بررسی ازمو پاکت 2: جعبه گشایی، ویژگی ها و قابلیت های مهم

بررسی ازمو پاکت 2: جعبه گشایی و مشخصات فنی

بررسی و جعبه گشایی گیمبال DJI Pocket 2

ازمو پاکت 2 جدیدترین دوربین از مینی دوربین های DJI است که تصاویری تثبیت شده از جادویی ترین لحظات زندگی را فراهم می کند. این بررسی DJI Pocket 2 ویژگی های جدیدی مانند عکس 64MP ، ویرایشگر AI و SoundTrack را معرفی می کند. به نظر شما DJI Osmo Pocket اصلی خوب بود؟ صبر کنید تا ببینید DJI Pocket 2 چه کاری می تواند انجام دهد. DJI Pocket 2: اقلام درون بسته بندی اوزمو پاکت 2 در دو پک کمبو و استاندارد عرضه می شود که پک کمبو این دستگاه شامل اقلام بیشتری می باشد. در جدول پایین ما هر دو مدل کمبو و استاندارد را به صورت کامل جعبه گشایی کرده ایم.

DJI Pocket standard combo 1 696x464 1

تجهیزات جانبی اوزمو پاکت 2 استاندارد ازمو پاکت 2 مدل کمبو
اوزمو پاکت 2 x 1 x 1
استیک کنترل x 1 x 1
کاور یا قاب محافظ x 1 x 1
سه پایه x 1 x 1
بند مچی x 1 x 1
ست استیکر x 1 x 1
آداپتور تلفن هوشمند x 1 x 1
آداپتور تلفن هوشمند (USB-C) x 1 x 1
کابل برق x 1 x 0
کابل شارژ نوع A-C x 0 x 1
میکروفون بی سیم x 0 x 1
میکروفون بی سیم ویند اسکرین x 0 x 1
دستگیره x 0 x 1
لنز زاویه باز x 0 x 1
سه پایه میکرو x 0 x 1

ویژگی های اوسمو پاکت 2

استریو DJI Matrix

این پیشرفت بزرگی نسبت به  DJI Osmo Pocket اصلی می باشد. دی جی ای پاکت 2 دارای یک سیستم صوتی کاملاً جدید است که از فناوری استریو DJI Matrix بهره می برد. چهار میکروفون در دسته یا هندل دستگاه قرار گرفته اند تا کیفیت صدای بهتری را برای وبلاگ ها، فیلم ها و لحظات جادویی شما ارائه دهند. DJI Pocket 2 حتی می تواند هنگام ضبط صدا با صدای فراگیر نگه داشته شود ، به این معنی که می توانید همزمان فیلم و صدا را کاملاً شفاف ضبط کنید. اما این سیستم چگونه کار می کند؟ اوزمو پاکت 2 می تواند جهت صدا را با توجه به موقعیت دوربین با استفاده از SoundTrack تنظیم کند، بنابراین حتی در حین حرکت دوربین می توانید صدای واضح را دریافت کنید. این یک اضافه کوچک هوشمندانه است که تفاوت زیادی را برای وبلاگ نویسان، سازندگان محتوا و فیلمسازان ایجاد می کند.

mic 2 6 696x476 1

تصاویر با کیفیت 64 مگاپیکسل

بله درست شنیده اید دوربین اوزمو  پاکت 2 از عکس های نفس گیر 64 مگاپیکسلی پشتیبانی می کند که اطمینان می دهند محتوای شما همیشه بهترین است. با این سطح استثنایی کیفیت، همه دوستان و خانواده شما می توانند از آخرین ماجراهای شما شگفت زده شوند.

pocket 2 64MP photo 1536x768 1

بزرگنمایی 8 برابر

هنگام فعال کردن عکس 64 مگاپیکسلی، کاربران همچنین زوم 8 برابر باورنکردنی دریافت می کنند. این ویژگی عالی به شما امکان می دهد تمام جزئیات را از دور ضبط کنید. طبیعت و مناظر مورد علاقه شما هرگز به این زیبایی نبوده اند.

قابلیت Active Track 3.0

خواه در حال فیلمبرداری از یک vlog با دوستان خود باشید و یا در حال تعقیب توله سگ بازیگوش خود در ساحل هستید ، ActiveTrack 3.0 فیلم صافی ارائه می دهد که سوژه شما را به عنوان ستاره نمایش حفظ می کند. آخرین نسخه ActiveTrack برای تعقیب سوژه بهتر عمل می کند، به این معنی که دیگر هرگز یک عکس را از دست نخواهید داد.

DJI Pocekt 2 ActiveTrack 696x392 1

ویرایشگر هوش مصنوعی یا AI

تجربه ساخت کلیپ های پیشرفته و دیدنی را ندارید؟ جای نگرانی نیست، اوزمو پاکت 2 دارای یک ویرایشگر ویژه AI است که به طور خودکار کلیپ های فک را ایجاد می کند که از بهترین لحظات شما ساخته شده و موسیقی و انتقال های مناسب برای شما آسان است. این عملکرد هوشمندانه برای مواقعی که در سفر هستید و می خواهید کلیپ های جذاب خود را بدون زحمت ایجاد و به اشتراک بگذارید بسیار مناسب است.

اوزمو پاکت 2 بسیار کوچک

DJI Pocket 2 بهترین دوربین قابل حمل برای هر ماجراجویی است که شما برنامه ریزی کرده اید. درست در جیب شما قرار می گیرد، مناسب برای حمل هرجای دیگر و استفاده از آن در هر زمان. هنگامی که چمدان خود را برای سفر می بندید، به دنبال جایی برای اوسمو پاکت خود هستید؟ مشکلی نیست؛ ازمو پاکت 2 فضای کمتری اشغال می کند!

DJI Pocket 2 small camera 696x356 1

سنسور ارتقاع یافته

به سرعت یکی از جذاب ترین نسخه های دوربین اوزمو پاکت را مشاهده می کنید. دوربین جدید اوزمو پاکت دارای یک سنسور استثنایی 1/1.7 اینچی است. چرا اینقدر مهم است که شما می پرسید؟ خوب، سنسور بزرگتر به این معنی است که شما می توانید در شرایط کم نور عکسبرداری را ادامه دهید و همچنان نتایج چشمگیری بگیرید. از آواز خواندن در اطراف آتش اردوگاه با دوستان تا گشت و گذار در آسمان پر ستاره ، DJI Pocket 2 بهترین ابزار ایجاد محتوا برای هر زمان از روز است.

DJI Pocket 2 bigger sensor 696x378 1

دوربین تثبیت شده 3 محوره

DJI Pocket 2 دارای یک گیمبال 3 محوره است که تصاویر بسیار روان را تضمین می کند، حتی اگر در یک کنسرت سرگرم شوید یا از یک گشت شهری در یک کابین مخصوصاً دست انداز لذت ببرید. گیمبال موتوری تثبیت کننده سینمایی را فراهم می کند ، به این معنی که با عکس های خود به همان اندازه که دوست دارید خلاقیت به خرج دهید.

DJI Pocekt 2 gimbal

قبل از اینکه به سراغ ویژگی های بیشتر دوربین جیبی پاکت 2 برویم، یک ویژگی صوتی جذاب دیگر نیز وجود دارد که ارزش گفتن دارد. DJI Pocket 2 دارای عملکرد جدیدی برای بزرگنمایی صوتی است که هنگام بزرگنمایی هنگام فیلمبرداری، صدا را تنظیم می کند. این یک جلوه صوتی واقعاً چشمگیر و پویا ایجاد می کند که برای برجسته سازی موارد در فیلم شما مناسب است. اگر از یک آشپز در آشپزخانه فیلم می گیرید یا در یک کنسرت موسیقی شرکت می کنید ، Audio Zoom تمام تجربه فیلم سازی شما را هماهنگ می کند.

مدل استاندارد اوزمو پاکت 2 در مقایسه با ازمو پاکت 2 کمبو

در حالی که DJI Pocket 2 خود یک دوربین قدرتمند برای سازندگان محتوا است، مدل کمبو این لرزشگیر برای افزایش امکانات عکسبرداری برای وبلاگ نویسان و سازندگان حرفه ای طراحی شده است. دسته کوچک موسیقی جاز همه چیزهایی را که شما نیاز دارید در خود دارد، و هنگام خرید توجه کنید که این پک کمبو  به صرفه تر می باشد. بیایید نگاهی به برخی از چیزهای اضافی که در پک کمبو به مشتریان عرضه می شود بیندازیم. 

فرستنده میکروفون بی سیم DJI + وینداسکرین

مدل کمبو ازمو پاکت 2 با فرستنده میکروفون بی سیم و جلوپنجره ارائه می شود که صدای پویا حتی بهتری را برای حرفه ای هایی که نیاز به تنظیم کامل دارند فراهم می کند. این برای روزنامه نگاران، موسیقیدانان یا وبلاگ نویسان که می خواهند بهترین کیفیت صدا را در فیلم های خود داشته باشند بسیار مناسب است.

دستگیره 2 Do-It-All

دستگیره Do-It-All به گونه ای طراحی شده است که در هنگام تهیه Wi-FI داخلی، ماژول بلوتوث و همچنین آداپتور صوتی ، گیرنده میکروفن بی سیم و بلندگو ، به عنوان یک دسته الحاقی به شما کمک می کند.

لنز زاویه دید عریض

Wide-Angle Lens چشم انداز چشمگیری را فراهم می کند که برای بسته بندی در تمام جزئیات، مانند باغ گیاه شناسی یا یک شهربازی رنگارنگ مفید است.

سه پایه میکرو Tripod

این سه پایه تاشو به طور خاص برای DJI Pocket 2 طراحی شده است و حمل آن آسان است، و آن را برای پانوراما، خلاقیت های Timelapse یا سایر سناریوهایی که ثبات اضافی مزیت دارد ، ایده آل می کند.

DJI Care Refresh، طرح جامع حفاظت از محصول DJI، هم اکنون برای DJI Pocket 2 در دسترس است. با یک بار اضافی کم ، DJI Care Refresh 2 واحد جایگزین را در 1 سال فراهم می کند ، که حوادثی مانند آب و آسیب ضربه را پوشش می دهد. برنامه 2 ساله 3 واحد جایگزین را در 2 سال ارائه می دهد. سایر خدمات انحصاری DJI Care Refresh شامل خدمات گارانتی بین المللی، خدمات تلفنی VIP و ارسال رایگان است.

مشخصات کلی اوزمو پاکت 2

ابعاد 124.7×38.1×30 میلی متر
وزن 117 گرم
گیمبال سه محوره
محدوده قابل کنترل افقی: 230- تا 70+ درجه شیب: 100- تا 50+ درجه چرخشی: 45- تا 45+ درجه
حداکثر سرعت قابل کنترل 120° بر ثانیه
سنسور CMOS 1/1.7 اینچ با پیکسل های موثر 64 مگاپیکسل
لنز زاویه دید 90° با دیافراگم f/1.8 معادل قالب: 20 میلی متر
دامنه ایزو تصاویر: 100 تا 6400 برای تصاویر 16 مگاپیکسل 100 تا 3200 برای تصاویر 64 مگاپیکسل ویدئو: 100 تا 6400 اسلوموشن: 100 تا 3200

سرعت شاتر الکترونیکی

8-1/8000 s
حداکثر سایز تصاویر 9216×6912 پیکسل
حالت های عکاسی – تک شات – شمارش معکوس 3,5,7 … ثانیه – پانوراما 3×3 و 180 درجه
کیفیت ویدئو 4K – HD: 3840×2160 @ 24/25/30/48/50/60fps
2.7K: 2720×1530 @ 24/25/30/48/50/60fps
FHD: 1920×1080 @ 24/25/30/48/50/60fps
حالت های ویدئویی ویدئو Motionlapse تایم لپس هایپرلپس ویدئوهای HDR
ظرفیت باتری 875 میلی آمپر
دمای کاری 0° تا °40
دوام شارژی 140 دقیقه با فیلمبرداری 1080 پیکسل و 24 فریم بر ثانیه
زمان شارژ 73 دقیقه(هنگام استفاده از آداپتور USB 5V-2A)

امروز دوربین اوزمو پاکت 2 را خریداری کنید

ازمو پاکت 2 یک تثبیت کننده جدید دوربین است که عملکرد چشمگیری را برای هر سازنده محتوا که به یک دوربین تثبیت شده مینی نیاز دارد، ارائه می دهد. راحت و جمع و جور، با بسیاری از ویژگی های هوشمند مانند ActiveTrack 3.0، بزرگنمایی 8 برابر و هایپرلاپس ارائه می شود تا فیلم های شما را بیشتر سینمایی کند. با داشتن لوازم جانبی کامل، این تثبیت کننده ویدیوی DJI که باید داشته باشید ، گزینه ایده آل برای گرفتن صحنه های جادویی از زندگی شماست! برای خرید این محصول به نمایندگی DJI در ایران مراجعه کنید.

logo.djiland

 

دی جی آی لند
نمایندگی DJI

دی جی آی لند نمایندگی و مرکز فروش تخصصی محصولات DJI با ارزانترین قیمت در ایران به همراه قطعات و لوازم یدکی همراه با آموزش ها و خدمات پس از فروش

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *