10 top feautres der inspire 2 - ده ویژگی برتر اینسپایر 2 - djiland-com-

ده ویژگی برتر اینسپایر 2

10 ویژگی برتر پهپاد اینسپایر 2

پهپاد حرفه ای اینسپایر 2 پر از قابلیت ها و امکانات جدید است که می توانیم یک رمان درباره آن بنویسیم. از آنجا که این کمی طولانی تر است ، ما لیستی از مهمترین تغییرات را برای شما جمع آوری کرده ایم. خودتان بخوانید کدام قابلیت ها کوادکوپتر Inspire 2 را به یک مدل هوشمندانه نسل بعد تبدیل می کنند. در این مقاله شما می توانید 10 ویژگی برتر اینسپایر 2 را بشناسید، قابلیت هایی که DJI را وادار به عرضه یک نسخه جدید از پهپادهای اینسپایر کند.

10 top feautres der inspire 2 ده ویژگی برتر اینسپایر 2 djiland com b

1. قابلیت CineCore 2.0

دی جی آی اینسپایر 2 کیفیت فیلم را در بالاترین سطح ارائه می دهد. با تشکر از مجوز اختیاری Cinema DNG، می توانید فیلم ها را با کیفیت 5.2K و سرعت 30 فریم بر ثانیه ضبط کنید. این بدان معناست که شما حتی اگر در حال ویرایش هستید باز هم می توانید فیلم های 4K در مرحله پس از تولید ایجاد کنید. Apple ProRes 422 نیز پشتیبانی می شود. با تشکر از CineCore 2.0 اکنون می توانید با H.265 کدگذاری کنید – یک کدک ویدئویی بسیار کارآمد که دارای وضوح بالا است و هنوز هم فایل هایی را تولید می کند که حجم زیادی ندارند.

10 top feautres der inspire 2 ده ویژگی برتر اینسپایر 2 djiland com c

2. اینسپایر 2 از دوربین های زنوس X4s، X5s و X7s پشتیبانی میکند

این دو مدل دوربین مشخصات فوق العاده چشمگیری دارند. X4S دارای یک سنسور 1 اینچ ، 20 مگاپیکسلی و X5S یک سنسور میکرو چهار سوم 20.8 مگاپیکسلی با دامنه ایزو 100 تا 25600 است. (توجه: Apple ProRes و CinemaDNG برای X4S در دسترس نیستند X5S مدل مناسبی برای شماست.)

3. قابلیت نصب دوربین دوم بر روی اینسپایر 2

یکی از دیگر ویژگی هایی که در Inspire 2 جلب توجه می کند، امکان نصب دوربین دوم بر روی این پرنده می باشد. موردی که در اینسپایر پرو به آن دسترسی نداشته اید. این برای مواردی که کوادکوپتر از شما دور باشد بسیار مفید می باشد. به خصوص اگر جهت دوربین رو به جلو نباشد و دید شما را نسبت به مکان پرواز و خطرات آن کاهش می دهد. این دوربین کمکی جهت گیری سریع را برای شما فراهم می کند.

10 top feautres der inspire 2 ده ویژگی برتر اینسپایر 2 djiland com d

4. سنسور تشخیص موانع در اینسپایر 2

چهارمین ویژگی برتر Inspire 2 قابلیت تشخیص موانع از فاصله حدود30 متر می باشد که یک ویژگی بزرگ برای آن به حساب می آید. برد سنسورهای تشخیص موانع رو به جلو 30 متر است و به هواپیمای اینسپایر 2 اجازه می دهد موانع را ثبت کند، حتی اگر با سرعت 54 کیلومتر در ساعت حرکت کند. علاوه بر این، سیستم مادون قرمز رو به بالا وضعیت بالای پهپاد را تا فاصله حداکثر 4 متر اسکن می کند. این سنسورهای مادون قرمز رو به بالا برای پرواز در داخل منزل یا زیر پل ها مفید می باشند. DJI Inspire 2 همچنین دارای تشخیص موانع است، که اشیاء موجود در زیر پهپاد را تشخیص می دهد و یک حالت شناور دقیق برای محیط هایی که GPS کار نمی کند ، دارد.

10 top feautres der inspire 2 ده ویژگی برتر اینسپایر 2 djiland com e

5. اینسپایر 2 به حالت های پرواز هوشمندانه زیادی مجهز شده

پنجمین ویژگی برتر اینسپایر 2 حالت های پرواز هوشمند آن می باشد که از مهمترین آنها می توان به حالت Spotlight Pro اشاره کرد. Spotlight Pro یک حالت ردیابی قدرتمند است که به هر خلبان امکان ضبط عکسهای پیچیده و چشمگیر را می دهد. این حالت با استفاده از الگوریتم های پیشرفته بصری هدف خود را در طول پرواز تعقیب می کند، مهم نیست که Inspire 2 در چه جهتی پرواز می کند، خلبان همیشه قادر به گرفتن عکس های باورنکردنی است که قبلاً به یک تصویربردار دیگر احتیاج داشت. اگر قرار است گیمبال به حداکثر چرخش خود برسد ، اینسپایر 2 بدون تأثیر بر کنترل پرواز یا ضبط ، در جهت مناسب می چرخد ​​تا از این طریق به گیمبال اجازه آزادی عمل مناسب را بدهد.

10 top feautres der inspire 2 ده ویژگی برتر اینسپایر 2 djiland com a

این مد پروازی دارای دو حالت ضبط سریع و حالت ترکیبی است. در حالت سریع ، یک شی انتخاب می شود تا ردیابی را شروع کند. در حالت ترکیبی، شما می توانید سوژه و مسیری که باید کوادکوپتر پرواز کند را انتخاب کنید. هنگامی که هدف در موقعیت از پیش تعیین شده قرار دارد، کافیست میانبر را فشار دهید تا ردیابی آغاز شود. هنگام ضبط می توان گیمبال را تنظیم کرد. Spotlight Pro در مدهای پروازی TapFly ، Waypoint و Point-of-Interest در دسترس است.

6. سیستم انتقال فیلم و کنترل پرواز برای اینسپایر 2 بهینه شد

مشابه فانتوم 4 پرو وی 2 می توانید از 2.4 تا 5.8 گیگاهرتز به عنوان فرکانس انتقال کوادکوپتر اینسپایر 2 انتخاب کنید تا از تداخل احتمالی جلوگیری کنید. حداکثر برد 7 کیلومتر است. Inspire 2 همچنین حالت FPV بهبود یافته ای دارد که می تواند فیلم ها را با کیفیت 1080P /50fps و 720p/60fps منتقل کند.

7. عملکرد پرواز برای اینسپایر 2 بهبود یافت

هفتمین ویژگی برتر اینسپایر 2 عملکرد پرواز این کوادکوپتر می باشد که DJI با افزایش سرعت و زمان پرواز آن را بهبود بخشیده است. این کوادکوپتر با حداکثر سرعت 94 کیلومتر در ساعت هنگام پرواز مستقیم به جلو و 108 کیلومتر در ساعت هنگام پایین آمدن سرعت فوق العاده ای دارد. ما همچنین در باتری ها نیز پیشرفت هایی مشاهده می کنیم. باتری های Inspire 2 مجهز به سیستم گرمایش خودکار هستند که امکان پرواز در دمای کمتر از منفی 20 درجه سانتیگراد را فراهم می کند. در شرایط بهینه، پهپاد در صورت حمل دوربین Zenmuse X5S می تواند 25 دقیقه به صورت مداوم پرواز کند.

8. راه اندازی سریع برای سهولت در استفاده

هشتمین ویژگی برتر اینسپایر 2 هم سرعت راه اندازی و آماده به کار آن می باشد. اکنون می توانید با 5 بار فشار دادن دکمه روشن/ خاموش حالت سفر (برای حمل و نقل آسان) را فعال کنید. جعبه حمل و نقل جدید به شما امکان می دهد همه چیز را به راحتی ذخیره کنید: کوادکوپتر، ایستگاه شارژ ، گیمبال و دوربین. در هنگام کار باتری های دوتایی قابل تعویض هستند. تا زمانی که شما یکی یکی باتری ها را تعویض می کنید نیازی به راه اندازی مجدد دستگاه نمی باشد.

10 top feautres der inspire 2 ده ویژگی برتر اینسپایر 2 djiland com f

9. اینسپایر 2 حتی مطمئن تر از گذشته

DJI می گوید ما پهپادهای خود را به اجزای ایمن در نقاط حساس مجهز می کنیم که در صورت خرابی هر ماژول نسخه های جایگزین می توانند سرویس را بر عهده بگیرند تا امنیت پرواز حفظ شود. اگر به عنوان مثال فشارسنج ، قطب نما یا واحد اندازه گیری اینرسی در حین پرواز از کار بیفتد، یک دستگاه جایگزین بلافاصله عملکرد را بر عهده می گیرد تا هواپیمای بدون سرنشین شما خراب نشود.

10. پشتیبانی از طیف وسیعی از لوازم جانبی

دهمین ویژگی برتر این کوادکوپتر DJI یعنی Inspire 2 هم سازگاری آن با لوازم جانبی گسترده برای ارتقاع سطح کاربردهای خود می باشد. از جلمه این لوازم می توان به ایستگاه شارژ 8 کاناله آن اشاره کرد که می تواند تا 8 عدد باتری پرواز اینسپایر 2 را به صورت همزمان شارژ کند. از دیگر لوازم جانبی که به صورت جداگانه می توان آنها را خریداری کرد، می توان به ProRes برای ضبط های CineCore 2.1 در قالب های مختلف، ماژول کنترل فوکوس برای دوربین های X4s، X5s و X7s، و نمایشگر پیشرفته کریستال اشاره کرد.

logo.djiland

 

دی جی آی لند
نمایندگی DJI

دی جی آی لند نمایندگی و مرکز فروش تخصصی محصولات DJI با ارزانترین قیمت در ایران به همراه قطعات و لوازم یدکی همراه با آموزش ها و خدمات پس از فروش

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *