هنگام خرید کوادکوپتر به چه نکاتی توجه کنیم؟

هنگام خرید کوادکوپتر به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

هنگام خرید کوادکوپتر به این نکات مهم توجه کنید!

علاقمندانی که قصد خرید کوادکوپتر را دارند قبل از خرید باید نکاتی را در نظر بگیرند تا بهترین و مناسب ترین پهپاد را خریداری کنند. مطمئنا شما به دلایلی قصد خرید پهپاد را دارید، برای سرگرمی، فیلم برداری و یا فعالیت های صنعتی که یک پهپاد به تنهایی نمی تواند تمامی این کارها را انجام دهد، یا بهتر است بدانید هر کوادکوپتری با توجه به امکانات و قیمت آن برای کار خاصی ساخته شده است. کوادکوپترها با فناوری های پیچیده هر روز به عرصه های بیشتری ورود پیدا می کنند و سالانه کمپانی های سازنده بودجه های زیادی برای ارتقاع سطح هوشمندی این پرنده های هدایت پذیر صرف می کنند. پهپادهای فیلم برداری باید بتوانند دوربین های سنگین تر و تجهیزات فیلم برداری سنگین تر را حمل کنند و پرنده های مسابقه ای باید از نظر سرعت و تعادل پرواز تقویت شوند. قبل از هر اقدامی مهارت های خود را بسنجید. که آیا از قبل مهارت های لازم برای هدایت کردن  یک هواپیمای بدون سرنشین و پیچیده را دارید یا خیر؟ توصیه می شود ابتدا کوادکوپتری را خریداری کنید که کنترل آن برای شما آسان باشد.

Buying Drone from Right Place

هدف از خرید کوادکپتر چیست؟

قبل از اینکه شما به خرید کوادکوپتر فکر کنید باید به این نکته فکر کنید که کواد کوپتر را برای چه کاری می خواهید. آیا قصد خرید یک کوادکوپتر دوربین دار را دارید تا با استفاده از آن فیلم ها و تصاویر هوایی تهیه کنید، یا کوادکوپتری مهد نظر شما هست که ابزار یا محموله ای را برای شما حمل کند. یا هر تصور دیگری که در ذهن خود دارید. ما به شما توصیه می کنیم قبل از خرید کوادکوپتر هدف خود از خرید کوادکوپتر را مشخص کنید.

کوادکوپتر مورد نظر شما باید در چه محدوده قیمتی باشد؟

هزینه خود را برای خرید کوادکوپتر برآورد کنید. آیا توان پرداخت هر هزینه ای را برای خرید کوادکوپتر دارید. یک کواد کوپتر با توجه به امکاناتی که دارد می تواند قیمت متفاوتی داشته باشد. به عنوان مثال پهپادهای صنعتی ماتریس که با قیمتی بیش از 15 هزار دلار معامله می شوند توانایی های بیشتری نسبت به سایر پهپادهای موجود در بازار جهانی دارند. یک پهپاد 100 دلاری به جز برای سرگرمی و اسباب بازی فعالیت دیگری انجام نمی دهد. اگر قصد فیلم برداری و تصویر برداری هوایی از مراسمات و حتی سفرهای خود را دارید می توانید از پهپادهای قیمت متوسط (500 تا 1000 دلاری) استفاده کنید. اما کسانی که به دنبال یک پهپاد برای حمل بار یا محموله مورد نظر هستند می توانند محصول خود را از شرکت های تولید کننده سفارش دهند که با توجه به سلیقه مشتری ساخته می شود. کسانی که قصد ساخت کوادکوپتر را دارند باید بدانند که از نظر هزینه به صرفه نیست، البته کسانی که دوست دارند این کار را انجام دهند باید به صورت جداگانه تمامی قطعات مورد نیاز را خریداری کنند و با دستگاه لحیم کاری قطعات را کنار هم اسمبل کنند.

یک کوادکوپتر خوب چه ویژگی هایی دارد؟

فرض کنید برای خرید کوادکوپتر به یکی از نمایندگی های این محصولات به عنوان مثال (دی جی ای لند) مراجعه می کنید. مطمئنا از شما سوال می شود که در چه زمینه ای می خواهید از کوادکوپتر استفاده کنید. فروشنده مناسب ترین کوادکوپتر را برای هر کاری به شما معرفی می کند. کوادکوپترهای دوربین دار برای فیلمبرداری و تصویر برداری، کوادکوپترهای سرعتی برای مسابقه و موارد بسیار دیگر که هر کدام از آنها با توجه به امکانات و قدرت پروازی که دارند کاربردهای خاصی ارائه می دهند. اما آیا ملاک اصلی برای خرید کوادکوپتر قیمت پایین می باشد. مطمئنا یک کوادکوپتر ارزان قیمت نمی تواند تمامی توقعات شما را برآورد کند.

مهمترین ویژگی های یک کوادکوپتر خوب عبارتند از دوام شارژی باتری، محدوده قابل پرواز، سیستم اجتناب از موانع، وزن قابل حمل و برای کوادکوپترهای دوربین دار کیفیت فیلم و تصویر می باشد.
به کوادکوپترهایی که دارای دوربین هستند یا قابلیت حمل دوربین را دارند هلی شات گفته می شود. مهمترین ویژگی یک هلی شات زمان پرواز و کیفیت دوربین آن می باشد. البته یک تکنولوژی دوست داشتنی دیگر هم این محصولات می توانند داشته باشند که سیستم ارسال ویدئوی آنها می باشد. سیستم اجتناب از موانع یکی دیگر از ویژگی های خوب هر کوادکوپتری می باشد که سطح ایمنی پرنده را ارتقاع می دهد.

بهترین برند ساخت کوادکوپتر در جهان

DJI برترین تولید کننده پهپاد در جهان می باشد که از سال 2015 فعالیت های خود را با ساخت اولین نسخه از پهپادهای فانتوم آغاز کرده و تا کنون کوادکوپترهای زیادی با تکنولوژی های پیچیده روانه بازار کرده است. کوادکوپترهای ساخت این کمپانی به چندین دسته کشاورزی، صنعتی، فیلم برداری و اسباب بازی تقسیم می شوند.
کوادکوپترهای صنعتی این کمپانی عبارتند از پهپاد های سمپاش اگراس و پهپادهای ماتریس که بیشتر برای فیلم برداری سینمایی و پیشرفته استفاده می شوند. دومین دسته از پهپادهای شرکت DJI کوادکوپترهای اینسپایر، مویک و فانتوم می باشند که برای ثبت فلیم های هوایی از مراسمات و حتی جشن های عروسی مورد استفاده قرار می گیرند. پرنده های هابی این شرکت چینی هم عبارتند از پرنده های اسپارک و تلو که بسیار کوچک می باشند و با استفاده از باتری های لیتیومی پروازهای طولانی ارائه می دهند.

از کجا کوادکوپتر خریداری کنیم؟

برای خرید کوادکوپتر در مرحله اول باید به فروشگاهای معتبر مراجعه کنید. نیاز نیست که قیمت پایین را ملاک خود قرار دهید. برای خرید کوادکوپتر به مراکز و نمایندگی هایی مراجعه کنید که پشتیبانی بهتری داشته باشند، خدمات بهتری به مشتریان ارائه دهند. قبل از خرید شما را برای انتخاب محصول مورد نظر خود راهنمایی کند. به شما نکات لازم را برای پرواز و همچنین اسمبل کردن دستگاه را آموزش دهند. برای خرید به سراغ نمایندگی های رسمی کوادکوپتر بروید که مطمئنا این محصولات را با قیمت بهتری عرضه می کنند. دی ج آی لند نمایندگی خرید پهپاد در ایرن می باشد که با بهترین خدمات و پشتیبانی تمامی محصولات شرکت DJI را به فروش می رساند.

logo.djiland

 

دی جی آی لند
نمایندگی DJI

دی جی آی لند نمایندگی و مرکز فروش تخصصی محصولات DJI با ارزانترین قیمت در ایران به همراه قطعات و لوازم یدکی همراه با آموزش ها و خدمات پس از فروش

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *