راهنمای خرید کوادکوپتر دوربین دار

راهنمای خرید کوادکوپتر دوربین دار

راهنمای خرید کوادکوپتر دوربین دار

امروزه پهپادها یا همان هواپیماهای بدون سرنشین در زمینه های زیادی مورد استفاده افراد قرار می گیرند. از آنجایی که امروزه از این پرنده های هدایت پذیر در زمینه نظامی هم استفاده زیاد می شود، اما کاربردهایی که این صنعت در عرصه غیرنظامی ارائه می دهد نامحدود می باشند، از فیلم بردرای گرفته تا نقشه برداری، حمل کالا و سرگرمی همگی در عهده یک پهپاد تجاری می باشند.

Guide to buying a drone with a camera djiland com a

اما اگر کمترین آشنایی را با واژه پهپاد داشته باشید، مطمئنا می دانید که از این پرنده های هدایت پذیر برای تهیه فیلم ها و تصاویر هوایی استفاده می کنند. و از آنجایی که قبلا برای ساخت چنین ویدئوهایی از هلیکوپتر یا بالابر استفاده می کردند و متحمل هزینه های زیادی می شدند، استفاده از این هواپیماهای بدون سرنشین می تواند ایده بسیار به صرفه و مدرن باشد. پهپادهایی که آماده حمل دوربین های فیلم برداری بر بام آسمان هستند تا شما جهان را از یک دید متفاوت تماشا کنید و با پیشرفت این تکنولوژی امروزه شاهد محصولات بسیار حرفه ای از سوی شرکت های سازنده نظیر DJI هستیم. به این دسته از پهپادها که در وزن و ابعاد پایین ساخته می شوند و قابلیت فیلم برداری و تصویر برداری را دارند کوادکوپتر دوربین دار یا هلی شات می گویند.

ما در این مطلب قصد داریم تا شما را برای خرید کوادکوپتر دوربین دار راهنمایی کنیم، و خواهیم گفت که کدام محصول می تواند انتظارات شما را پوشش دهد. برای فیلم برداری و تصویر برداری حرفه ای باید کدام هلی شات را خریداری کنید. اگر شما هم به دنبال یک راهنمای خوب برای خرید کوادکوپتر دوربین دار هستید، این مطلب را دنبال کنید تا به تمامی اما، اگر و شایدهای خود دست یابید.

در اولین قدم ما می خواهیم از حداکثر محدودیت های این محصولات بگوییم که تولید کنندگان تا کجا توانسته اند نیازهای علاقمندان را برطرف کنند تا همواره با استفاده از یک هلی شات بتوانند بهترین فیلم ها و تصاویر را به ثبت برسانند. از سال 2010 تا کنون صنعت ساخت کوادکوپتر دوربین دار پیشرفت قابل قبولی داشته و توانسته تا حدودی نیازهای فیلم برداران و عکاسان حرفه ای را برطرف کند. جایی که کمپانی DJI توانسته با تولید محصولاتی حرفه ای با قیمت های متنوع زمینه را برای ساخت فیلم های سینمایی به صورت هوایی با جلوه های خاص و هزینه های اندک فراهم کرده است. چیزی که امروزه در تمامی فیلم ها می توانید مشاهده کنید. یا تیزرهای تبلیغاتی که امروزه کاربران زیادی به سراغ آنها می روند و کیفیت فیلم برداری در آنها بسیار حساس می باشد با استفاده از این هواپیماهای بدون سرنشین و دوربین دار ساخته می شوند. با یک هلی شات جهان را از زوایای مختلف تماشا کنید.
قبل از خرید هلی شات باید سه نکته مهم را در نظر بگیرید که عبارتند از: میزان بودجهمیزان تجربه کاربر در استفاده از این محصولاتهدف از خرید کوادکوپتر – و این سه عامل به شما کمک می کنند که کدام کوادکوپتر را خریداری کنید.

ما در ادامه این محتوا برای تمامی سوالات زیر توضیحاتی ارائه می دهیم که متداول ترین سوالات علاقمندان در رابطه با خرید کوادکوپتر دوربین دار بوده اند. البته مهم ترین بخش این مقاله معرفی بهترین کوادکوپترهای دوربین دار می باشد که 4 محصول حرفه ای و پرفروش را خدمت علاقمندان معرفی می کنیم. این راهنما به شما کمک می کند تا تفاوت های اساسی بین انواع کوادکوپتر دوربین دار و همه چیزهایی را که مشتریان باید قبل از خرید پهپاد بدانند مشخص کند.

  • کوادکوپتر دوربین دار چیست؟
  • بهترین کوادکوپترهای دوربین دار ساخت کدام کمپانی می باشند؟
  • یک کوادکوپتر دوربین دار باید چه قابلیت هایی داشته باشد؟
  • ارزان ترین کوادکوپترهای دوربین دار کدام هستند؟
  • گران ترین کوادکوپترهای دوربین دار کدام هستند؟
  • بهترین کوادکوپترهای دوربین دار کدام هستند؟
  • لوازم جانبی مورد نیاز برای یک کوادکوپتر دوربین دار کدامند؟
  • برای خرید هلی شات مورد علاقه خود چقدر باید هزینه کرد؟
  • برای خرید کوادکوپتر دوربین دار از کجا اقدام کنیم؟

پاسخگویی به تمامی سوالات کاربران که به صورت کامنت در زیر پست ها و محصولات دریافت می شود، کمی عاجز کننده هست، به همین خاطر ما قصد داریم تا در قالب یک محتوا به سوالات برگزیده آنها پاسخ دهیم.

کوادکوپتر دوربین دار چیست؟

کلمه پهپاد به لاتین درون (drone) گفته می شود و drone در زبان لاتین به معنی زنبور نر می باشد، اما دلیل این نامگذاری در صدای پهپاد می باشد و از آنجایی که صدای ملخ های پهپاد هنگام پرواز شباهت زیادی با صدای بال های زنبور دارند سازندگان به این هواپیماهای بدون سرنشین درون گفته اند.
پهپادها را برحسب تعداد روتورهایشان نامگذاری کرده اند اما همانطور که در بالا هم گفته ایم، به کوادکوپتری که قابلیت حمل دوربین را دارد و با استفاده از آن می توانید فیلم برداری و تصویربرداری کنید، کوادکوپتر دوربین دار می گویند. این پرنده های هدایت پذیر قادر به حمل دوربین هستند که در بعضی از آنها دوربین به صورت کامپکت بر روی پهپاد قرار دارد، اما بسیاری از این هواپیماهای بدون سرنشین قابلیت حمل دوربین های زیادی را دارند که کاربران می توانند به سلیقه خود از دوربین های مختلف بر روی این مولتی روتورها استفاده کنند. این هواپیماهای بدون سرنشین در زمینه نقشه برداری، فیلم برداری از مراسمات، در آتلیه های عروس و داماد و از همه مهمتر در عرصه ساخت فیلم های سینمایی، تلویزیونی و مستندها از این پهپادهای دوربین دار استفاده می شود.

مهمترین قابلیت ها و امکانات یک کوادکوپتر دوربین دار کدامند؟

این یک اثبات است که قیمت یک محصول بستگی به قابلیت ها و امکاناتی دارد که به کاربر ارائه می دهد. اما این قابلیت ها باید کاربردی باشند، تا به نیاز کاربران پاسخ دهند و کاربران هم از آن ویژگی ها استقبال کنند. شاید راز موفقیت DJI تا به امروز استقبال بی نظیر علاقمندان از محصولات و تکنولوژی هایی می باشد که توسط این کمپانی به آنها ارائه می شود. تکنولوژی هایی که کار فیلم برداری و استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین را خیلی آسان می کند. امکان پرواز بر روی یک مسیر پیش فرض، یک ویژگی بسیار مهم بوده که برای اولین بار در پهپادهای شرکت DJI آن را مشاهده کرده ایم و این اجازه را به کاربران مبتدی و کم تجربه داده تا خیلی راحت بدون هیچگونه کسب مهارتی هواپیمای بدون سرنشین خود را پرواز دهند و خیلی راحت آن را برای پرواز و بازگشت به خانه هدایت کنند.

اما در رابطه با مهمترین ویژگی های یک پهپاد دوربین دار، مطمئنا کیفیت فیلم و تصویر برای کاربران بسیار حائز اهمیت می باشد. 95 درصد کاربران از کوادکوپترهای دوربین دار جهت فیلم برداری و عکسبرداری هوایی استفاده می کنند، بنابراین کیفیت تصویر و ویدئو اولین ویژگی مهدنظر مشتریان می باشد. در پهپادهایی که قابلیت حمل دوربین دارند، کاربران می توانند بسته به نیاز خود یک دوربین مناسب برای فیلم برداری و تصویر برداری بر روی آن نصب کنند. پهپادهای صنعتی DJI و کوادکوپترهای اینسپایر از جمله کوادکوپترهای هستند که کاربران می توانند دوربین موردنظر خود را بر روی آنها قرار دهند و فیلم های باکیفیت تهیه کنند. Inspire و کوادکوپترهای ماتریس پهپادهای موردعلاقه سینماگران می باشند که تا حدودی به تمامی نیازهای آنها پاسخ می دهند.
دومین ویژگی برجسته در یک هلی شات دوام شارژی آن میابشد که به کاربران کمک می کند تا زمان بیشتر از هواپیمای خود استفاده کنند و  همچنین ویدئوهای طولانی به ثبت برسانند. زمان پرواز یک کوادکوپتر به ظرفیت باتری و وزن کوادکوپتر محدود می شود. موتورهای کوادکوپتر بیشترین استفاده از منبع تغذیه آن را دارند، بنابراین هر چه وزنی که این موتورها حمل می کنند بیشتر باشد، موتورها از باتری استفاده بیشتری می برند که در نتیجه زمانی که شما می توانید با یک بار شارژ باتری پرواز کنید کاهش می یابد. کاربران برای استفاده بیشتر و افزایش دفعات پروازی خود می توانند از باتری های اضافه برای کوادکوپتر در نظر بگیرند.

پشتیبانی از تجهیزات فیلم برداری بیشتر می تواند تا حدودی قابلیت های یک محصول را افزایش دهد. به عنوان مثال مویک 2 اینترپرایز که از نظر فنی تفاوت چندانی با سایر نسخه های مویک 2 ندارد اما با پشتیبانی از ابزارهایی نظیر نورافکن و اسپیکر می تواند کاربردهای بیشتری ارائه دهد.
قابلیت پرواز هوشمند از دیگر عوامل تعین کننده یک کوادکوپتر خوب می باشد که برای مبتدیان یک موقعیت مناسب است تا خیلی راحت هواپیمای بدون سرنشین خود را پرواز دهند و بدون نیاز به کنترل با فشردن یک دکمه و  تعین مسیر پیش فرض کوادکوپتر خود را پرواز داده و بر نحوه فیلم برداری و زاویه دوربین توجه بیشتری داشته باشند.
سیگنال قوی برای پرواز بیشتر: با داشتن سیگنال رادیویی قوی می توانید هواپیمای بدون سرنشین خود را تا محدوده بیشتری پرواز دهید. و دسترسی بهتری به مکان های صعب العبور و دوردست داشته باشید.

بهترین هلی شات یا کوادکوپترهای دوربین دار ساخت کدام کمپانی هستند؟

در زمینه ساخت پهپاد دوربین دار کارگروها و شرکت های زیادی فعالیت می کنند که پیشرفته ترین آنها بدون شک کمپانی DJI می باشد، شرکتی که آوازه بی حد و مرزی در آسمان دارد و در تمامی عرصه ها به بشر خدمات بی نظیری ارائه می دهد. در ابتدا این کمپانی در سال 2015 با ساخت اولین نسخه از پهپادهای فانتوم یعنی فانتوم 1 فعالیت های خود را شروع کرده و امروزه فعالیت های آن در عرصه کشاورزی هم در حال گسترش می باشد. استفاده از بهترین تکنولوژی ها برای ساخت پهپادهای حرفه ای در اندازه پایین و از همه مهمتر با ساختار تاشو باعث شده تا شاهده استقبال بی نظیر کاربران از این هواپیماهای بدون سرنشین باشیم.

محصولات کمپانی دی جی ای دارای قابلیت های بی شمار هستند که نمونه های صنعتی این کمپانی یعنی ماتریس ها با قابلیت حمل دوربین های پیشرفته و سینمایی که دارند گزینه های بیشتری برای فیلم برداری و تصویر برداری حرفه ای در اختیار کاربران قرار می دهند. محصولات این کمپانی را می توان در 3 دسته متوسط، حرفه ای و پیشرفته معرفی کرد که با توجه به میزان نیاز خود می توانید یک کوادکوپتر دوربین دار مناسب را خریداری کنید. استفاده از دوربین 4K بر روی پهپادهای DJI کیفیت ویدئویی ایده آلی ارائه می دهد که در عرصه های حرفه ای می توانید از آنها استفاده کنید. علاوه بر DJI، کمپانی ام جی ایکس به همراه چند شرکت سازنده دیگر نظیر شیائومی، دبلیو ال تویز و غیره در این عرصه فعالیت می کنند که برای فیلم برداری حرفه ای و پایدار نمی توان بر آنها تکیه کرد.

ارزان ترین کوادکوپترهای دوربین دار کدام هستند؟

در رابطه با کوادکوپترهای ارزان قیمت، محدوده خاصی وجود ندارد، اما مطمئنا یک محصول ارزان قیمت نمی تواند امکانات زیادی در اختیار کاربران قرار دهد. اگر بخواهیم به ارزان ترین کوادکوپتر دوربین دار شرکت DJI اشاره کنیم می توان به پهپاد تلو اشاره کرد که یک پرنده دوربین دار می باشد، اما تا حدودی می توان شهرت اسباب بازی به آن داد، چرا که توانایی خاصی در فیلم برداری و تصویر برداری ندارد. یک کوادکوپتر فیلم برداری باید خیلی پیشرفته تر از این باشد تا بتواند تمامی انتظارات کاربران را پوشش دهد. بیشتر پهپادهای موجود در بازار به دو دسته قیمتی تقسیم می شوند، زیر 100 دلار و بالای 500 دلار اما هنگام خرید کوادکوپتر قصد و نیت شما از خرید است که تعین می کند پهپادی که انتخاب می کنید چه قیمتی باشد.

گران ترین کوادکوپترهای دوربین دار کدامند و چه ویژگی هایی دارند؟

وقتی صحبت از یک کوادکوپتر دوربین دار و گران قیمت می شود، یعنی یک شات یا ویدئوی مهم که نیاز به سنسورهای بزرگ با تعداد پیکسل بالا دارد. و این همان محصولات صنعتی DJI هستند یعنی پرنده های ماتریس که نسخه های اخیر یعنی ماتریس 300RTK با قابلیت حمل دوربین هایی با وزن بیش از 6 کیلوگرم می تواند در سناریوهای مهم نمایش بی نظیری داشته باشد. شاید تا حدودی برند یک محصول تعین کننده محدوده قیمت آن باشد، اما امکانات و قابلیت های یک محصول هستند که قیمت دقیق آن را تعین می کنند.
همانطور که در بخش مهمترین قابلیت های یک هلی شات گفته ایم، مهمترین ویژگی یک کوادکوپتر دوربین دار کیفیت ویدئویی و تصویری آن می باشد که برای ثبت فیلم های هر چه شفاف تر باید از دوربین های پیشرفته استفاده کنید که قابل نصب بر روی هر پهپادی نیستند، یا به عبارت دیگر هر کوادکوپتری توانایی حمل چنین دوربین هایی را ندارد. بنابراین کوادکوپترهای گران قیمت بیشتر در زمینه ثبت فیلم های سینمایی استفاده می شوند که برای ساخت این فیلم ها تهیه کنندگان باید از تجهیزات فیلم برداری پیشرفته استفاده کنند تا بتواند خروجی مناسبی داشته باشد. عوامل زیادی هستند که قیمت یک کوادکوپتر دوربین دار را تعین می کنند و مهمترین آنها عبارتند از: کیفیت فیلم و تصویر، زمان پرواز، قابلیت پرواز هوشمند، پشتیبانی از ابزارها و تجهیزات فیلم برداری گسترده و چندین قابلیت مهم دیگر که همگی بر قیمت یک محصول تاثیر گذار می باشند.

معرفی بهترین کوادکوپترهای دوربین دار در بازار جهانی؛

در این بخش 4 محصول برتر از شرکت DJI را خدمت شما معرفی می کنیم که در میان تمامی کوادکوپترهای دوربین دار از استقبال بیشتری برخوردار بوده اند و همچنان پرفروش ترین پهپادهای بازار جهانی می باشند. شاید شما هم فکر کنید که چرا یک پهپاد 1500 دلاری در حالی که پهپادهای ماتریس 10,000 دلاری هستند عنوان برترین کوادکوپتر دوربین برتر را به دست می آورد. در این بررسی قیمت پایین، قابلیت های ویژه، درصد فروش و درصد استقبال کاربران است که کوادکوپتر برتر را تعین می کند.

1- کوادکوپتر دوربین دار مویک 2 پرو

مویک 2 پرو یک محصول حرفه ای از شرکت DJI می باشد که بسیار پرقابلیت می باشد. امکان ثبت فیلم های 4K و تصویر برداری 20 مگاپیکسل به همراه مداومت پروازی 30 دقیقه و طراحی منحصر بفرد از ویژگی های خوب این هلی شات می باشند که برای فیلم برداری در آتلیه های عروسی، هنگام مسافرت و طبیعت گردی مورد استفاده علاقمندان قرار می گیرد. با Mavic 2 Pro جهان را از دید یک عقاب نگاه کنید. با مویک 2 پرو فید زنده 1080 پیکسل را به صورت لحظه ای از دوربین تماشا کنید. با استفاده از کنترلر هوشمند مویک 2 خیلی راحت هواپیمای خود را کنترل کنید. قابلیت های بی شماری که در این محصول نهفته است در این مطلب قابل گنجایش نمی باشند، علاقمندان می توانند بررسی کامل این محصول را از همینجا مطالعه کنند. مویک 2 با چند نسخه متفاوت و قیمت 1700 دلاری همچنان در حال تولید و عرضه به بازار می باشد.

Guide to buying a drone with a camera djiland com b

2- مویک ایر 2 – DJI Mavic Air 2

مویک ایر 2 دومین کوادکوپتر دوربین دار برتر جهان می باشد که در سال 2020 توسط DJI معرفی شده است، محصولی که همانند مویک 2 پرو دوربین 4K با فریم 60 در ثانیه دارد اما تصاویر به ثبت رسیده با دوربین آن وضوح 48 مگاپیکسل دارند که در سری پهپادی مویک بی نظیر است. این پهپاد همچنین دارای زمان پرواز 35 دقیقه و برد رادیویی 18 کیلومتر می باشد. از نکات جالب این محصول هم فید زنده آن می باشد که از فاصله 10 کیلومتری کاربران می توانند به صورت زنده فیلم های ثبت شده را با وضوح 1080 پیکسل تماشا کنند. میزان بیت ریت مویک ایر 2 قابل توجه می باشد، این دوربین دارای بیت ریت 120 مگابیت بر ثانیه می باشد. سیستم تشخیص موانع از دیگر ویژگی های ایده آل این پرنده است که از برخورد کوادکوپتر با موانع جلوگیری می کند و یک لایه بر سطح ایمنی آن اضاف می کند. از دیگر قابلیت های فیلم برداری این محصول می توان به ثبت فیلم های هایپرلپس 8K و حرکات اسلوموشن آن اشاره کرد. Mavic Air 2 با قیمت 799$ دلار به بازار عرضه شد.

Guide to buying a drone with a camera djiland com c

3- فانتوم 4 پرو وی 2

کوادکوپترها دوربین دار فانتوم 4 پرو وی 2 می تواند سومین محصول پرفروش این روزهای بازار جهانی باشد، کوادکوپتری که برای آن از دوربین هاسلبلاد با سنسور 1 اینج در نظر گرفته اند و تصاویر 20 مگاپیکسل به ثبت می رساند. این هلی شات فیلم های 4K به ثبت می رساند و همچنین زمان پرواز 30 دقیقه دارد. بیت ریت ویدئو در فانتوم 4 پرو V2 برابر با 100 مگابیت بر ثانیه می باشد. برد رادیویی 7 کیلومتر دارد، سیستم اجتناب از موانع آن همه جانبه شده و از تمامی جهات موانع را تشخیص می دهد. این کوادکوپتر دارای موقعیت یاب جهانی GPS می باشد و با استفاده از فناوری OcuSync 2.0 از تداخل سیگنال های رادیویی جلوگیری می کند، که در نتیجه یک ارتباط قوی برای کنترل دقیق پرنده به وجود می آورد.

Guide to buying a drone with a camera djiland com d

4- مویک مینی – DJI Mavic Mini

هواپیمای مویک مینی به عنوان یکی از کوادکوپترهای دوربین دار و ارزان قیمت تا به امروز پدیده این کمپانی بوده و محصول مورد استقبال کاربران جهانی بوده است، کاربرانی که می خواهند هنگام مسافرت و طبیعت گردی خاطرات دوست داشتنی خود را با هزینه اندک به صورت حرفه ای به ثبت برسانند، مویک مینی می تواند چاره کار آنها باشد. این پرنده فیلم برداری هم دارای دوربین 12 مگاپیکسل می باشد و از فیلم های 2.7K پشتیبانی می کند. زمان پرواز 30 دقیقه ای دارد و در حالت تاشو به راحتی در کف دست شما جای می گیرد. مویک مینی 249 گرم وزن دارد و از بسیاری محدودیت ها نظیر ثبت در آژانس هواپیماهای بدون سرنشین معاف می باشد.
مویک مینی فاقد بسیاری از قابلیت های حرفه ای می باشد که در سری مویک یافت می شود، نظیر سیستم اجتناب از موانع و حالت های پرواز هوشمند که از مهمترین قابلیت های یک هلی شات می باشند. با این وجود ایمنی Mavic Mini در سطح بالایی ارائه نشد و بزرگترین نقطه ضعف این کوادکوپتر دوربین دار میباشد. مویک مینی از پهپادهای زیر 500 دلار کمپانی DJI می باشد که در دو پک استاندارد و کمبو به مشتریان ارائه می شود. مویک مینی از پهپادهای سال 2019 کمپانی DJI می باشد که علاوه بر فیلم برداری کاربران می توانند در زمینه سرگرمی از آن استفاده کنند. وزن و حجم پایینی که این محصول دارد تا حدودی حمل و نگهداری آن را آسان کرده است.

Guide to buying a drone with a camera djiland com e

لوازم جانبی مورد نیاز برای کوادکوپتر دوربین دار

یک خلبان باید آماده هر گونه حادثه ای باشد، تا یک تجربه تلخ نداشته باشد. داشتن لوازم جانبی بیشتر دردسرهای یک پرواز را کاهش می دهد و به خلبان این امکان را می دهد که یک پرواز بدون وقفه را انجام دهد. اما قطعات جانبی کوادکوپتر که داشتن آنها ضرورت زیادی دارد موارد زیر می باشند.

  • باتری اضافه
  • ملخ های یدکی
  • گارد ملخ
  • پد فرود برای افزایش ایمنی
  • شارژر و هاب شارژر برای تسریع شارژ باتری ها
  • کیف حمل یا هارد کیس مخصوص
  • کابل های اتصال
  • کارت حافظه، فیلتر لنز دوربین، محافظ دوربین و موارد جزئی دیگر

برای خرید هلی شات مورد نیاز خود چقدر باید هزینه کرد؟

علاقمندانی که قصد خرید کوادکوپتر دوربین دار را دارند اگر این مقاله را به دقت مطالعه کرده باشند مطمئنا به نتیجه می رسند که پهپاد مورد نیاز آنها چند قیمت است. قابلیت هایی که در محصول گنجانده می شود تعین کننده قیمت کوادکوپتر میباشد، استفاده از دوربین های با کیفیت، باتری و مداومت شارژی، قابلیت تشخیص موانع و برخورداری از قابلیت های پرواز هوشمند از دیگر ویژگی های مفید یک مولتی روتور می باشد که مشتریان قبل از خرید، پهپاد مورد نظر خود را از این حیث بررسی می کنند. ما نمی توانیم تعین کنیم که پهپاد مورد علاقه شما چند قیمت است. اما برای کارهای فیلم برداری شخصی می توانید از پهپادهای زیر 500 دلار استفاده کنید. در حالی که آتلیه کاران برای ثبت فیلم ها و تصاویر هوایی پهپادهایی در بازه قیمتی 500 تا 1500 دلار می تواند گزینه مناسبی برای این دسته از فیلم برداران باشد. اما اینکه برای فیلم برداری در آتلیه ها از پهپادهای 10,000 دلاری استفاده کنند، ایده مناسبی نمی باشد، چرا که از نظر اقتصادی به صرفه نیست.

برای خرید کوادکوپتر دوربین دار از کجا اقدام کنیم؟

مشتریان و علاقمندانی که قصد خرید کوادکوپتر دوربین دار را دارند می توانند پهپاد موردعلاقه خود را از فروشگاه دی جی آی لند نمایندگی معتبر محصولات شرکت DJI در ایرن خریداری کنند. ما به عنوان وارد کننده رسمی این محصولات در ایران تلاش داریم تا بهترین خدمات را به مشتریان ارائه دهیم. دی جی ای لند قبل از خرید به شما مشاوره های لازم را می دهد تا پهپاد کاربردی و مورد نیاز خود را خریداری کنید. محصولات ما به چند دسته مبتدی، نیمه حرفه ای، حرفه ای و پیشرفته تقسیم می شوند و در زمینه کشاورزی هم پهپادهای آگراس را معرفی می کنیم که بازدهی محصولات کشاورزی را افزایش داده و همچنین کشاورزی سنتی را به کشاورزی مدرن و صنعتی تبدیل می کند. امیدوارم که این مطلب برای شما مفید بوده و با استفاده از آن بتوانید کوادکوپتر دوربین دار موردعلاقه خود را خریداری کنید.

 

logo.djiland

 

دی جی آی لند
نمایندگی DJI

دی جی آی لند نمایندگی و مرکز فروش تخصصی محصولات DJI با ارزانترین قیمت در ایران به همراه قطعات و لوازم یدکی همراه با آموزش ها و خدمات پس از فروش

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *