dji air 2s

هر آنچه باید درباره مویک ایر 2 اس بدانید!

تاریخ انتشار، قیمت، مشخصات فنی و هر آنچه باید در باره DJI Air 2S باید بدانید!

DJI که امروزه در بند تحریم های اقتصادی آمریکا به سر می برد، قصد دارد که در چند روز آینده هلی شات مویک ایر 2 اس را روانه بازار کند. نسخه جدید مویک ایر 2 که در سال 2020 با امکانات و تکنولوژی های جدیدی از جمله فیلم های 4K با سرعت 60 فریم بر ثانیه و پروازهای 34 دقیقه عرضه شد. اما اکنون دی جی آی قصد دارد تا نسخه جدیدی از این مولتی روتور را به بازار عرضه کند و همانند مینی 2 که نام تجاری مویک را برای آن حذف کرده، دیگر خبری از نام تجاری مویک برای ایر 2 اس هم نیست. و این  احتمال وجود دارد که DJI به کلی از خط تولید مویک خارج شود.

EqSn5LiJF3MXoGDpdEDdrg 970 80

اما محصول جدید DJI Air 2S با چه امکاناتی مجهز می شود؟

اگر شایعات درست باشد، هواپیمای جدید می تواند هیجان انگیز ترین کوادکوپتر سال باشد. مطمئنا DJI قصد دارد تا اشکالات نسخه قبلی را برطرف کند و حتی چندین تکنولوژی جدید از جمله تصاویر واضح تر، ارسال سریعتر و بسیاری امکانات دیگر را برای فیلمبرداری و پرواز راحت تر به این محصول خود بیفزاید. مواردی که قبلا در لیست FCC که DJI منتشر کرده بود مشاهده کرده ایم.

تاریخ انتشار و قیمت هلی شات مویک ایر 2 اس

به نظر می رسد که نیاز نیست زیاد منتظر این محصول بمانیم، چون DJI رویداد رسمی را اعلام کرده که قرار است در روز پنج شنبه 15 آوریل برگزار شود و مطمئنا محصول جدید خود را هم در این رویداد معرفی می کند. همانطور که مشاهده می کنید قرار است این محصول در یک رویداد رسمی 15 آوریل معرفی شود، که به صورت زنده در یوتیوب پخش می شود. اگرچه کاملا قطعی نیست که DJI در این رویداد مویک ایر 2 اس را آشکار کند، اما ما چنین عقیده ای داریم که DJI در این رویداد به صورت رسمی این محصول را معرفی می کند و از آن پرده بر می دارد. از آنجایی که دی جی ای اخیرا هر یک سال یکبار محصولات خود را بروزرسانی می کند (مانند مویک مینی و مویک مینی 2) انتظار می رود که یک سال پس از Mavic Air 2 که در ماه آوریل سال گذشته به بازار عرضه شد نسخه جدید آن را هم عرضه کند.

درباره قیمت این محصول هم گمانه زنی هایی از 1299 دلار وجود دارد. یک کاربر آمریکایی با انتشار تصاویری از پک کمبو مویک ایر 2 اس ادعا می کند که این محصول جدید DJI را در قفسه های یک فروشگاه پهپاد در آمریکا مشاهده کرده که ظاهرا قیمت 1299 دلاری برای آن ذکر کرد است. و با توجه به تصاویر منتشر شده بسته کمبو مویک ایر 2 اس شامل دو عدد باتری پرواز، کیف شانه ای مخصوص حمل و نگهداری محصول، فیلترهای ND و لوازم بیشتر می باشد. درباره قیمت مدل اصلی مویک ایر 2 اس صحبت های زیادی وجود دارد، اما با وجود شایعاتی از سنسور 1 اینچی و قیمت 1299 دلار برای پک کمبو این احتمال وجود دارد که قیمت مدل اصلی حدود 30 درصد افزایش یابد.

W3mWnS5QheEP3de8GHPMrk 970 80

اطلاعات بیشتر از مویک ایر 2 اس

در حال حاضر شایعاتی از سنسور 1 اینچی برای مویک ایر 2 اس وجود دارد و از آنجایی که این محصول یک میان رده برای سایر پهپادهای مویک به حساب می آید با وجود این سنسور می تواند از این جایگاه کنده شود. البته همچنان باید منتظر بمانیم تا ببینم که آینده این محصول به سری مویک 2 نزدیک می شود یا نه. شاید قرار دادن تمامی امکانات و قابلیت های مویک 2 پرو در یک بسته کوچکتر و 600 گرمی امکان پذیر نباشد اما به احتمال فراوان توان مقابله با این پهپاد را دارد.

ما این متحوا را بروز می کنیم و اطلاعات تازه و دقیق تر را به آن اضاف می کنیم. دی جی آی لند را رصد کنید تا خبرهای جدید مربوط  به این محصول را دریافت کنید.

logo.djiland

 

دی جی آی لند
نمایندگی DJI

دی جی آی لند نمایندگی و مرکز فروش تخصصی محصولات DJI با ارزانترین قیمت در ایران به همراه قطعات و لوازم یدکی همراه با آموزش ها و خدمات پس از فروش

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *