سوالات متداول کاربران درباره مویک 3 - DJI Mavic 3 FAQ

پاسخ به مهمترین سوالات کاربران درباره مویک 3

سوالات متداول کاربران درباره مویک 3

در این محتوا به مهمترین سوالات متداول کاربران درباره مویک 3 پاسخ می دهیم. مویک 3 محصول جدید کمپانی DJI می باشد که در آینده نه چندان دور داستان های زیادی از آن شنیده می شود. کوادکوپتری که در دو نسخه استاندارد و Mavic 3 Cine عرضه می شود. فیلم های Apple ProRes به همراه پروازهای 46 دقیقه برجسته ترین ویژگی های این هلی شات به حساب می آیند در پایین به مهمترین سوالات کاربران درباره مویک 3 پاسخ داده ایم که مطمئنا این سوالات ذهن شما را هم درگیر کرده اند. همراه ما باشید از نمایندگی محصولات DJI در ایران.

dji mavic 3 FAQ djiland com a

مویک 3 چه ویژگی های جدیدی نسبت به مویک 2 دارد؟

کوادکوپتر حرفه ای مویک 3 برترین مدل DJI در میان پهپادهای سرگرمی و فیلم برداری است. Mavic 3 در مقایسه با مویک 2 عملکرد بهتری از نظر دوربین دارد، یک دوربین Hasselblad با سنسور 4/3 CMOS و یک دوربین تله فوتو معادل 24 میلی متری نور اضافی را به طور قابل توجهی بهبود بخشیده است. مویک 3 قادر به ضبط ویدیوهای 5.1K / 50fps و 4K / 120fps است. علاوه بر این Mavic 3 Cine حتی از کدک Apple ProRes 422 HQ پشتیبانی می کند که کیفیت تصویر بالاتر و انعطاف پذیری بیشتری را در پس پردازش ارائه می دهد. علاوه بر سیستم دوربین، مویک 3 همچنین تجربه پروازی بهبود یافته قابل توجهی را ارائه می دهد. مدت زمان پرواز به 46 دقیقه افزایش یافته است و سیستم جدید O3 + برد انتقال ویدئو را تا فاصله 15 کیلومتر افزایش می دهد. جلوگیری از موانع به یک سیستم واقعاً همه جانبه با APAS 5.0 قدرتمندتر و بازگشت بهبودیافته برای ایجاد ایمنی بیشتر در حین پرواز تکامل یافته است.

مویک 3 از کدام برنامه DJI پشتیبانی می کند؟

برنامه همیار خلبان DJI Fly

مویک 3 در چند نسخه عرضه می شود و چه تفاوت هایی دارند؟

مویک 3 در دو نسخه موجود است. مویک 3 استاندارد و DJI Mavic 3 Cine که مدل مویک 3 سین از کدک Apple ProRes 422 HQ پشتیبانی می کند. و با یک فضای داخلی SSD یک ترابایتی یکپارچه برای ذخیره سازی داده ها با سرعت بالا عرضه می شود.

آیا Mavic 3 Cine از کنترلر DJI RC N1 پشتیبانی می کند؟

بله

آیا مویک 3 از عینک گاگلز و کنترلر dji motion controller پشتیبانی می کند؟

بله

هنگام استفاده از قفل گیمبال یکپارچه مویک 3 چه مواردی را باید در نظر بگیرم؟

مویک 3 دارای قفل گیمبال داخلی برای جلوگیری از لرزش گیمبال 3 محوره و دوربین است که یک لایه امنیتی اضافی در هنگام حمل و نقل و ذخیره سازی ایجاد می کند.
1. دمای معمولی عملکرد قفل گیمبال 10- درجه سانتیگراد تا 40 درجه سانتیگراد است. اگر دما خارج از این محدوده باشد، قفل ممکن است به درستی قفل یا باز نشود. برنامه DJI Fly به شما یادآوری می کند که از آن در محدوده دما استفاده کنید. در مواقع اضطراری خاص می توانید سه محور را به صورت دستی و بدون آسیب رساندن به خود گیمبال حرکت دهید. اما این توصیه نمی شود.
2. قفل گیمبال یکپارچه را می توان به صورت دستی باز کرد. اگر این اتفاق افتاد، هواپیما را روشن و سپس دوباره خاموش کنید تا دوباره قفل شود.
3. پس از قفل شدن گیمبال، محورها ممکن است لرزش داشته باشند.

بهترین راه برای استخراج فیلم ها و تصاویر از حافظه SSD مویک 3 Cine چیست؟

از کابل داده 10 گیگابایت بر ثانیه DJI برای اتصال پهپاد به رایانه از طریق درگاه USB-C استفاده کنید. مطمئن شوید که سرعت دستگاه ذخیره سازی بیشتر از 700 مگابایت بر ثانیه است. سایر کابل ها توصیه نمی شود، زیرا ممکن است انتقال فایل ها بیشتر طول بکشد و انتقال با سرعت بالا پشتیبانی نشود.

چگونه می توانم از دوربین تله فوتو دی جی ای مویک 3 استفاده کنم؟

دوربین تله فوتو فقط در حالت کاوش در دسترس است. به محض اینکه حالت کاوش فعال می شود و زوم دوربین از 7 برابر بیشتر می شود، مویک 3 به طور خودکار به دوربین تله فوتو سوئیچ می کند.

آیا می توانم با استفاده از حالت کاوش عکس های خام بگیرم؟

خیر

آیا حالت کاوش ویدئوهای ثبت شده با کدک Apple ProRes را پشتیبانی می کند؟

خیر

محدوده انتقال مویک 3 چقدر است؟

هنگام استفاده از کنترلر DJI RC N1 یا DJI RC Pro محدوده انتقال برابر با 15 کیلومتر می باشد.

آیا هر یک از نسخه های مویک 3 از چندین کنترل از راه دور به طور همزمان پشتیبانی می کند؟

خیر

پروانه های مویک 3 چه تغیری کرده اند؟

پروانه ها بازسازی شده اند و اکنون لبه ها کمی نرم تر شده اند که اولا صدای وزوز را کاهش می دهند، ثانیا هنگام ایجاد حادثه و برخورد با اشیاء و افراد آسیب کمتری وارد می کند.

هنگام استفاده از پروانه های مویک 3 باید به چه نکاتی توجه کرد؟

برای اطمینان از ایمنی پرواز ملخ ها به موقع تعویض شوند، به خصوص اگر ملخ ها دچار شکستگی شده یا حالت آیرودینامیکی خود را از دست داده باشند.

نحوه نصب صحیح ملخ های مویک 3 چگونه است؟

ملخ هایی که دارای علامت خاکستری هستند به موتورهای با علامت خاکستری و ملخ های فاقد علامت را به موتورهایی که علامت ندارند وصل کنید. البته برنامه DJI Fly یک اعلان مربوط به تائید نصب ملخ ها برای شما ارسال می کند.

زمان پرواز مویک 3 چگونه محاسبه شد؟

زمان پرواز 46 دقیقه در یک محیط کنترل شده ثبت شد. شرایط ویژه آزمایش زمان پرواز به شرح زیر است:
بدون باد، در سطح دریا، سرعت ثابت هوا 32.4 کیلومتر در ساعت، APAS خاموش، AirSense خاموش، پارامترهای دوربین تنظیم شده روی 1080p / 24fps، حالت ویدیو خاموش و زمان پرواز از سطح شارژ 100٪ تا 0٪ محاسبه شد. نتایج ممکن است بسته به محیط، سناریوی مورد نظر و نسخه سیستم عامل متفاوت باشد.

چه نوآوری هایی در سیستم تشخیص موانع مویک 3 نسبت به نسل قبلی مشاهده می شود؟

مویک 3 می تواند موانع را در همه جهات با دقت بسیار بالایی تشخیص دهد. چندین حسگر با محدوده تشخیص فراتر به Mavic 3 کمک می کنند تا زودتر به موانع واکنش نشان دهد. در محیطی با نور خوب، کوادکوپتر مویک 3 می‌تواند سریع‌تر و روان‌تر از موانع دوری کند و عکس‌هایی با ثبات بگیرد، حتی زمانی که به پهلو یا عقب پرواز می‌کند.

Active Track 5.0 چه تغیراتی نسبت به نسل قبلی دارد؟

ActiveTrack5.0 سوژه ها را بدون توجه به اینکه پهپاد در حال حرکت به جلو، عقب، چپ یا راست است، ردیابی می کند. ActiveTrack 5.0 همراه با جدیدترین فناوری تشخیص سوژه، از چندین حسگر بینایی به طور همزمان برای تشخیص یک سوژه، متمایز کردن آن از سایر اشیاء و ثابت کردن سوژه در تصویر استفاده می کند. مویک 3 قادر است در تمام جهات ردیابی کند و به آرامی زوایای ردیابی را برای نتایج طبیعی تر تنظیم کند. به لطف الگوریتم‌های جدید تشخیص محیط و سوژه، Mavic 3 زودتر به حرکات سوژه و تغیر موقعیت های آن واکنش نشان می‌دهد و یک مسیر ردیابی بهینه را از قبل برنامه‌ریزی می‌کند تا فیلمی نرم و پایدار ثبت کند.

چه نوآوری هایی در عملکرد بازگشت مویک 3 به خانه بهبود یافته است؟

مویک 3 هنگام پرواز از محیط اطراف نقشه هایی تهیه می کند که پس از بررسی این نقشه ها یک مسیر بازگشت امن و کاملا کم مصرف را برای بازگشت به خانه انتخاب می کند.

چگونه از شارژر قابل حمل DJI 65W استفاده کنم؟

شارژر قابل حمل DJI 65W با یک کابل USB-C 65 واتی برای شارژ باتری Mavic 3 ارائه می شود. با اتصال USB-A بیشتر و کابل داده USB-C موجود در باکس بسته بندی محصول، کنترل از راه دور نیز می تواند همزمان شارژ شود. توصیه می کنیم از یک کابل USB-C استاندارد برای شارژ باتری هوشمند پرواز مویک 3 استفاده کنید.

چقدر طول می کشد تا باتری هوشمند پرواز مویک 3 به طور کامل شارژ شود؟

هنگام استفاده از شارژر قابل حمل DJI 65W، تقریبا 96 دقیقه طول می کشد تا باتری به صورت کامل شارژ شود.

مهمترین ویژگی های کیف حمل مویک 3 چیست؟

کیف حمل و نقل قابل تبدیل دی جی ای را می توان به عنوان یک کیف شانه ای و کوله پشتی برای رفع نیازهای مختلف کاربران هنگام حرکت استفاده کرد.
ساختار و پیکربندی کیف شانه به گونه ای است که فضای کافی برای نگهداری مویک 3 و تمامی لوازم جانبی و مورد نیاز برای پرواز را فراهم می آورد. همچنین به شما فرصت می دهد تا خیلی راحت به پهپاد و اقلام همراه آن دسترسی پیدا کنید.

آیا می توان از شارژرهای دیگر با پورت USB-C برای شارژ باتری مویک 3 استفاده کرد؟

بله. برای شارژ کارآمد، توصیه می کنیم از شارژر قابل حمل DJI 65W استفاده کنید. از شارژرهای دیگر با توان 60 وات و بیشتر که از پروتکل PPS/PD پشتیبانی می کنند نیز می توان استفاده کرد.

logo.djiland

 

دی جی آی لند
نمایندگی DJI

دی جی آی لند نمایندگی و مرکز فروش تخصصی محصولات DJI با ارزانترین قیمت در ایران به همراه قطعات و لوازم یدکی همراه با آموزش ها و خدمات پس از فروش

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *