شایعات مربوط به هلی شات فانتوم 5 حقیقت دارد یا نه؟

فانتوم 5 ساخته می شود یا نه؟

ساخت فانتوم 5 شایع است یا حقیقت دارد؟

کوادکوپترهای فانتوم از محصولات حرفه ای شرکت تولید کننده چینی DJI می باشند که در سال 2013 معرف این کمپانی بوده اند و همواره خط تولید پر فروش این کمپانی بوده اند. کمپانی تا امروز چند مدل متفاوت از این هواپیماهای بدون سرنشین را با امکانات گسترده روانه بازار کرده که کاربران هم به خوبی از آنها استقبال کرده اند. اما در روزهایی که دی جی ای تولید تمامی هواپیماهای فانتوم را متوقف کرده شایعاتی از ساخت سری جدید این محصولات یعنی فانتوم 5 به میان آمده که اخبار و حواشی آن منبع معتبری ندارد.

و حواشی پهپاد فانتوم 5 phantom 5 djiland com a

 

اما با توجه به پتنتی که از آن منتشر شده گویا کمپانی طبق معمول از همان شکل و قیاص همیشگی برای ساخت Phantom 5 استفاده می کند و در دوربین و میزان هوشمندی آن هم تغیراتی را اعمال خواهد کرد. البته تمام چیزی که ما می گوییم حدث و گمانی از فانتوم 5 می باشد اما با توجه به اطلاعاتی که از آن برداشت کرده ایم به نظر می رسد محصولی که در مرحله ساخت قرار دارد سری جدیدی از پهپادهای فانتوم باشد.

فعلا کوادکوپترهای مویک را جایگزین فانتوم کنید!

اخیرا شایعاتی مبنی بر اینکه DJI در صدد است تا تولید پهپادهای فانتوم را متوقف کند و شایعات فانتوم 5 کاملا نادرست می باشد، کمپانی این خبر را تکذیب کرده و آدام لیسبرگ مدیر ارتباطات DJI در بیانیه ای می گوید: عدم دسترسی مشتریان به سری پهپادهای فانتوم نظیر فانتوم 4 پرو وی 2 ، این کمپانی به دلیل کمبود قطعات تا اطلاع ثانوی قادر به تولید پهپادهای Phantom و غیره نمی باشد.
آدام در ادامه از علاقمندان عذرخواهی می کند و به آنها توصیه می کند که کوادکوپترهای مویک نظیر مویک ایر 2 و مویک 2 پرو را به عنوان یک راه حل جایگزین برای نیازهای خود کشف کنند. لیسبرگ همچنان در بیانیه ای دیگر می گوید ما هیچ وقت ساخت فانتوم 5 را در وهله اول قرار نداده ایم.

آیا فانتوم 5 در دو مدل عرضه می شود؟

با استناد از تصاویر لوه رفته از این هلی شات می توان احتمال داد که DJI Phantom 5 در دو مدل عرضه شود.  یک مدل دارای لنز زوم با قابلیت بزرگنمایی چند برابر که می تواند قیمتی بیش از 1700 دلار برای آن در نظر گرفت و مدل دیگر که دارای لنزهای قابل تعویض 15 میلی متر تا 50 میلی متر می باشد.

اگر چه امروزه از پهپادهای اینسپایر برای ساخت فیلم های سینمایی استفاده می شود و مورد علاقه افراد ثروتمند برای تفریح و سرگرمی می باشند. اما به وضوح می توان علاقه کاربران را به پهپادهای تاشو و قابل حمل مشاهده کرد. کوادکوپترهای Mavic نظیر مویک 2 پرو که اخیرا پر فروش ترین کوادکوپتر این شرکت تولید کننده چینی می باشد. با این وجود اجباری دیده نمی شود که DJI همچنان به خط تولید پهپادهای فانتوم ادامه دهد.

  • علاقمندان برای مطلع شدن از حواشی و اخبار مربوط به کوادکوپتر فانتوم 5 همچنان فروشگاه دی جی ای لند نمایندگی این محصولات را در ایران رصد کنند.
logo.djiland

 

دی جی آی لند
نمایندگی DJI

دی جی آی لند نمایندگی و مرکز فروش تخصصی محصولات DJI با ارزانترین قیمت در ایران به همراه قطعات و لوازم یدکی همراه با آموزش ها و خدمات پس از فروش

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *