندگی خرید کوادکوپتر DJI  با قیمت مناسب تهیه و خریدای کنید.

دانلود فایل ویدئو با کیفیت 720

نحوه نصب گارد ملخ های °360 مویک مینی
logo.djiland

 

دی جی آی لند
نمایندگی DJI

دی جی آی لند نمایندگی و مرکز فروش تخصصی محصولات DJI با ارزانترین قیمت در ایران به همراه قطعات و لوازم یدکی همراه با آموزش ها و خدمات پس از فروش

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *