شایعات پهپاد مینی اس ای - تاریخ انتشار و قیمت احتمالی Mini SE

اخبار مینی اس ای – قیمت، تاریخ انتشار و مشخصات اصلی

DJI به زودی از پهپاد میان رده مینی اس ای رونمایی می کند

از آنجایی که با ورود کوادکوپترهایی نظیر هابسان مینی پرو و فیمی ایکس 8 پرو رقابت در میان پهپادهای مینی موجود در بازار حساس شده کمپانی DJI هم مجبور شده تا مدل دیگری از این پرنده های کوچک خود را روانه بازار کند. DJI Mini SE پهپاد جدید دی جی ای است که قصد دارد در آینده نزدیک آن را روانه بازار کند. پهپادی که به احتمال زیاد مقرون به صرفه ترین پهپاد موجود در بازار جهانی می باشد. ما تکنولوژی جدیدی را در این محصول یافت نکرده ایم، به طور کلی در تمامی زمینه ها مانند مویک مینی عمل می کند با این تفاوت که گفته می شود با قیمت پایین تر از 399 دلار مویک مینی عرضه می شود.

drone DJI MINI SE 1024x768 1

مهمترین تغیرات مینی اس ای نسبت به مویک مینی کدامند

از مهمترین تغیرات این کوادکوپتر می توان به سنسور عکسبرداری آن اشاره کرده که دارای یک سنسور CMOS 1/2.3 اینچ با کیفیت تصویر برداری 12 مگاپیکسل و فیلم های 2.7K می باشد. Mini SE با وزن 249 گرم همچنان وزن جادویی مویک مینی را حفظ می کند و از همان ساختار تاشو و قابل حمل بهره می برد. هر چند DJI هیچ اشاره رسمی به این محصول شایع شده خود نکرده ولی گمانه زنی ها نشان دهنده آن است که یک هواپیمای جدید همانند مویک مینی و البته با قیمت کمتر به بازار می آید تا بتواند DJI را برنده رقابت مینی پهپادها کند.

در یک تصویر از مهمترین قابلیت های این پرنده که در فضای مجازی درز پیدا کرده، ما متوجه ویژگی هایی نظیر 4 کیلومتر محدوده پرواز، داده های GPS، قابلیت بازگشت به خانه، پروازهای 30 دقیقه ای و بسیاری از موارد مهم آن شده ایم که نشان می دهد تفاوت چشمگیری با Mavic Mini ندارد ولی می تواند یک مدل جدید و مقرون به صرفه برای علاقمندانی باشد که در جستجوی یک پهپاد ارزان قیمت و البته پرکاربرد بوده اند.

ما از تاریخ انتشار دقیق این کوادکوپتر اطلاعی نداریم، ولی با توجه به رخدادها و خبرهایی که مشاهده کرده ایم، احتمال می رود در چند روز آینده کمپانی این محصول حرفه ای خود را روانه بازار کند. کاربرانی که مشتاق خبرهای بیشتر از این محصول هستند دی جی آی لند را دنبال کنند که اطلاعات بیتشری از DJI Mini SE را در اختیار علاقمندان قرار می دهد.

logo.djiland

 

دی جی آی لند
نمایندگی DJI

دی جی آی لند نمایندگی و مرکز فروش تخصصی محصولات DJI با ارزانترین قیمت در ایران به همراه قطعات و لوازم یدکی همراه با آموزش ها و خدمات پس از فروش

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *