مینی اس ای نسخه ارزان تر مویک مینی اصلی

مینی اس ای می تواند نسخه ارزان تری از مویک مینی باشد

پهپاد DJI Mini SE نسخه ارزان تر مویک مینی اصلی است!

چند وقتی است که اطلاعاتی از یک پهپاد مینی کمپانی DJI به بیرون درز پیدا کرده است. نشت جدید نشان می دهد که کمپانی قصد دارد تا نسخه ارزان تری از مویک مینی اصلی روانه بازار کند. به نظر می رسد یک نشت تماشایی والمارت یک پهپاد جدید مینی اس ای را فاش کرده است. اگرچه این کوادکوپتر مبتدی به طرز مشکوکی شبیه نسخه اصلی مویک مینی با چند تغییر است. DJI هنوز هیچ اشاره رسمی به DJI Mini SE نکرده است، بنابراین ما هنوز نمی دانیم که آیا فروش آن در سطح جهانی انجام می شود و هزینه آن چقدر است. اما افشاگر مشهور محصولات دی جی آی یعنی OsitaLV پیشنهاد کرده است که می تواند مقرون به صرفه ترین پهپاد DJI باشد.

pi2hmqX4nryi6JWVsTZqvT 1024 80

مشخصات محدود موجود در فهرست Walmart نشان می دهد که DJI Mini SE تقریباً مشابه DJI Mavic Mini است، که پیش از DJI Mini 2 ، مبتدی ترین و ارزان ترین پهپاد فعلی این شرکت بود. اما عکس ها یک کنترلر متفاوت را نشان می دهند ، که مدل RC-N1 همراه با موارد مشابه DJI Air 2S است. اینها بهترین هواپیماهای بدون سرنشین هستند که می توانید در حال حاضر خریداری کنید. به نظر می رسد DJI Mini SE با Mavic Mini یکسان است ، با سنسور 12 مگاپیکسل 1/2.3 اینچ که می تواند ویدئوی 2.7K ، گیمبال سه محوره و حداکثر 30 دقیقه پرواز را ضبط کند.

به نظر می رسد که کنترلر جدید نیز بر محدوده آن تأثیر نگذاشته است، زیرا عکس بسته بندی آن نشان می دهد که می توانید حداکثر 2.5 کیلومتر با آن پرواز کنید. این حدود نیمی از برد DJI Mini 2 است. در حالی که فهرست Walmart نشان می دهد که DJI Mini SE دارای حالتهای معمول QuickShot ، مانند Helix و Rocket ، برای انجام حرکتهای خودکار پرواز است ، اما نمی گوید مینی SE دارای قدرت ردیابی سوژه است یا خیر. اینکه مینی اس ای بتواند از برخورد با موانع جلوگیری کند بعید به نظر می رسد، چرا که نسخه پیشرفته تر این کمپانی یعنی مینی 2 فاقد این ویژگی می باشد. 

فهرست والمارت در رابطه با قیمت محصول چیزی نمی گوید، اما اگر شایعات درست باشد به احتمال زیاد ارزان ترین پهپاد DJI تا به امروز می باشد. علاقمندان به خرید پهپاد اگر به دنبال یک کوادکوپتر ارزان قیمت با چنین قابلیت هایی هستید همچنان منتظر مینی اس ای باشید و خبرهای آن را از دی جی آی لند دنبال کنید.

logo.djiland

 

دی جی آی لند
نمایندگی DJI

دی جی آی لند نمایندگی و مرکز فروش تخصصی محصولات DJI با ارزانترین قیمت در ایران به همراه قطعات و لوازم یدکی همراه با آموزش ها و خدمات پس از فروش

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *