جعبه گشایی اوزمو موبایل 5 و امکانات جدید

جعبه گشایی اوزمو موبایل 5 و ویژگی های جدید

جعبه گشایی گیمبال موبایل DJI OM 5

ما در حال بازگشایی گیمبال جدید دی جی ای اوزمو موبایل 5 هستیم. این گیمبال سبک وزن و دستی گوشی هوشمند دارای یک میله داخلی اکستنشن یکپارچه و عملکردهای متعددی است که با آن می توانید از پتانسیل کامل گوشی هوشمند خود استفاده کنید. از سلفی‌های بی‌عیب و نقص، ویدیوهای فوق‌العاده پایدار، ردیابی خودکار و حتی ویژگی جدید ShotGuides (راهنمای ضبط) که نکات خلاقانه و پس‌پردازش خودکار را در اختیار شما قرار می‌دهد، لذت ببرید. با DJI OM 5 شما این توانایی را کسب می کنید تا بر هر ضبطی مسلط شوید.

در این مقاله، ما اوزمو موبایل 5 را باز می‌کنیم، و تمامی اقلام همراه آن را به شما نشان می دهیم، و برخی از ویژگی‌های هوشمند و آپشن های مهم که آن را به تثبیت‌کننده نهایی گوشی‌های هوشمند تبدیل می‌کند، بررسی می‌کنیم. نسبت به نسخه‌های قبلی بسیار بهبود یافته است، از جمله دو گزینه رنگی فوق‌العاده، یک میله داخلی اکستنشن، و ویژگی‌های هوشمند جدید که گرفتن فیلم‌های خیره‌کننده را آسان‌تر از همیشه می‌کنند. با این گیمبال سبک و کاربردی تلفن های هوشمند می توانید به طور کامل بر تصویر برداری و فیلم برداری مسلط شوید.

1. اوزمو موبایل 5: محتویات بسته بندی

DJI OM 5 همه چیزهایی که برای تسلط بر فیلم برداری و تصویر برداری نیاز دارید را در اختیار شما قرار می دهد. در اینجا یک لیست کامل از تمام اجزای ازمو موبایل 5 موجود است.

dji om 5 unboxing djiland com bdji om 5 unboxing djiland com c e1636032644531

باکس محصول شامل ازومو موبایل 5 و همچنین گیره مغناطیسی تلفن همراه است که با آن می توانید گوشی هوشمند خود را در کمترین زمان ممکن به دستگاه متصل کنید. همچنین یک سیم برق، یک کیسه ذخیره سازی، یک بند مچی و یک پایه دستی نیز وجود دارد. این کار باعث می شود که به راحتی گیمبال را در دست بگیرید یا پایین بیاورید.

dji om 5 unboxing djiland com d

برای ولاگرها و سایر افرادی که برای آنها مهم است که در هر محیطی نور مناسبی دریافت کنند، گیره تلفن همراه جدید DJI OM (با نور اضافی یکپارچه) نیز وجود دارد. این به صورت جداگانه موجود است. این لوازم جانبی بسیار کاربردی به سرعت متصل می شود و طیف وسیعی از گزینه های دمای رنگ و روشنایی را برای نورپردازی سریع، آسان و قابل اطمینان در هر کجا که می روید ارائه می دهد.

dji om 5 unboxing djiland com edji om 5 unboxing djiland com r

2. بیایید نگاه دقیق تری بیندازیم

دو گزینه رنگی زیبا

گیمبال DJI OM 5 در دو رنگ شیک موجود است. خاکستری کلاسیک با الهام از معماری یونانی ظاهری کلاسیک ارائه می دهد. برای خلاقیت بیشتر، رنگ سفید غروب آفتاب نیز وجود دارد که نشان دهنده رنگ های ملایم و ظریف غروب خورشید است.

dji om 5 unboxing djiland com f

طراحی مغناطیسی

DJI OM 5 دارای طراحی مغناطیسی کاربردی است. به این ترتیب، بدون نیاز به بالانس یا کالیبره شدن گیمبال، می‌توانید یک گوشی هوشمند را به سرعت و به راحتی وصل کنید. این بدان معناست که می توانید گوشی خود را به برق وصل کنید و ویدیوهای خلاقانه فوق العاده پایدار را در چند ثانیه ضبط کنید.

dji om 5 unboxing djiland com gdji om 5 unboxing djiland com h

طراحی تاشو و خوش دست

اوزمو موبایل 5 دارای طراحی شیک و بهبود یافته ای است که آن را حتی از هر نسخه قبلی خوش دست تر می کند. نه تنها به راحتی در دست می‌نشیند، بلکه می‌توان آن را به راحتی در یک کیف یا حتی در جیب شلوار قرار داد و در هر ماجراجویی با خود برد.

dji om 5 unboxing djiland com j dji om 5 unboxing djiland com k

میله توسعه یکپارچه

برای اولین بار در گیمبال های تلفن هوشمند شرکت DJI اوزمو موبایل 5 دارای یک میله توسعه یکپارچه است که می تواند تا 215 میلی متر افزایش یابد و زوایای عکاسی را پویاتر کند.

dji om 5 unboxing djiland com l

dji om 5 unboxing djiland com m

مقایسه اوزمو موبایل 5 با اوزمو موبایل 4

گیمبال اوزمو موبایل 5 در رنگ جدید Sunset White موجود است. یعنی اوزمو موبایل 5 یک ویژگی اضافی در اختیار شما قرار می دهد و گزینه های بیشتر تا بتوانید گیمبال را با رنگ لباس خود ست کنید. در حدود 290 گرم، OM 5 نیز به طور قابل توجهی سبک تر از مدل قبلی خود است و بنابراین می توان آن را به راحتی در هر جایی برد. و برای اولین بار در گیمبال گوشی هوشمند DJI، یک میله داخلی تعبیه شده است که زوایای عکاسی انعطاف پذیرتری را ارائه می دهد و سلفی بهتری را تضمین می کند.

dji om 5 unboxing djiland com n
dji om 5 unboxing djiland com v

راهنمای تصویر برداری یا ShotGuides

یکی از مهم ترین پیشرفت ها برای لرزشگیر اوزمو موبایل 5، ویژگی ShotGuides است. این ویژگی هوشمند به‌طور خودکار محیط اطراف شما را شناسایی می‌کند و نکات مفید و الگوهای خلاقانه‌ای را جهت ثبت بهترین تصاویر توصیه می‌کند که حتی مبتدیان نیز می‌توانند از آنها برای دستیابی به نتایج حرفه‌ای و نفس‌گیر استفاده کنند.

dji om 5 unboxing djiland com

عملکرد سیستم تثبیت کننده بسیار عالی است

DJI OM 5 در هسته خود یک تثبیت کننده گوشی هوشمند است. این به این معنی است که فناوری قدرتمندی را برای تثبیت حرکات شما ارائه می‌کند و امکان ثبت ویدیویی فوق‌العاده روان را فراهم می‌کند. موتورهای قدرتمند همراه با برخی از پیشرفته ترین الگوریتم های DJI به این معنی است که دیگر هرگز نگران لرزش های دست خود یا تلفن همراه نباشید.

dji om 5 unboxing djiland com z

ردیابی سوژه با جدیدترین نسخه Actvie Track 4.0

با ActiveTrack 4.0 جدید و بهبود یافته، اوزمو موبایل 5 ردیابی سوژه کاملاً قابل اعتمادی را ارائه می دهد. این نسخه به روز شده قابلیت تشخیص خوبی دارد و سرعت پاسخگویی آن بی نظیر است. حتی یک ویژگی جدید ردیابی خودکار چهره در حالت سلفی دارد. از حیوانات خانگی گرفته تا دوستان و خودتان، اسمو موبایل 5 فناوری ردیابی قابل اعتمادی را ارائه می دهد.

dji om 5 unboxing djiland com q

بهبود عملکردهای هوشمند گیمبال های اوزمو موبایل

بسیاری از ویژگی‌های هوشمندی که در اوزمو موبایل 4 وجود داشتند با OM 5 به‌روزرسانی و بهبود یافته‌اند. اینها شامل حالت های پانوراما برای ضبط های خلاقانه تر، حالت داستانی برای پردازش آسان پس از پردازش، DynamicZoom برای ضبط خلاقانه سینمایی و بسیاری موارد دیگر است.

dji om 5 unboxing djiland com w

خلاصه اوزمو موبایل 5

گیمبال اوزمو موبایل 5 با طراحی جدید شیک و یکی از قدرتمندترین فناوری‌هایی که تا به حال در تثبیت کننده های گوشی‌های هوشمند یافت شده است، بهترین راه برای ثبت هر لحظه و اشتراک‌گذاری آن در رسانه‌های اجتماعی است. اتصال مغناطیسی عملکرد را بسیار راحت و آسان می کند و عملکردهایی مانند میله توسعه داخلی و راهنماهای شات تضمین می کنند که به این زودی خلاقیت شما تمام نخواهد شد. جهت خرید گیمبال اوزمو موبایل 5 به فروشگاه دی جی آی لند مرکز خرید محصولات DJI مراجعه کنید.

logo.djiland

 

دی جی آی لند
نمایندگی DJI

دی جی آی لند نمایندگی و مرکز فروش تخصصی محصولات DJI با ارزانترین قیمت در ایران به همراه قطعات و لوازم یدکی همراه با آموزش ها و خدمات پس از فروش

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *