DJI پهپاد مینی 2 خود را با کنترلر هوشمند سازگار می کند

dji مویک مینی 2 را با کنترل هوشمند سازگار می کند

مویک مینی 2 با کنترلر هوشمند DJI سازگار می شود

اخیرا شایعات زیادی مبنی بر انتشار پهپاد کوچک مینی اس ای و همچنین کوادکوپتر مویک 3 پرو وجود دارد که علاقمندان را مشتاق به معرفی این محصول کرده است. در این میان که شما درگیر شایعات این دو محصول حرفه ای بوده اید، DJI کوادکوپتر مویک مینی 2 خود را به کنترلرهوشمند سازگار کرده تا بتوانید یک پرواز عالی و بسیار حرفه ای را تجربه کنید. اکنون می توانید کوادکوپتر مینی 2 خود را با کنترلر هوشمند DJI پرواز دهید.

DJI Mini 2 Smart Controller

در یک به روزرسانی مهم که یک شبه اتفاق افتاده است، DJI هواپیمای بدون سرنشین زیر 250 گرمی خود یعنی DJI Mini 2 را با صفحه نمایش فوق العاده روشن Smart Controller خود سازگار کرده است. و این برای کسانی که مینی 2 را به عنوان هواپیمای بدون سرنشین دوم یا جایگزینی دارند و می خواهند هنگام حمل و بسته بندی تعداد و وزن پهپادهای خود را به حداقل برسانند بسیار مفید است.

از آنجایی که مینی 2 و اسمارت کنترلر DJI هر دو از قابلیت OcuSync پشتیبانی می کنند، سازگاری آنها مسئله پیچیده ای نیست. و تمامی کاربران چنین ابرازی را داشته اند که DJI مینی پهپاد حرفه ای خود را با این کنترلر هوشمند سازگار کند. و البته از ابتدا که DJI این محصول حرفه ای خود را روانه بازار کرده است این امیدواری را به کاربران داده است که در آینده بروزرسانی های مهمی را برای این هلی شات در نظر می گیرد.

ما در آن زمان متذکر شدیم که ، در هر صورت، این کوادکوپترهای DJI که به تازگی منتشر شده اند بلافاصله پشتیبانی هوشمند کنترل کننده را دریافت نمی کنند. به دنبال مویک ایر 2 ، پیش بینی می کردیم که Mini 2 فقط در حدود ماه مه یا ژوئن پشتیبانی از Smart Controller را دریافت کند. و مطمئناً ، در بروزرسانی میان افزار v01.03.0000 ، که در 16 ژوئن منتشر شد ، DJI سازگاری را اعلام کرده است.

بنابراین ، اگر شما از آن دسته افرادی هستید که بخاطر این مشکل عدم سازگاری از خرید مویک مینی 2 منصرف شده اید، اکنون زمان مناسبی است که یکی از پهپادهای Mini 2 را خریداری کنید.

توجه داشته باشید که قبل از اتصال به Smart Controller ، باید سیستم عامل پهپاد خود را به آخرین نسخه انتقال دهید. همچنین مطمئن شوید که Smart Controller شما از فریمور v01.01.00.58 یا بالاتر نیز استفاده می کند و سپس پهپاد را به آن متصل کنید.

logo.djiland

 

دی جی آی لند
نمایندگی DJI

دی جی آی لند نمایندگی و مرکز فروش تخصصی محصولات DJI با ارزانترین قیمت در ایران به همراه قطعات و لوازم یدکی همراه با آموزش ها و خدمات پس از فروش

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *