چرا مویک 2 پرو و مویک مینی هنوز پرفروش هستند؟

چرا مویک مینی و مویک 2 پرو هنوز پرفروش هستند؟

چرا Mavic 2 pro و Mavic mini هنوز درصد فروش بالایی دارند؟

پهپادهای مویک 2 پرو و مویک مینی از محصولات حرفه ای کمپانی DJI می باشند که در میان تمامی مولتی روتورهای میان رده شرکت DJI فروش بالایی دارند و همچنان مورد استقبال گرم کاربران قرار می گیرند. اما اینجا یک سوال پیش می آید که چرا این محصولات هنوز هم در بازار پرفروش هستند. با وجود محصولاتی همچون مویک ایر 2 که با قابلیت های بسیار بروز روانه بازار شده و کیفیت فیلم برداری و تصویر برداری، همچنین مداومت شارژی بیشتری نسبت به این دو محصول دارد اما همچنان این دو کوادکوپتر در میان محصولات شرکت DJI مورد مناسب برای خرید مشتریان هستند.

mavic 2 pro vs mavic mini djiland com

مطمئنا کیفیت پرواز در مویک 2 پرو بی نظیر است، استفاده از آپشن های امروزی همچون سیستم اجتناب از موانع و قابلیت های پرواز هوشمندی که در این هواپیمای بدون سرنشین گنجانده شد باعث شده تا همچنان ما شاهد فروش بی نظیر این محصول در بازار جهانی باشیم. از آنجایی که خط تولید این کمپانی علاقه بسیاری به ساخت و تولید پهپادهای مویک دارد گویا کاربران هم از این موضوع ناراضی نبوده اند و همچنان علاقمند به خرید کوادکوپترهای مویک این شرکت می باشند. یکی دیگر از قابلیت هایی که درصد فروش پهپاد مویک 2 را افزایش می دهد، در واقع قابلیت های بی شماری است که در مجموع دو نسخه پرو و زوم خدمت کاربران ارائه می دهند. مدل مویک 2 زوم هم با استفاده از لنزهای زوم با قابلیت زوم اپتیکال و دیجیتال گزینه های فیلم برداری و تصویر برداری بیشتری را به کاربران ارائه می دهند.

چرا مویک 2 پرو با قیمت بالایی که دارد هنوز درصد فروش بالایی دارد؟ اینجا یک سوال پیش می آید، کاربران در قابلیت هایی که برای این دو محصول در نظر گرفته اند تفاوت چندانی میان دو محصول Mavic 2 و مویک ایر 2 مشاهده نمی کند. اما تفاوت قیمتی که میان این دو محصول می باشد حکایت از چیز دیگری دارد. این نمی تواند ثابت کند که مویک 2 پرو برتر از Mavic Air 2 می باشد. شاید مویک ایر 2 هنوز فرصت زیادی برای معرفی خود نداشته و به اندکی زمان نیاز دارد تا کاربران به خوبی از قابلیت های این محصول مطلع شوند.

اما مویک مینی هم همانند Mavic 2 Pro از نمره فروش بالایی برخوردار است. شاید فروش بالای مویک مینی کمی عادلانه تر باشد، چرا که یک محصول سرگرمی با قابلیت فیلم برداری 2.7K، تصاویر 12 مگاپیکسل و از همه مهمتر قیمت مناسب نسبت به مویک ایر 2 و مویک 2 پرو می باشد. لذا این پهپاد دارای وزن و ابعاد پایینی می باشد که حمل و جابجایی آن را در هنگام مسافرت و طبیعت گردی بسیار آسان می کند.

آیا مویک ایر 2 می تواند جایگزین خوبی برای مویک مینی و مویک 2 باشد؟

با توجه به اینکه مویک ایر 2 به زودی روانه بازار شده و می توان گفت با قابلیت های پیشرفته تر نسبت به مویک 2 عرضه شد، امید هست که در آینده محصول پرفروش این کمپانی چینی باشد. کیفیت فیلم این هلی شات به همراه زمان پرواز 35 دقیقه که ارائه می دهد تا حدودی زبان زد شده و می تواند جزئی از  موفقیت های این محصول به حساب بیاید.

mavic air 2 djiland com

پهپادهای مویک در مقایسه با فانتوم

بسیاری از مشتریان برای خرید پهپاد بر روی این نکته متمرکز می شوند که خرید پهپادهای فانتوم مناسب تر است یا Mavic ، در حقیقت فانتوم ها قدمت بیشتری در میان تمامی محصولات پروازی شرکت DJI دارند از هواپیماهای صنعتی نظیر سمپاش های اگراس گرفته تا پرنده های فیلم برداری که می توانند کوادکوپترهای اینسپایر، مویک و فانتوم باشند. DJI در سال 2015 اولین سری از پهپادهای فانتوم یعنی Phantom 1 را روانه بازار کرده و شروع فعالیت های خود در این عرصه بود. اما گویا علاقمندان به هواپیماهای بدون سرنشین علاقه بیشتری به کوادکوپترهای مویک نشان داده اند و از این محصولات استقبال بهتری کرده اند که در همین راستا اخیرا کمپانی خط تولید خود را به سوی این پهپادهای فیلم برداری و تاشو هدایت کرده است. کاربران در اینجا یک سوال برایشان پیش می آید که چرا؟ تفاوت چندانی میان مویک 2 و فانتوم 4 پرو V2 مشاهده نمی شود، اما گویا DJI هم به این نتیجه رسید که مشتریان علاقه بیشتری به پهپادهای دوربین دار فانتوم و آپشن های آن از جمله ساختار تاشوی حرفه ای دارند.

در واقع DJI با توجه به درخواست مشتریان ماهانه نسخه های زیادی از این هواپیماهای بدون سرنشین مویک 2 پرو و مویک مینی را روانه بازار می کند. برای اطلاعات بیشتر در رابطه با این دو محصول به فروشگاه دی جی آی لند مراجعه کنید. دی جی ای لند نمایندگی فروش تمامی محصولات شرکت DJI در ایران می باشد.

logo.djiland

 

دی جی آی لند
نمایندگی DJI

دی جی آی لند نمایندگی و مرکز فروش تخصصی محصولات DJI با ارزانترین قیمت در ایران به همراه قطعات و لوازم یدکی همراه با آموزش ها و خدمات پس از فروش

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *