قیمت پهپاد مینی اس ای - پهپاد 299 دلاری Mini SE

مینی اس ای پهپاد 299 دلاری DJI

مینی اس ای به لطف بعضی استراتژی های اپل می تواند یک پهپاد 299 دلاری باشد

DJI ممکن است در حال آماده سازی مقرون به صرفه ترین پهپاد خود یعنی مینی اس ای 299 دلاری باشد. همانطور که انتظار داشتید ، با توجه به شایعات، این پیشرفته ترین یا با توانایی ترین پهپاد در بازار نخواهد بود. با این حال همه علائم نشان می دهد که بر اساس برخی از فن آوری ها قابل اعتماد و آشنا است.

DJI Mini SE djiland com a

ارزانترین مدل DJI در حال حاضر مویک مینی 2 است که 449 دلار قیمت دارد. این وعده حداکثر 31 دقیقه زمان پرواز ، یک دوربین 4K سوار بر یک گیمبال 3 محوره و بیش از 6.2 مایل برد بی سیم برای انتقال فیلم HD است.

با این حال به نظر می رسد DJI با مینی اس ای شایع شده ممکن است همانند اپل در حال حذف برگی از کتاب بازی باشد. مانند آیفون SE و Apple Watch SE ، به نظر می رسد که کوادکوپتر جدید برخی از فناوری های قدیمی و قبلی را بازیافت کرده تا به قیمت ارزان تر برسد. در این حالت ، محصول نهایی احتمالا مویک مینی باشد ، کوادکوپتر دوربین داری که به راحتی در کف دست جای می گیرد و برای اولین بار در اکتبر 2019 به فضا پرتاب شد.

سایت Dronedj ابتدا این شایع را با مقایسه مشخصات مینی اس ای با مویک مینی بررسی کرد. والمارت قیمت خرید این محصول را 299 دلار و به صرفه ترین پهپاد DJI آن را خطاب کرد. برخی کاربران توییتر این محصول را حداقل در چند فروشگاه واقعی مشاهده کرده اند.

با توجه به مشخصات موجود ، Mini SE تاشو است و وزن آن249 گرم است. این تا 30 دقیقه زمان پرواز را ارائه می دهد، و دارای یک سنسور 12 مگاپیکسلی است که می تواند فیلم 2.7K ضبط کند. همانند مویک مینی 2 دوربین بر روی یک گیمبال 3 محوره نصب شده است. با وجود قابلیت ارسال فیلم تا محدوده 2.5 مایل به صورت HD تاخیر بسیار کم به نظر می رسد. این می تواند نشان دهنده این باشد که مینی اس ای به جای Ocusync جدیدتر، از سیستم بی سیم قدیمی این شرکت استفاده می کند.

DJI Mini SE djiland com b

با این وجود، ایده ساخت یک کوادکوپتر DJI جدید – به جای مدل نوسازی شده – با قیمت کمتر از 300 دلار بسیار جذاب است، خصوصاً با توجه به اینکه تجربه کلی آن توسط نرم افزار هدایت می شود. اگرچه ممکن است Mavic Mini توانمندترین هواپیمای بدون سرنشین موجود در بازار نبوده ، اما این یک پایه محکم است که می تواند یک گزینه مقرون به صرفه بسازد و همچنین به DJI اجازه می دهد تا با برخی از رقبای ارزان تر که از مارک های کمتر شناخته شده در دسترس است رقابت کند. تاریخ دقیق انتشار این محصول مشخص نیست اما لیست های Walmart حاکی از آن است که کوادکوپتر در آینده نزدیک عرضه می شود. سایر اخبار کوادکوپتر مینی اس ای را از دی جی آی لند دنبال کنید.

logo.djiland

 

دی جی آی لند
نمایندگی DJI

دی جی آی لند نمایندگی و مرکز فروش تخصصی محصولات DJI با ارزانترین قیمت در ایران به همراه قطعات و لوازم یدکی همراه با آموزش ها و خدمات پس از فروش

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *