مویک مینی 2 و تاریخ رونمایی

انتشار مویک مینی 2

مویک مینی 2 به طور غیرمنتظره روانه بازار شد

شایعاتی مبنی بر انتشار نسخه دوم مویک مینی وجود دارد، اما به صورت غیر منتظره یک ویدئو جعبه گشایی از مویک مینی 2 مشاهده کرده ایم. در این ویدئو به نظر نمی آید که تفاوت چندانی میان این دو محصول وجود داشته باشد. دی جی ای از همان طراحی قبلی با همان وزن و اندازه استفاده می کند. تغیرات جزئی را در نسخه دوم مشاهده کرده ایم که بیشترین تغیرات در بخش دوربین صورت گرفته است.

Mavic Mini Release مویک مینی 2 روانه بازار شد

یک کاربر به اشتباه نسخه دوم Mavic Mini را خریداری کرده که از جعبه گشایی آن ویدئویی تهیه کرده و در یوتیوب به اشتراک گذاشه است. این یوتیوبر می گوید که تغیرات اساسی را در مویک مینی 2 نسبت به سری اصلی مشاهده کرده که مهمترین آنها می تواند در بخش فیلمبرداری باشد، جایی که قادر است تا فیلم های 4K با سرعت 60 فریم بر ثانیه به ثبت برساند. استفاده از یک سنسور CMOS 1.7 اینچ به کاربر این اجازه را می دهد تا تصاویری با مگاپیکسل بالا به ثبت برسانید. دوربین با بیت ریت 100 مگابیت بر ثانیه فیلم برداری می کند. شاید در متن این امکانات جدید از ویژگی هایی همچون هایپرلپس، تایم لپس و غیره استفاده کند تا بتواند سطح توانایی های این هلی شات را افزایش دهد.

بازار جهانی همیشه منتظر انتشار یک محصول از سوی کمپانی های سازنده می باشد، مخصوصا وقتی کمپانی سازنده DJI باشد. اما چرا DJI؟ خوب بدیهی است که دی جی ای بزرگترین تولید کننده پهپاد در جهان است. این شرکت بین 70 تا 80 درصد از کل فروش هواپیماهای بدون سرنشین غیر نظامی در کره زمین را در اختیار دارد. دی جی ای اخیرا از محصولاتی همچون اوزمو موبایل 4 و سری لرزشگیرهای دوربینی رونین رونمایی کرده که سطح فیلم برداری غیر هوایی را اتقاع می دهند. اما مهمترین اتفاق اخیر این کمپانی می تواند انتشار مویک مینی باشد که به صورت غیر منتظره آن را در خرده فروشی ها در دسترس خریداران قرار داده است.

Mavic Mini Release انتشار مویک مینی 2

هر چند DJI به صورت رسمی این محصول را معرفی نکرده اما یک ویدئو حکایت از آن دارد که این هواپیمای بدون سرنشین واقعا وارد عرصه تولید شده و به زودی نسخه های زیادی از آن در دسترس خریداران قرار می گیرد. اما برای درک کامل این کوادکوپتر باید همچنان منتظر معرفی این محصول از سوی شکرت DJI باشیم.

logo.djiland

 

دی جی آی لند
نمایندگی DJI

دی جی آی لند نمایندگی و مرکز فروش تخصصی محصولات DJI با ارزانترین قیمت در ایران به همراه قطعات و لوازم یدکی همراه با آموزش ها و خدمات پس از فروش

این مطلب را به اشتراک بگذارید

1 دیدگاه دربارهٔ «انتشار مویک مینی 2»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *