هلی شات مویک 3 با قابلیت های جدید به زودی روانه بازار میشود

مویک 3 به زودی روانه بازار می شود!

مویک 3 دست آورد جدید DJI

شرکت DJI به عنوان برترین برند ساخت پهپاد سالانه محصولاتی بی نظیر با امکانات کاربردی روانه بازار می کند که در زمینه تصویر برداری و فیلم برداری هوایی و همچنین خدمات رسانی در تمامی زمینه های صنعتی به بشر فعالیت های بی نظیری ارائه می دهد. بعد از ساخت مویک ایر 2 که یکی از پیشرفته ترین محصولات ساخت این  کمپانی می باشد، اکنون شواهدی مبنی بر تولید سری جدید کوادکوپترهای مویک یعنی مویک 3 وجود دارد که منبع معتبری برای این خبر وجود ندارد. اما با توجه به نقاشی که از این محصول در دسترس می باشد گویا DJI قصد دارد تا Mavic 3 را با ساختاری جدیدتر روانه بازار کند. محصولی که تغیرات بسیاری را می توان در ساختار آن و از جمله شکل ظاهری دوربین آن و نحوه باز شدن بازوهای تاشوی آن مشاهده کرد. استفاده از سنسورهای بیشتر از دیگر تغیراتی می باشد که در این محصول مشاهده می شود.

3 با قابلیت های جدید به زودی روانه بازار میشود
ما هم همانند شما به همین تصویر نگاه کرده ایم و یک بررسی از آن را برای شما آماده کرده ایم. بیایید اول از دوربین شروع کنیم

لنز دوربین به شکل دایره ای ساخته شده

دی جی ای بر خلاف مویک 2 و سری قبلی مویک از طراحی بوکسر برای این محصول خود به کار گرفته که دوربین با لنزهای دایره ای ساخته شده ولی امیدواریم همانند مویک ایر 2 از فیلترهای ND پشتیبانی کند.

باتری مویک 3 با ساختار جدید

با نگاهی به باتری، می توانیم تغیراتی در شکل ظاهری دکمه پاور باتری و چراغ های نشانگر آن مشاهده کنیم. در قسمت عقب چهار نقطه مشاهده می شود که به نظر می رسد چراغ نشانگر برای نمایش سطح انرژی باتری باشند. همچنین به نظر می رسد که باتری در هر دو طرف دکمه پاور ، لبه های جدیدی دارد.

سنسورها

یکی از اولین مواردی که هنگام دیدن این تصویر متوجه شدم ، موقعیت سنسور اجتناب از مانع آن به سمت بالا می باشد (مورد 10). بدیهی است که این هواپیمای بدون سرنشین از برخورد با موانع در سمت بالا جلوگیری می کند. در قسمت عقب هم به نظر می رسد که یک سنسور اجتناب از مانع نصب شده که با شماره 420 در تصویر معین شده است.

تاریخ معرفی هلی شات مویک 3

شاید اگر شیوع ویروس کووید 19 نبود تابستان 2020 کمپانی مویک 3 را هم روانه بازار می کرد، اما اختلالی که این بیماری در برنامه کاری کارمندان این شرکت بوجود آورده باعث شده تا همچنان اخبار دقیقی از تاریخ معرفی این محصول در دسترس نباشد. برای اطلاع از تاریخ دقیق معرفی و عرضه این محصول همچنان فروشگاه دی جی آی لند را رصد کنید.

 

logo.djiland

 

دی جی آی لند
نمایندگی DJI

دی جی آی لند نمایندگی و مرکز فروش تخصصی محصولات DJI با ارزانترین قیمت در ایران به همراه قطعات و لوازم یدکی همراه با آموزش ها و خدمات پس از فروش

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *